Klaag hier over het weer #2

Ja bah ik ben ook ongesteld nu en ik weetniet, ik voel me extra vies. Heb gisteren ook 3 keer gedoucht. Thank god dat ik geen maandverband gebruik.

2 likes

De hitte is al naar, maar de hoge luchtvochtigheid ook echt. Dat vinden mn longen echt niet leuk. Gelukkig staat er nu nog een klein briesje, maar ik merk nu al dat ik benauwd wordt.

2 likes

Ja ik douche nu ook minimaal 2x per dag met dit weer (ff kort afspoelen). Vandaag gelukkig nog half naakt voor de ventilator, maar morgen moet ik naar kantoor en dus lange kleding aan :smiling_face_with_tear: hoop dat de airco een beetje werkt

1 like

Ik wil gewoon klussen in ons nieuwe huisje, maar naast het feit dat het fysiek gewoon kut is met die hitte kan je gewoon niet eens schilderen of lakken :cry:

4 likes

Collega’s lopen allemaal te zeuren dat het zo’n straf is om met zulk “”””lekker”””” weer te moeten werken. Maar ik vind het juist heeeeerlijk, lekker 8 uur lang in de airco zitten. Mij wel bellen.

Dit weer is alleen chill als je omstandigheden goed zijn (als in, een normaal gekoeld huis) en je weinig tot geen verplichtingen hebt en dus de koelte kan opzoeken van een zeewind.

25 likes

Ja, dat is een goede! De mijne moet ook niets van het matje hebben, helaas

2 likes

Ik vind t ook prima in de airco op kantoor. Ik zie wel heel erg op tegen de terugreis in mn oude auto :sweat_smile:

3 likes

Hier precies hetzelfde. Ik ben ook alleen maar extra medicatie aan het gebruiken. En of die benauwdheid al niet vervelend genoeg is zijn er ook allemaal mensen die dan zeggen: het is toch lekker weer geniet er van. Nou voor jou misschien maar ik heb het Spaans benauwd en ben doodmoe.

4 likes

Ik heb al weken dag zodra ik iets van creme op mn gezicht smeer het zweet me uitbreekt. Vandaag al helemaal :sob:

1 like

Net even in de pauze naar buiten geweest om een ijsje te halen, maar ben blij dat ik weer lekker binnen in de airco zit :rofl: Ijsje was wel goed idee, de ijszaak bestaat vandaag 100 jaar dus kreeg een gratis bolletje champagneijs 🫶

7 likes

Ik ben zo blij dat ik mijn vriend dit jaar eindelijk heb kunnen overtuigen dat je met dit weer gewoon de de ramen, deuren en gordijnen dicht moet houden. Scheelt echt veel qua warmte.

10 likes

Even naar de jumbo aan t eind van de straat. Zweet overal 🫠

Oh dit zou ik zo slecht trekken. Gelukkig heeft hij het licht gezien. Ik zie bij mijn buren zoveel mensen met de achterdeur wijd open of allemaal ramen op een kier. Krijg je die 36 graden in je huis :sob:

3 likes

Het is zo bloed hoeren heet buiten. Zweet staat in mijn naad

3 likes

Knallende koppijn sinds mijn autorit naar huis van werk. Het was in het begin ook zo kapot warm in de auto :melting_face: Ik kan gewoon niet functioneren in dit soort temperaturen.

2 likes

Ik wil gewoon als een zeester op mn rug in bed liggen maar oh nee zwanger 🫠 op je zij is alsnog bloedheet want dan plakt alles aan elkaar. Zucht. Had ik maar wel een ventilator besteld

1 like

Ik was net mn portemonnee vergeten toen ik boodschappen ging doen, echt ideaal. Daarna ging ik nog flessen naar de glasbak brengen en heeft een of andere stomme olie uit een van de flessen op mijn enige fijne jurk voor dit weer gelekt. Toen ben ik maar weer meteen naar huis gegaan :smiling_face_with_tear:

Oooh deze is zo herkenbaar :joy: raak helemaal doorweekt van op m’n zij liggen.

2 likes

Ja alles plakt, zo goor. En zonder zwangerschapskussen kan ik ook niet slapen maar dat is ook weer zoooo warm :hot_face:

1 like

Ja dan is de enige andere optie om deze dag gewoon te cancelen en in je ondergoed voor de ventilator te gaan liggen.

Sterkte aan alle hitte soldaten :muscle:t3:

1 like