Klaag hier over het weer #2

Ohh mega stortbui :relieved:

Dit is gewoon uitlokkend pestgedrag

8 likes

Reguuuuh en onweer!

1 like

24 graden en het waait en de lucht is grijs :cry::sob: heb gvd een niet dun t shirt en een midi rok aan en kreeg kippenvel :-1:

2 likes

Kun je het deze kant opsturen? Hier is het nog 30+ graden. Pas tegen 20:00 uur wordt hier regen verwacht

@issa ruilen? Ik heb net 40 minuten gefietst met dertig graden. Dat was niet zo slim van mij

Ik wil best ruilen hoor :hot_face:

ik wil alleen ruilen als jullie natuurgebied + semi natuurlijk zwemwater in de buurt hebben :woman_in_lotus_position:

1 like

Pffft veeleisend zeg. Er is een bos in de buurt

Godsamme nog steeds 30 graden en benauwd. Ik had echt gehoopt op iets meer koelte. En ik voorspel dat hier in het noordoosten weer geen drup gaat vallen vanavond :sob:

1 like

Die 30% rond 20:00 zal ook niet veel helpen… morgen wel 10 graden koeler :heart_eyes:

M’n appartement is inmiddels zo erg opgewarmd dat ik amper meer verschil voel tussen buiten en binnen :smiling_face_with_tear: ik kwam uit de douche en voordat ik bij m’n voeten was om af te drogen zweette ik al :sob::sob:

1 like

Hier is het weer opeens helemaal aan het shiften. Ik zal ook wat jullie kant opsturen.

6 likes

Ben zo klaar met die warmte! En heb ook de hele tijd een zieke peuter op mij liggen. Met dit weer niet leuk :cry:
Vanochtend een paar druppen geen, maar dat heeft ook niet geholpen.

Ik kan niet wachten op de regen en het onweer. Het is hier nu nog steeds 34 graden, ben daar niet voor gemaakt.

Het waait heel hard hier! :raised_hands:

Die 30% regen gaat ws niks doen maar, heb alles open gezet en wat een verschil zo met die wind.

We zijn er bijna doorheen jongens :muscle:

3 likes

Ooooh ik hoop zo dat het hier zo ook gaat waaien inderdaad! Nu geen zuchtje wind, zo benauwd

1 like

Schrik me dood van deuren die dichtklappen, maar het waaien is hier inmiddels ook begonnen :star_struck:

2 likes

Het is onderweg! Houd vol!

1 like

Mijn wasrek is al omgewaaid doordat ik alles open had en niet thuis was :heart: kom maar door met die wind

Waar wonen jullie? Hier bij de grens Drenthe/ Overijssel is het nog steeds ellende.

In Utrecht waait het een beetje maar niet echt hard vind ik. Is nog steeds vooral warm (lekker!)

1 like