Deze oude oma gaat jaarlijks nog naar één festival - en dat is juist dit weekend
Nooo, ik leef met je mee!!
Vandaag al 2x tot de draad natgeregend.
Maar ik waag zometeen gewoon nog een kans buiten, 3maal is scheepsrecht!
Ja ik gisteren ook. En in de ochtend zat ik te overwegen of ik wel of niet m’n haren alvast wilde wassen. Nou ik ben blij dat ik dat niet heb gedaan. Ik hoefde maar 1 km te fietsen maar kwam echt zeiknat aan.
Ik moet ook altijd denken met dit weer, hoe erg is het als je dan bijvoorbeeld je bruiloft viert en dan bijna alles buiten is. Zoals een vriendin van mij jaren geleden deed. Ik zou dat risico in Nederland dus echt niet durven nemen.
Veel locaties hebben daar wel een plan b voor, maar leuk is het natuurlijk niet.
Het wordt volgende week echt warm. Ben daar niet voor gemaakt.
True, moet precies ongesteld worden die week en moet 80 dingen doen. Positief is wel dat ik de onweersbuien kan waarderen.
Ik vind het vooral irritant dat het nooit een paar dagen stabiel is. Afgelopen weekend veel wind, regen en moest je een lange broek + jas aan. En dan aankomende week 30 graden en zweet je je weer een ongeluk. Ik wil gewoon 25 graden, zonnetje, beetje wind en ‘s nachts afkoelen om te slapen
Huh dat is het wekenlang geweest in de lente
Haha ja oké, “nooit” is misschien overdreven. Maar goed het is nog steeds lente en het lijkt alsof het lekkerste weer al is geweest en nu telkens of heet of regen is. Ben benieuwd naar de zomer
Love het lekkere weer, maar dat fucking gezweet de hele dag en dan die hooikoorts erbij. Ben kapot gewoon.
Mss een tip voor morgen, maar mijn vriend ging gisteren ook dood van de hooikoorts, maar nadat hij 1 van mijn allergiepillen heeft genomen vandaag nul last (120 mg Fexofenadine).
Ik slik levocetrizine van de huisarts, maar zeker het proberen waard om eens te wisselen!
Ja, proberen kan geen kwaad! Ik heb deze ook van de huisarts, maar volgens mij ook gewoon bij de drogist verkrijgbaar. Werkt bij mij iig wel beter dan Levocetirizine (werd daar ook heel suf van).
Ik heb gigantisch migraine door die broeierige warmte
Ik heb zoooooo weinig zin in dit weekend met 30 graden
IK HAAT DIT!
Zelfs met mobiel airco aan nog 28 graden in huis. Janken.
Pffff ik kan ook echt helemaal niks meer. Lig gestrekt op de bank in deze sauna en moet nog de keuken, speelgoed etc opruimen maar ik heb besloten dat ik dat doe als de zon onder is
27 graden in de slaapkamer
Ik wil herfst