Same, had mijn winterjas aan gisterenavond, maar alsnog koud en mijn dunne handschoenen (voor het eerst handschoenen aan) zijn alsnog te koud ![]()
Dit! Het prikte gewoon in mn gezicht
Vanochtend boodschappen gedaan op de fiets.
Ben direct bij de eerste beste winkel handschoenen gaan halen want die had ik niet meer. Ik HAAT de winter en het is nog maar herfst ![]()
Same, ik word ook echt moedeloos van het idee dat het nog zo lang duurt. Het voelt nu al echt als winter en het is nog maar november. Ook het donker trek ik zo slecht.
Op 21 december is het alweer de donkerste dag van het jaar, daarna wordt het gelukkig weer snel lichter
T is meer dat ik in de avond gewoon niks meer zoek te doen. In t voorjaar ben ik niet te stoppen dan ben ik bezig tot ik ga slapen. (Sport werk hobby noem maar op) nu leg ik de kids op bed en rot ik de hele avond omder een dekentje op de bank met chocolade. Ook sociale dingen minder zin in… bijzonder hoe dat werkt. Een soort winterslaap ![]()
En dan denk je bij maart en april aan de lente maar het is vaak dan nog even koud als in december.
Maar januari en februari duren nog 3 jaar.
Ja precies! Ook altijd zo’n deceptie. Al zitten er dan gelukkig vaak wel wat mooie dagen tussen.
Ik vind het vandaag echt heel onaangenaam brrrr
Nee joh, 2x met je ogen knipperen en het is weer lente. (Tijd gaat zo snel tegenwoordig
)
Deze reactie past mooi bij je username.
Ja, echt snijdend.
Eigenlijk ook wel vreemd hoe dat dan in je hoofd gaat. Als ik na 16u bijv. nu terug fiets denk ik van ja, ik ga zo eten en naar bed
. De dag voelt gewoon alsof het al 21u is. Ik ben net thuis en wil nog ff naar de etos en ik dacht. Oneh die is vast al dicht. Het is nog maar 16:36 ![]()
Dit vind ik nog bijna het meest irritant van de winter ja. In mijn hoofd wil ik heel veel, maar het lukt nooit. Ik heb ook echt letterlijk een soort winterslaap? Soms ga ik om 0.00 uur naar bed en denk ik: dan word ik op tijd wakker en heb ik nog iets aan mijn vrije dag. Doe ik mijn ogen open: 11.30. Slaat nergens op.
Hahha ohja, ik had dat ook! Ging laatst om 17.30 naar de drogist, die ging om 18.00 uur dicht. Maar het voelde als 20.00 uur of later, en dacht “woow wat bijzonder dat de drogist tot zo laatvopen is bij mij.” ![]()
Omg wat een droom ik zou willen dat ik dit kon ![]()
Prima dat het zo koud is maar dan mag het niet ook nog regenen ![]()