Klaag hier over het weer #2

Zijn van die onderbinders voor je schoenen niks?

Ik zie er ook tegenop om te moeten werken. Ik fiets normaal gesproken. Ik kan ook wel met de metro maar dat is echt heel erg druk denk ik🥲
En met de metro moet ik alsnog 10 minuten lopen. Terwijl ik het in 15 min fiets

2 likes

Hier ligt echt iets van 30+ cm, nog nooit zoveel sneeuw gezien.
Is dat lokaal of bij jullie ook zon dik pak? Ik maak me ook zorgen omdat ik morgen (normaal 45 min) met de auto naar werk moet.(en eerst langs school) dus ben waars meeega lang onderweg. Het is iets wat ook prima thuis kan maar heb mijn team door vakantie al 2 weken niet gezien dus wordt wel verwacht dat je komt.

1 like

Lol sneeuw is veranderd in een laagje ijs 🫠
Ik ben blij dat ik nog een beetje fatsoenlijke sneeuwschoenen heb, anders was ik morgen thuis gebleven

Ik wil ook sneeuw :cry:

4 likes

Welke regio?

Ik voel me zo opgesloten. Slecht gestrooid dus fietsen gaat niet, bussen gaan niet.

Maar als er bij jullie zoveel sneeuw ligt is dit nu toch nooit een reden om niet thuis te werken.

7 likes

Ik vind het echt raar dat ze dat verwachten als je thuis kan werken!

Ik kan niet thuiswerken dus zie er wel echt tegenop. Ik ‘moet’ ook een bepaalde tijd starten vanwege de kinderen die komen. Maar ook geen zin om veel eerder de deur uit te gaan

Ik zit nu ook al te stressen over het rijden morgen en moet ook om 8.00u op locatie zijn. Voel me ook verantwoordelijk voor het personeel. :unamused:

Ik ben heelhuids aangekomen op mijn bestemming, vond lopen nu best prima zo op verse sneeuw. Kraakt ook zo lekker onder je voeten. Maar dat duurt nooit lang helaas, die vieze, gladde ijzige troep is altijd vervelend. Ben benieuwd hoe snel ik thuis kom vanavond

Ik denk dat dat meer een standaard verwachting is, ben je een paar weken niet geweest dat je dan weer gewoon komt. Er zal echt niet gezegd zijn ondanks de sneeuw en voorspellingen verwachten we dat je komt door die twee weken afwezigheid.

1 like

Ik dacht dat fietsen over verse sneeuw best ging maar ik ben net onderuit gegaan omdat het verschil tussen fietspad en stoep niet meer te zien was 🫠 (regio Rotterdam) zo’n hekel aan dit weer, beide knieen beurs

3 likes

Hier ligt ook echt niks, vind het wel jammer voor m’n dochter ook.

Jaa dit indd

1 like

Hier (Zeeland) ligt nauwelijks sneeuw. In mijn straat zelfs helemaal niks. Dus ik denk heel lokaal, ja!

Hier mega veel gevallen net bovenop wat er al lag. Denk dat er wel 20cm ligt.
Wij hadden een afspraak 10 min verderop met de auto, maar zijn na 1 minuut al omgekeerd. Je zag de weg gewoon niet eens en er was niet gestrooid of sneeuw geschoven.

Wel heel erg mooi nu buiten! En begint nu gewoon weer verder te sneeuwen.

Geen geklaag, ik vind het geweldig! hier ligt ook echt 10cm. Zag een foto van een vriend van me die 50km verderop woont en die had niks, dus ik ben zo blij dat ik hier zit. Ben er vanochtend om half 8 / 8 uur zoiets op uitgetrokken om 9km door het bos te wandelen zonder dat er nog enkele voetstappen op zijn gezet. Het was wel een stuk zwaarder dan mijn normale wandelingen zonder sneeuw, Vind elk seizoen z’n charmes hebben. Lente vind ik dan nog het ‘saaist’ en ik ben daarom ook ontzettend blij dat er eindelijk weer eens een dik pak sneeuw is, hoort gewoon bij de winter. Én gelukkig nog net in de vakantie. Ik heb alleen nog wel het geluk dat ik aankomende week e.v.t. thuis kan werken. Al vind ik het ook niet erg als ik met de auto de weg op moet. Ja je moet je aanpassen en het duurt wat langer, maar voor je het weet is alles weer weg

22 likes

Hier ligt ook echt zo veel!

9 likes

Dan lekker morgen aankijken joh, ik kan me voorstellen dat een groot deel van het team er ook niet gaat zijn als er morgen nog zoveel sneeuw ligt/gaat komen.

1 like

Vind het zooooooo vervelend dat er ook niet echt een duidelijk beeld is wanneer die takkesneeuw een keer weg gaat zijn :sob::sob::sob::sob: en dar het voorlopig in ieder geval niet lijkt te verdwijnen. Vond het gisteren nog wel lachen toen ik toch geen plannen had maar nu is t ook wel weer klaar. Zo opgesloten gevoel indd :face_exhaling: Laat me gewoon lekker zonder problemen naar buiten gaan mijn himmel

3 likes

Ik heb ook hele tijd zo’n vettige kop met haar door mutsen/capuchons. :expressionless:

3 likes