Klaag hier over het weer #2

Wat de app zegt…

Versus

:sob: hoop niet dat dit het weerbeeld voor de aankomende dagen is…… Heb me zo verheugd op lente

3 likes

Nou dit viel mij ook op, balen want was een dagje vrij en ik zocht niks te doen door dat grauwe weer.

hallooo je leest de hele week dat het een hele zonnige koningsdag zou worden maar het is totaal bewolkt en grijs, echt gemeen

1 like

En het is echt koud! Sta echt te verkleumen bij mijn kleedje

1 like

Ik ben eerder weg gegaan, want ik had het zo koud! Ik zat ook in de schaduw en het waaide af en toe

1 like

Oh, hier is het wel zonnig om eerlijk te zijn, hij zit nu een klein beetje verstopt maar ik liep rond 12 uur buiten en heb m’n jasje maar uitgedaan en in m’n t-shirt verder want ik hield t niet uit :sweat_smile:

Wow hier is het super zonnig en warm zelfs!

3 likes

Vanaf 14.00 op een kleedje in de zon gezeten en we hadden het gewoon heet :hot_face:

2 likes

Urghhhh ik HAAT dit weer. Maar wat ik misschien nog wel erger haat is dat je het allemaal maar geweldig moet vinden. Je moet leuke dingen ondernemen, je moet ervan genieten, je moet het waarderen.

Nee 28 graden op 1 mei vind ik geen lekker weer!!! Begrijp me niet verkeerd, ik vind zonnig weer heerlijk, maar dan zonnig als in 20 graden.

Ik merk ook meteen dat mijn eetlust weg is met dit weer.

16 likes

Dit komt ieder jaar terug, maar de enige van wie je iets moet ben je toch zelf (even zwart-wit gezegd). Boeiend wat andere mensen doen of willen. Als jij binnen een boek wil lezen, doe het. Of het nu -10 of 30 graden is, who cares?

Begrijp me niet verkeerd, ik hou ook niet van de warmte omdat ik gewoon heel snel oververhit ben. Maar ik ga echt niet naar een terrasje omdat het nu ‘mooi’ weer is, als ik daar geen zin in heb.

2 likes

Ja dit indd, nu je het zegt die eetlust is weg! En ik merk dat ik heel moe ben met meer kwaaltjes. Alsof het zo niet hoort. Terwijl ik juist afgelopen 2 weken veel energie had door het weer (iets koeler en af en toe zon). Daar genoot ik echt van. Het moet gewoon zo rond de 20 blijven.

@FrozenFlame zo makkelijk werkt het helaas niet in mijn hoofd. Ik denk dan ohja naar buiten met de kinderen want dat is beter en vitamine D en nu is het lekker etc.
Dan heb ik het idee dat ik lekker in de tuin kan zitten maar eigenlijk erger ik me dan aan alles en heb ik daar een hoop troep van of is het te zweterig ofzo.
En lekker gaan zitten komt er niet eens van.

1 like

Maar dat weet je dan op een gegeven moment? Als je dat woensdag merkt, dan weet je donderdag toch hoe je erbij voelt?
Tuurlijk is vitamine D goed en naar buiten gaan, maar ik zou proberen bijvoorbeeld vroeg in de ochtend naar buiten te gaan. Dan schijnt wel de zon al, maar is het nog niet op het toppunt qua temperatuur.

Ook voor kids lijkt het mij namelijk niet heel goed om op de piek uren in de zon te zitten, maar dat zeg ik als leek op het gebied van kinderen.

4 likes

Wat in de hooikoorts hell

8 likes

Same 🫠

Ik hou van dit weer, maar wat betreft de eetlust heb ik dat ook. Mijn honger gevoel speelt dan gewoon niet op :sweat_smile:

5 likes

Wat een smerig benauwd weer :confounded:

3 likes

Niks werkt vandaag tegen de hooikoorts. Ik ken niet meer.

2 likes

Ik krab de ogen ook uit mijn hoofd

1 like

Waarom waait het de hele tijd zo achterlijk hard?

5 likes

Vind het echt drie keer kut dat het door de week steeds semi ok weer is en dat de voorspellingen voor het weekend weer om te janken zijn.
En ja ik weet dat er ook mensen zijn die juist op zaterdag/zondag werken, maar ben nu vanachter mijn laptop zuur op de regen en onweer icoontjes in mijn weerapp waardoor mijn geplande mooie wandeling in het water valt.

3 likes