Klaag hier over het weer #2

Mijn hele zolder was drijfnat en stukje woonkamer in minder dan 2 minuten omdat ik even zat te poepen en het ineens helemaal los ging :joy:

Ik stel het al heel lang uit maar ga me toch maar aan de installatie wagen, heb wel de versie zonder lamp trouwens!

1 like

Uren hieraan gespendeerd: uitzoeken van een geschikte plek, naar de bouwmarkt voor hollewandpluggen, op advies van de verkoper toch besloten in balken te boren in plaats van gipsplaat, die met magneten op weten te sporen, alles helemaal uitgedacht, heeft het plafond geen aardedraad :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::cry:

1 like

You can do it girlies! :clap:

6 likes

Ik wil dit zo graag geloven, maar ik zit aan de antidepressiva en zweet me rot :sob:

4 likes

Samesies :sob:

1 like

Ik haaaaaattt dit klamme weer. En dat ik een spijkerbroek aan heb gedaan vanmorgen, zweet me helemaal de tyfus

5 likes

Zou het dan helpen om gewoon in de warmte in de schaduw te gaan zitten? Moet dat dan urenlang of hoe werkt dit.

1 like

Elke porie is nat, wat ik ook doe :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik vind het fris vandaag :joy: hoopte op mooi weer en ff de zon in.

2 likes

Komt eraan sgat! Op uw wenken bedient in het weekend! (en erna)

3 likes

Maandag wordt nu 33 graden verwacht :hot_face:
Dan krijg ik weer opgezwollen poten van

1 like

Als je erin gaat zitten, wen je er vanzelf aan, zegt @Krabsalade ! Succes
(ik ook hoor, I feel you, met mijn astma kan ik dat soort temperaturen helemaal niet hebben.)

2 likes

Maar ik wil nie wennen :sob:

4 likes

Dinsdag zelfs 35!

1 like

Één voordeel, je zou dit weekend maar in spanje zitten. Daar is zondag 38 graden voorspelt :flushed:

Al moet ik zeggen dat het dinsdag volgens mijn weer app 36 graden wordt hier, Ik zeg dat niet snel want ik houd van warm weer maar ik vrees daar ook wel voor. Aan het water zou ik het misschien overleven, maar moet werken. Op m’n werk heb ik dan tenminste nog wel airco dus opzich ook nog wel oke. Alleen als je dan vertrekt bij je werk, krijg je eerst een enorme opdonder om vervolgens hoogstwaarschijnlijk een hele erge plaknacht in te gaan.

1 like

30 graden en een hoge luchtvochtigheid 🫠🫠🫠🫠

5 likes

Ben op dat soort dagen blij dat ik moet werken (in de airco).

3 likes

Nee ik weiger

2 likes

Ik werk in een oud gebouw zonder airco (gelukkig wel op de begane grond want hoe hoger je komt in het gebouw hoe erger het wordt), en we gaan binnenkort verhuizen… naar een ander oud gebouw zonder airco :sob:

1 like