Klaag hier over het weer #2

Het waait hier en het is aangenaam en het gaat zo regenen maar dit topic zou dit topic niet zijn als ik niet zou zeggen!!! dat het wel heel slecht uitkomt die regen want ik ben net naar de kapper geweest en m’n haar zit geweldig :frowning:

4 likes

Ja ik wil het lekker laten doorwaaien maar ik ben bang om de hordeur ook open te doen vanwege allemaal gore insecten :cry:. Maarja dat moet ik er maar voor over hebben.

Had me zo verheugd op de voorspelde onweers- en regenbui maar hij trekt er net langs :sob:

1 like

Luchtvochtigheid van 94% wtf :hot_face:

Regen :heart::heart:
Geen geklaag, maar leek me toch het best passende topic

2 likes

Het zou hier eerst nog wel langskomen, maar onderhand trekt het ook langs :frowning: I’m sad, ik heb regen nodig voor m’n mentale gesteldheid

Een halfuurtje lekker gerommeld, maar wel te weinig regen… Het koelt wel af, eindelijk na de 38 graden weer te hebben aangetikt. Maar de luchtvochtigheid schiet omhoog en geen zin om die lucht binnen te halen eigenlijk…

12 likes

Tot nu toe 3 verdwaalde druppels en een klap onweer, schiet op met mijn beloofde stortbui

Alsjeblieft

1 like

Hier in regio Maas en Waal waait allleeeees over, nog geen 5 minuten miezer gehad :weary::triumph:

2 likes

Nou dit schiet niet op. Boven nog steeds 28 graden

2 likes

Same :sob::sob::sob:

Ik liep een uurtje geleden wel echt in de regen en had het alweer koud. Ik ben echt Goldilocks met het weer. Weer dat je niet voelt is perfect, geen regen, niet te veel wind, niet te warm of te koud. Maarja dat is hier bijna nooit.

2 likes

Wat vinden jullie er zelf van dat jullie een soort online dagboek bij houden hoe de temperatuur, wind en luchtvochtigheid per plek :joy::joy:

16 likes

Ik vind dit top, lekker Hollands klagen over het weer. Heel verbindend. En er is dus niet één topic, maar er zijn er twee! We willen ook nog graag weten hoe warm / koud het bij iedereen in huis is.

28 likes

Dat gaat ook nog wel even duren. Als warmte eenmaal in de stenen zit en je huis is goed geïsoleerd. Zal blij zijn als het volgende week zondag weer een beetje normaal is op de slaapkamers als de volgende 30 graden weer komt. Maar iig kunnen we nu weer lekker luchten.

1 like

giphy

8 likes

Ik had allerlei leuke plannen, maar kwam niet vooruit met deze 35+ graden hitte. Rip vakantie :laughing:

Heb dus maar online geshopt. :grinning:

1 like

Haaa het was droog toen ik moest fietsen beide keren én ondertussen is het los gegaan met regen!! Ik ben een tevreden mens (sorry off-topic)

3 likes

Mijn slaapkamer is nog steeds bloedverziekend heet :triumph:

1 like

Ik leef helemaal op. Had het gisteravond tijdens een wandeling gewoon koud. Normaal haat ik kou maar kon gister intens genieten van kippenvel :sweat_smile:

De slaapkamer voelde vanochtend nog steeds als een Finse sauna, maar het scheelt toch al een paar graden!

2 likes