Volgend weekend weer 32 graden
Er kan tussen dan en nu nog heel veel veranderen. Dus roep hat a.u.b. niet op ons af
Ik snap dit weer gewoon niet. Mega bewolkt maar het zweet breekt me nog steeds uit
Ja ik ging ff op de fiets en had een dunne trenchcoat aan en een luchtige broek. Toen ik afstapte voelde ik me helemaal plakkerig en ik zweet eigenlijk helemaal niet zo snel. Vind dit echt typisch nederlands benauwd weer. Voelt zo viezig aan.
Ik haaaat dit ik weet ook nooit wat ik dan aan moet doen want doordat het niet echt zonnig is voel ik me snel naakt en dan kleed ik me te warm waardoor ik helemaal bezweet thuiskom
Same!!! Precies dit!
Ik ging hardlopen en was doordrenkt van het zweet en na 5 minuten wandelen ijskoud? Like whaaat is het nu.
Het is hier zo vies plakkerig en benauwd. Echt vreselijk.
Hier ook, echt Nederland. Twee weken Frankrijk met 35 graden en nergens last van. En nu met 24 graden kan je hier letterlijk geen stap zetten of het zweet breekt je uit.
Ja echt mega goor
Zo het is echt niet te doen. Op de fiets was het prima, maar eenmaal afgestapt echt zweet overal. Was even in de stad en dan in de winkel mega harde airco en dan buiten breekt weer het zweet je uit.
Ik ben zo dapper geweest om thuis te gaan sporten. Heb mijn bril met 5 minuten al afgezet (ik heb -7 maar houd 'm altijd op want ik sport via Youtube dus dan zie ik wat ze doen ) want het was gewoon NIET te doen. Mijn hemel. Hier komt er zo hopelijk een goede bui aan!
Het regent hier nu zo hard dat ik zo de ark van Noach verwacht. En ik sta op de parkeerplaats van de supermarkt te wachten tot het iets minder hard regent
Het is zulk goor klammig weer. Ik ben helemaal zeiknat van het zweet
Hier regent het gewoon lekker al hele tijd
Pff je merkt alweer dat het eerder donker wordt. Het weer is ook alleen maar klam en wisselvallig
Het is echt het worst of both worlds. Heel warm maar geen zon en wel regen.
De maand juli (en augustus vaak ook nog) zijn voor m’n gevoel altijd dit soort maanden… klam, veel regen je hebt er ook echt niks aan, dan heb ik liever meteen herfst
Ja voor mijn gevoel ook echt, spoel maar door naar hopelijk nog een leuke indian summer in sept/okt want dit is zo bot ellende
Daarom snap ik ook nooit dat mensen de zomer als favoriet seizoen hebben. Het voorjaar en najaar zijn bijna altijd beter qua weer en niet zo klam en plakkerig.