Klaag hier over het weer #2

rond 18:00 pas de verwachting in Apeldoorn, denk Drent/Overijssel dan later

2 likes

Hier in Noord Gelderland is nu wel wat wind, maar nog steeds warm :hot_face:

2 likes

O, die wind is echt HEERLIJK. Voor het eerst in 4 dagen weer daglicht in huis.
Kan wel janken

1 like

Ja in Utrecht vind ik het nu ook echt lekker, in een windje in de schaduw buiten

1 like

heb op meeleesadvies hier toch maar alle deuren en ramen open gezet, beetje frisse (doch warme) lucht ipv die bedompte kerkervibe die er nu hing

2 likes

Echt hoor, wat een gore warmte en geen wind :smiling_face_with_tear:

1 like

In Amsterdam nog steeds zon en bloedheet. Sos.

3 likes

Wow, bijna 20 graden verschil tussen Oost en West. En dat in dat kleine landje van ons.

3 likes

:partying_face:

3 likes

Haha ik heb precies dit verhaal (ik weet ook enkel dat het in 2019 was omdat ik een bruiloft fotografeerde en de bruid had ook nog eens een jurk aan met lange mouwen en col!!), zag je ergens anders ook al iets posten over previews dus dacht al dat je een trouwfotograaf was… groetjes van een nieuwsgierige collega :eyes:

1 like

Het is er! Wat een verademing! Ik heb net echt even gejankt van de hitte (haha hormonen)

1 like

Zo bizar dat het zo snel gaat afkoelen! Ik moet alleen vanavond eigenlijk naar naailes en precies dan fietsen (25 minuten enkele reis ook haha) en ik twijfel of ik uberhaupt wel ga :rofl: (ik klaag niet dat het regent want EINDELIJK maar twijfel wel of ik een uur natregenen er voor over heb. Al is het met die warmte vaak nog wel lekker als het regent.)

2 likes

En het is maar afwachten of het echt gaat regenen precies waar jij bent, zo’n bui waait ook vaak over

2 likes

Ohhh het koelt eindelijk af binnen door de wind! Het was net nog 28 graden in mijn woonkamer. Ik woon op de bovenste etage met de zon in de middag vol op mijn woonkamer en onder een plat dak. Dus dit is heel erg welkom :heart_eyes:

2 likes

Yeeesssss :raised_hands:

Ik (bijna) ook. Voelt alsof ik wakker ben geworden en shotje espresso op heb. Wil gelijk dingen doen :joy:

2 likes

Ja precies! Of het vervliegt gewoon alsnog… waarschijnlijk zijn het uiteindelijk maar een paar druppels (maar het gaat wel heel hard waaien, hopen op de wind mee haha!)

2 likes

Wij zaten klaar voor een megabui volgens buienalarm, het werd donker en begon te waaien. Helaas waren het maar 10 druppels en nu schijnt de zon alweer… vanavond hopelijk nog een kans.

Hier (Z-H) net een flinke bui maar de zon schijnt nu weer. Alsnog 27 graden (binnen ook):face_with_spiral_eyes:

1 like

Haha ja drie minuten wind, drie druppels regen en het is weer gedaan met de pret. Kom terug met mijn briesje

Het waait hier! Zo lekker. Ben blij dat het morgen gewoon weer 21 graden is

2 likes