Ik ben er echt helemaal klaar met de sneeuw
We hebben deze week een thuiswerkschema zodat er elke dag één iemand op kantoor aanwezig is en precies vandaag is mijn kantoordag. Super vroeg vertrokken vanmorgen en zonder veel vertraging aangekomen op werk maar ik zie echt op tegen de terugweg. Hopelijk is de sneeuwstorm dan voorbij ![]()
Ik werk in de thuiszorg en net een poging gedaan, 2 straten verder toch maar teruggelopen. Je ziet niet waar straat of stoep is ![]()
Hier komt als het goed is nu de nieuwe sneeuw er nu pas aan
Maar door de vorst vannacht is de vastgekoekte sneeuw op straat bij ons mega glad geworden. Je hebt geen grip meer met fiets of auto dus de auto maakte zoân halve draai en stond inneens achterste voren op de weg. Op dat moment liet ik het gewoon maar gebeuren want je kunt niet echt iets doen dan geloof ik? Nu vind ik het achteraf maar akelig. Gelukkig nergens tegenaan gekomen.
Ooo sterkte hoe ga je nu naar de cliënten toe? Hopelijk is iedereen een beetje flexibel.
Ben zo blij dat ik nog zwangerschapsverlof heb. Had niet ingezien hoe ik 40 km moest rijden voor mn werk. Kan wel bv blijven slapen, als ik laat-vroeg aanvraag als dienstđ
.
Zo jammer we zouden naar utrecht gaan⊠nijntje museum en hotel. Zo lang naar uitgekeken met zn allen! Al een keer uitgesteld ivm ziekte. Al gaat deze sneeuw voor de oudste ook superleuk zijn. Toch heel jammer en t geld is nu door de pleeâŠ
Ik vind de liveverslaggeving van de NOS wel echt genieten. Updates van de sneeuwverwachting, de situatie op schiphol en bij ziekenhuizen en tussendoor beelden van snelwegen
Wow ik heb nog nooit zoveel sneeuw gezien hier (010) denk ik?
Mijn man zegt dat het vroeger ook weleens zo was maar zoveel?? Ik kan het me echt niet herinneren.
Mijn werkgever is heel flexibel! Vandaag blijf ik thuis. had er gelukkig maar 1 vandaag. Morgen heb ik er 3 dus moet even kijken hoe of wat.
Ahh wat jammer dat Utrecht niet doorgaat! Hopelijk dat het binnenkort wel echt doorgaat. De oudste kan nu misschien een Nijntje pop maken haha.
Ik dacht net nog even te gaan sporten want de afgelopen dagen was alles prima beteikbaar, maar bij de eerste rotonde in het dorp gleed ik al de berm in
het is echt gekkenwerk om de weg op te gaan vandaag.
Heb hem eindelijk kunnen bereiken, hij had begrip gelukkig dus ik blijf vandaag thuis ![]()
Net moeten gaan wandelen met hond, kind moest mee in de buggy en ik ben zwanger. Zo blij weer veilig thuis te zijn. Wat een ellende
Haha hoe ze nu wachten op Rodney de berger. Beetje Sinterklaas journaal vibes dit. Heerlijk kneuterig.
Kun je niet vragen of een buur je hond even kan uitlaten de volgende keer dat je hond eruit moet vandaag? Genoeg mensen die hun buren willen helpen, ook als ik verder nooit contact met mijn straatgenoten heb wil ik dat met liefde voor ze doen.
Er was vandaag niemand thuis anders had ik dat zeker gedaan. Gelukkig zorgt mijn vriend de rest van de dagen dat hij de hond kan uitlaten want het is echt heel glad.
Laatste update: ben met een half uurtje weer thuis! ![]()
Uiteindelijk via Amersfoort gaan reizen, want via Schiphol > Almere zag ik het niet meer gebeuren dat ik thuis zou komen.
Geen spijt, heerlijke dag gehad.
Ik moest 30 minuten lopen naar de afspraak in de sneeuwstorm omdat de bussen op Schiphol-Oost niet verder gingen dan Knooppunt Noord en toen was er een KLM busje die mij halverwege heeft opgepikt en heeft afgezet op de bestemming. Super lief!
Bussen op schiphol waren echt drama. Gisteren ook al. Op Oost was sowieso drama.
Fijn dat je er was gekomen!
Ik ben net thuis gekomen met een trein die niet eens aangegeven werd
NS personeel wat trouwens zo lief. Voor hun ook echt geen makkelijke dag.
Wij moeten vanochtend live naar een vergadering komen - ruim 2 uur reistijd voor mij in totaal - die prima digitaal kan, vind ik zo onnodig.
âVanwege de gladde wegen kan ik niet komen maar sluit ik uiteraard graag digitaal aan. Tenzij dit niet mogelijk is, dan ontvang ik graag de notulen na afloop.â
Ja heb ik al geprobeerd, ze geven aan dat die specifieke ruimte âniet geschikt is voor hybride vergaderenâ dus heb gevraagd voor een andere ruimte - die zijn er genoeg - âmaar minder handigâ en de vergadering is âecht belangrijk om er bij te zijnâ