Ik krijg al boob sweat als ik hier naar kijk
Wanneer is dit??? Ik wil dit niet
Zie in mn weerapp niks van 41 graden komende 10 dagen
Beeeeeter is dit fake, kan toch niet gaan verhuizen met 41 graden
Ja lekker zonder context haha. Er zijn modellen die dat nu voorspellen maar ik las ook dat die kans helemaal niet zo groot is en dat model niet zo betrouwbaar is
De voorspelling van de extreme temperaturen zijn ook pas vanaf volgend weekend. 35+
Gelukkig zit ik tegen die tijd in Aruba…. Daar zal het wel niet zo heet zijn
Het was hier gisteren echt zo’n typische herfstdag en vandaag ook niet veel beter. 18 graden en geen stukje blauwe lucht te ontdekken.
Dat mag ook wel ff voor de kutweek die er nu aankomt met hitte.
Er wordt hier voor morgen en zondag 27 graden met wolken voorspelt en de rest van de week 20 tot 22 graden Dus stuur maar een beetje van die hitte mijn kant op graag.
Het is hier al 3 dagen grijs, ben het echt zat. Geef me een uurtje zon aub!!
Ik vraag mij echt af waar jullie allemaal wonen met grijs, herfstachtig weer. Hier in west/midden brabant is het warm + zonnig. Gisteren ook.
Ik in Arnhem, had al het idee dat de rest van Nederland wel zon had(gehad) deze dagen
Zo irritant die vliegende mieren met dit weer. Kan niet even normaal buiten zitten zonder lastig gevallen te worden door die beesten.
Zo vies plakkerig zijn ze ook, bah
Voor diegene die van een verkoelend spraytje houden in de grafhitte ik kan zo’n spuitje voor je krulhaar echt aanraden!!
Deze is van Sibel en heeft ook nog echt een leuk printje. Maar wat chill is, hier komt echt een mist uit. HEERLIJK. Ook van andere merken enzo te krijgen. Ik zweer hier bij.
Meestal is de brug tussen frisser en bloedheet weer minstens 1/2 dagen, maar nu was t gisternacht 10 graden en was t vandaag meteen volle bak tegen de 30 en koelt het niet af naar 20 vannacht.
Nou wat een deceptie, ik had me best verheugd op een zomers dagje maar het is totaal bewolkt
Wat een vies, goor benauwd weer. Ik vind de Nederlandse zomer echt afgrijselijk.
Verzin er een alligator bij en het is hier net fucking Florida