Ja gister was het weer zo onvoorspelbaar. Ik had 2 afspraken en die beide waren maar minder dan 1 km verderop dus ik wilde gewoon fietsen. Hele tijd twijfelde ik tussen regenjas en een gewone jas want het ging de hele tijd van regen naar droog. En dan te bedenken dat dit de komende maanden zo blijft. Dan begrijp ik weer waarom veel mensen herfst juist kut vinden, het wordt alleen geromantiseerd.
Na maanden onder een laken te hebben geslapen had ik gister weer een dekbed gepakt omdat het eindelijk koel genoeg was. Héérlijk om weer onder een dekbed te slapen! Maar dat was van korte duur want komende dagen wordt het weer zo warm en lig dus nu weer onder een laken. Wat is dit nou!!
Huh woon je in nl? Of heb jij een huis waar extreem lang warmte in blijft hangen. Want hier ligt de deken echt al lang en van de week als bijna winter deken gepakt.
Nou ik had het hier echt net over met een vriendin, zij liggen ook nog onder een laken?? Ik heb echt 2 weken in de zomer geen dekbed op gehad
ik ben wel echt een koukleum en was (te lang) in de zee geweest/moest ongesteld worden maar heb de afgelopen maand al een paar keer een warme kruik gemaakt
Bij ons blijft inderdaad de warmte lang hangen. Het is nog 23 graden hier binnen in de ochtend (dus als het net als vandaag warmer is, is het 's avonds nog warmer). Dus ik heb ook nog een laken, maar van de week wel los een dekbed erop gehad om af en toe even te pakken.
Nederland maar zolderkamer dus het was nog telkens 22+. En blijkbaar ben ik alleen overdag een koukleum en dan âs nachts een hittebron, in de winter gebruik ik ook nooit de volledige winterset. Zo jammer want ik hou er wel van om onder een zware deken te liggen.
Ik heb de warmtedeken uit de kast gepakt. Ik kan het iedereen aanraden.
Ja ik vorige week ook! Heerly. Elektrische deken ligt ook weer op bed.
Haha grappig toch dat verschil, ik heb het raam open en de ventilator aan
Hebben jullie dan ook al je winterdekbed? Ik ben net over van slapen met een laken naar mijn zomerdekbed. Met een raam open wordt het net lekker 17 graden. Wat kan dat verschillenâŠ
Maar bij jou is t toch 24 graden in huis
Beneden inderdaad wel want daar kan niks open, boven waar de ramen open staan was het 18 graden zag ik
Jazeker! van de week erop gelegd want werd wakker van de kou. Slaap met mân raam op een kier, dat vind ik wel lekker maar wil dan wel een warme deken.
Wel eentje dikker dan mn zomerdekbed, want ik heb t al koud âs nachts!
Ik heb net mân dunne bamboe dekbed verwisseld voor dunne versie van mijn vierseizoenen dekbed. Dan kan ik nog naar de dikkere of naar een combi, maar die combi heb ik al jaaaaaren niet meer gebruikt.
Ik loop buiten nog in kort/kort
Haha ik heb zomerdekbed en kruik én raam open, love it! Ik slaap zo goed nu het zoveel frisser is
Lekker weer buiten dus lekker de tuindeur open, maar gelijk van die vieze dikke vliegen binnen waaaarommm
Is toch nazomer moeten jullie niet in winterslaap