Bij ons blijft inderdaad de warmte lang hangen. Het is nog 23 graden hier binnen in de ochtend (dus als het net als vandaag warmer is, is het 's avonds nog warmer). Dus ik heb ook nog een laken, maar van de week wel los een dekbed erop gehad om af en toe even te pakken.
Nederland maar zolderkamer dus het was nog telkens 22+. En blijkbaar ben ik alleen overdag een koukleum en dan âs nachts een hittebron, in de winter gebruik ik ook nooit de volledige winterset. Zo jammer want ik hou er wel van om onder een zware deken te liggen.
Ik heb de warmtedeken uit de kast gepakt. Ik kan het iedereen aanraden.
Ja ik vorige week ook! Heerly. Elektrische deken ligt ook weer op bed.
Haha grappig toch dat verschil, ik heb het raam open en de ventilator aan
Hebben jullie dan ook al je winterdekbed? Ik ben net over van slapen met een laken naar mijn zomerdekbed. Met een raam open wordt het net lekker 17 graden. Wat kan dat verschillenâŠ
Maar bij jou is t toch 24 graden in huis
Beneden inderdaad wel want daar kan niks open, boven waar de ramen open staan was het 18 graden zag ik
Jazeker!
van de week erop gelegd want werd wakker van de kou. Slaap met mân raam op een kier, dat vind ik wel lekker maar wil dan wel een warme deken.
Wel eentje dikker dan mn zomerdekbed, want ik heb t al koud âs nachts!
Ik heb net mân dunne bamboe dekbed verwisseld voor dunne versie van mijn vierseizoenen dekbed. Dan kan ik nog naar de dikkere of naar een combi, maar die combi heb ik al jaaaaaren niet meer gebruikt.
Ik loop buiten nog in kort/kort
Haha ik heb zomerdekbed en kruik én raam open, love it! Ik slaap zo goed nu het zoveel frisser is ![]()
Lekker weer buiten dus lekker de tuindeur open, maar gelijk van die vieze dikke vliegen binnen waaaarommm
Is toch nazomer moeten jullie niet in winterslaap
Ben gaan wandelen toen de zon scheen en halverwege zeiknat geregend, yay. Het moet weer even in mijn systeem komen om buienradar te checken voor vertrek.
Volgens mij komt dat doordat er code geel is uitgegeven.
Omdat âextreem weerâ niet per se over de heftigheid van t weer gaat, maar over de veiligheidsmaat die erbij komt kijken. En bij mist is t risico op ongelukken nou eenmaal een stuk groter. Snap wel hoor, dat t wat een rare schaal is als je alles maar extreem weet noemt
Vooral omdat er mongolen zijn die bet niet nodig vinden of hun licht aan te zetten met mist. Misschien werkt zoân waarschuwing dan
Ik moet echt even wennen aan het feit dat het âineensâ zo koud is?? Ik hou altijd wel van die koude lucht maar nu vind ik het nog niksâŠ