Ik wil toch maar een ventilator aanschaffen want ik zie dat het volgend weekend ook weer best warm wordt. Heeft 1 van jullie een goede tip? Mag wel wat meer kosten, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Duux whisper!
Die Duux is heel klein toch? Althans, ik dacht een keer hier te hebben gelezen dat mensen hem klein vonden voor dat geld.
Ik wil hem in de slaapkamer, maar ik vraag me dan af of hij lekker over mijn bed heen kan blazen, of dat hij daar te laag voor is. Anders even op een tafeltje zetten ofzo.
Volgens mij is er een nieuwere, wat hogere versie en hij kan ook omhoog kantelen. Ik heb best een hoog bed maar is echt prima!
Ik heb m op mn wasmanden staan. Ik vind het stille icm dat ie echt hard kan (stand 26 is een soort storm) echt fijn! En hij kantelt idd alle kanten op. Van links naar rechts en van boven naar beneden en andersom.
Maar hij is toch niet stil? Op de hoogste stand hoor je ‘m echt hard blazen, wat ik zelf heel irritant vindt helaas
Ik heb m hier vannacht op stand 20 (van de 26) gehad en de vogels fluiten harder. Van alle ventilatoren die ik ken is deze wel echt heel stil , ook op een hardere stand.
Ja ik heb echt een dag gelachen toen die van m’n vriend geleverd was maar qua werking heb je weinig last van ‘t formaat. Heel fijn ding. En vrij stil inderdaad.
Oh vind ik niet, echt een miskoop. Maar misschien verwacht ik ook gewoon veel meer stilte
Ik vind Create nog steeds het beste, maar die maken alleen plafondventilators jammer genoeg
Het kan zijn dat het schijfje dat het blad stabiliseert niet goed zit! Heb ik ook gehad, toen begon het plots veel meer lawaai te maken bij enig gebruik en was het opgelost door dat opnieuw vast te draaien.
Heb die van mij nu een aantal dagen gebruikt en mega blij mee. Je kan hem instellen en dan draait hij horizontaal en verticaal in een soort rondje. Hij pakt alles mee. Ondanks dat ons bed hoog is. Toen ik ‘m uitpakte dacht ik ook; oh is dit het? Maar de ventilator heeft ondanks de grootte een sterk vermogen. Hij werkt beter dan mijn grotere ventilator van Solis.
En stand 1 is echt, echt heel stil.
Stand 26 gebruik ik echt nooit als ik er in de buurt zit want dan zit mijn rug en nek gelijk vast als ik bed lig of tv kijk komt ie eigenlijk niet vaak boven de 10 en dan is ie echt stil.
Waar kan ik dat aandraaien? hij maakt overigens vanaf het begin af aan dit geluid en het is echt de stromende lucht die je hoort, geen gepiep ofzo
@TanteBetje @Hippe_kikker 30 is toch de hardste stand? Misschien heb ik een andere
Inderdaad duux whisper! Gisteren nog een tweede opgehaald, de oude heb ik al een paar jaar. En ik heb zelden tot nooit een hogere stand dan 8 gebruikt en het wordt bij mij thuis heel heet. In de nacht zelfs nooit hoger dan 3 of max 4 want anders vind ik het echt te hard waaien (staat dan wel op mijn persoon gericht).
@Xiomara heb ‘m net even op 26 gezet en logisch toch dat je dan geluid hoort? Is net een windturbine zo hard gaat ie?! Waarom zou je die stand ook gebruiken tenzij je er meters vanaf zit haha. Maar datzelfde geluid maakt een goedkope, metalen ventilator met 5 standen al op stand 3 in mijn ervaring.
Bij de mijne is het 26
Ik wil wel wat voelen lol, t/m stand 10 vind ik sowieso niks doen. Ik zet ‘m vaak minstens op 15 ofzo, en vannacht ff op de hoogste want het was zo heet maarja dan kan ik uiteraard ook niet slapen
Thanks voor alle reacties! Klinkt perfect, als het goed is komt mijne morgen binnen. Dan kan ik volgend weekend met de hitte hopelijk lekker slapen.
Dan vraag ik me af of er misschien toch niet mis is met die van jou want ik kan me niet voorstellen dat iemand met dat ding op 26, als die recht op je gericht staat, aan slaap toekomt en je tot stand 10 niks voelt.
Whaha ik dacht dat je schreef; ik vraag me af of er dan niets mis is met jou
Over het weer: heel typisch Nederlands, maar ik trekkkk deze warmte echt niet. Blij als het morgen weer wat afkoelt
Heb je wel de Duux Whisper?
Dit is het geluid op stand 26: