Klaag hier over het weer #2

Ik hoop echt op een paar mooie weken in augustus nog.:crossed_fingers:

3 likes

Ik word echt zo chagrijnig van dit weer. En het vooruitzicht blijft nog een week zo. We zijn met de boot op vakantie in Nederland, maar af en toe lijkt het wel alsof we in een storm op de Noordzee zitten zo onstuimig is het steeds.

1 like

Ik ben ook zo klaar met dat grijze weer en de regen steeds.

1 like

Opzich vind ik het weer niet zo’n probleem. Maar hoezo kunnen ze echt totaal niet meer het weer voorspellen (op korte termijn)?
3 verschillende weersites zeggen 3 verschillende dingen. Echt irritant

7 likes

Ik heb vandaag een festival en heb zonnebrand, een poncho en een trui mee en van alledrie weet ik niet of het wel of niet nodig gaat zijn :smiling_face_with_tear:

5 likes

Het weer in italie valt me echt tegen. Zit in toscane en nu echt al een paar dagen vrij wisselvallig. Vandaag weer een dag met miezer en onweer. En 23 graden. Iedereen die ik sprak zei altijd, oh toscane wel warm hoor. Nou valt mij tot nog toe tegen :sweat_smile:

Vorig jaar was in de zomer wel verschrikkelijk warm. Boven 40-45C.

Ja en vooral in de steden kan het daar zo bloedverziekend heet worden. 1 keer in florence was ik na een uurtje door de stad lopen al helemaal duizelig van de hitte.

Huh waar in toscane zit je dan? Want wij zitten aan de kust en hebben stralend weer.

1 like

20 minuten van Pistoia. Bijzonder hoe dat kan verschillen

Conclusie: alledrie wel

Ik teken voor Toscane met 23 graden, altijd 35+ gehad en dan ga je echt kapot in de steden.

1 like

Hopelijk een foutje van buienradar :joy:

1 like

Huh echt! Dat dat zo kan verschillen joh. Ik ben een paar weken aan het rondtrekken door ItaliĆ« en heb echt alleen maar stralend weer gehad. Noord, Zuid… veel al gehad. Momenteel in Bologna.
Krijg idd ook weleens berichtjes of video’s doorgestuurd van kutweer in ItaliĆ« (regenbuien etc) maar herken er niks van. Denk elke keer heel erg geluk dan

2 likes

Volgens mij wel! Ik zag het gisteravond ook, maar de temperatuur is inmiddels aangepast naar ā€œslechtsā€ 26 graden. :laughing:

1 like

Ze hebben dit uitgelegd op hun instagram.
https://www.instagram.com/p/DM27uscsp2-/?igsh=ZTFhZ25vMjUzdDlw

4 likes

Oooh haha, dat had ik nog niet gezien! Maar ging er al wel vanuit dat het een foutje was.

1 like

Ik word me een partij depri van dit grijze herfst weer….
Volgende week waarschijnlijk weer klagen dat het zo warm is in huis haha :sweat_smile: maar heb echt behoefte aan een warm zonnetje

1 like

Het zonnetje scheen heel even vanmiddag, dus ik ben even naar de winkelstraat gelopen. Kom ik daar aan gaat het keihard plenzen :smiling_face_with_tear:

Vandaag viel het hier overdag gelukkig mee, maar het is zo ontzettend wisselvallig en onvoorspelbaar. En nu is het regenachtig met een warme wind :confused:

Mijn zoon heeft een of ander Fischer price muziekbox ding. Daarop staat ook een liedje over de lente, dat het dan regent en de plantjes goed kunnen groeien of zoiets.

Mijn zoon vanochtend ā€˜Nou ze kunnen beter zomer zingen, want het regent nu ook steeds’.

Ik geef hem helemaal gelijk.