Klaag hier over het weer #2

Nou dit inderdaad! Ik heb morgen gewoon patiënten en ben de enige die werkt ook nog eens. Ik moet eerst 25 minuten naar het station, dan hopen dat de trein rijdt en daarna nog met de bus. Echt geen idee hoe ik dat ga doen en op tijd ga zijn. Vind het dan vooral kut dat er gewoon mensen van mij afhankelijk zijn.

3 likes

Ja precies, ik weet precies wie er morgen om 8.00 uur op mij zit te wachten. En om 8.20u de volgende. :grimacing:

2 likes

Haha ja ik rijd al dagen op momenten dat er nog niet gestrooid is/dit nog niet is ingereden, zou echt graag ruilen met aankomende doordeweekse dagen lekker thuiswerken in mijn dikste joggingbroek

5 likes

Vind ik sowieso van al die mensen die zo van de regen en blabla houden
Ja vanuit je baan thuis of warm vanuit de bank
Niet voor de gemiddelde persoon die door de spits en ellende moet ploeteren :weary:

7 likes

Ik geef al aan dat ik niet mag klagen maar ik zeg dat ik het saai vindt. Doet niets af aan het feit dat het enorm irritant is als je verplicht de weg op moet.

5 likes

Zeggen dat iets saai is = klagen. :full_moon_with_face:

1 like

Sorry, ik dacht dat dit een klaagtopic was.
My bad!

9 likes

Wat doe je hier dan als je zegt dat je niet mag klagen!!1!1!!1!!!

:clown_face:

Ik klaag over andermans derderangs-geklaag. :ok_hand:

2 likes

Rustig meid, denk aan je bloeddruk!

Succes de komende dagen.

Normaal kan ik zelf wel de call maken niet naar kantoor te gaan, maar net aankomende week heb ik allerlei georganiseerde dingen waarbij ik niet zelf kan zeggen “ik kom niet vandaag”. Maar mijn baas, de organisator, zou nooit zeggen “werk maar beter thuis vandaag”. Eigenlijk is het wel netjes om die beslissing wel te maken in plaats van te verwachten dat 50 mensen met dit weer de weg op en de trein in moeten maar die is nogal van de school “Dan doe je er maar iets of veel langer over, ik zie je straks, goed dat je er bent!!”
Hoe doet NS het eigenlijk deze dagen. Als je al levend op het station aankomt is dat ook nog wel een leuke vraag.

Ik ben op stedentrip en zou zaterdagochtend terugvliegen. Vlucht geannuleerd. Nou zou ik morgen via een andere stad terugvliegen naar Schiphol. Nu vlieg ik morgen wel naar die andere stad, maar is de vlucht daarna naar Schiphol ook weer geannuleerd. Ik wil gewoon lekker naar huis toe en nog een fatsoenlijke nacht kunnen slapen voordat ik onvoorbereid weer havo4 voor mijn neus heb zitten.

4 likes

Wij hebben morgen nieuwjaarsborrel waarvoor ik vanuit het zuiden naar de hoofdstad zou moeten met OV. Qua werk zelf kan ik gewoon thuiswerken, maar wens ze veel plezier met hun borrel, daarvoor ga ik niet glibberend naar het station etc.

Ik werk buiten en met de fiets, wel dinsdag pas weer dus morgen nog een dag vrij maar geen idee hoe ik en mijn collega’s dit dinsdag aan moeten gaan pakken want hier is ruim 15cm gevallen.

4 likes

Ik vind rijden met sneeuw en gladheid echt vreselijk. Moet dinsdag weer werken en thuiswerken kan niet. Zie er nu al zo tegenop. En het is geen ritje van 5 minuten maar normaal 40 minuten op van die 60 wegen. Blegh

2 likes

I feel you all. Vind ook erg spannend om in dit weer te gaan rijden. Laat ik nou precies morgen mijn eerste werkdag bij een nieuwe baan hebben dus moet er sws zijn. Gelukkig kan ik bij mijn moeder slapen, scheelt de helft van mijn reistijd in auto

3 likes

Bij ons is het nu buiten echt een ijsbaan op de stoep.

Succes iedereen die zo moet strijden in de sneeuw of het al aan het doen is

6 likes

Mijn ruitenwissers zaten vastgevroren maar ik heb van iemand die ik niet kende zo’n fles ontdooispul gehad :heart:

Ik vond al die guppies op hun sleetjes trouwens heel lief, maar er zaten er vast ook genoeg op de fiets/in de auto dus dacht wel: was dit geen mooie dag voor sneeuwvrij? Had weer wat verkeer gescheeld

4 likes

Ik kan m’n auto via een app laten voorverwarmen haha dat is echt chill. De tocht ging redelijk goed, zoals verwacht eerste 5 minuten twee keer gegleden in de wijk, maar echt stapvoets gereden; eenmaal op de 80km-weg geen problemen meer. :muscle:

11 likes

Ik heb gisteren het vogelvoer hier goed bijgevuld, want al die sneeuw is vast lastig voor de vogels. Maar ze komen helemaal niet! Normaal komen ze er echt snel op af. Ik snap niet wat het is. Er zitten nu wel een paar vogels in de boom waarin wat voer hangt, maar ze vallen niet aan op het voer. Why.

1 like