Klaag hier over het weer #2

Ik zou weigeren te gaan, wat een onzin.

4 likes

Nou, stond op het punt te gaan maar krijg nu - zeer last minute dus - een bericht dat het toch online gaat gebeuren omdat er meer kritiek op was gekomen. Gelukkig.

4 likes

Ben net op de fiets gegaan, in mijn straat wordt niet in gestooid en ligt vol met sneeuw. Dat stukje heb ik gelopen tot aan de grote fietspaden en wegen naar de binnenstad. Dat is zo’n max 200 meter. Wel heel, voorzichtig gelopen. Ik vond het heel schattig om allerlei soorten hondenpootjes in de sneeuw te zien. Hele grote hele kleine van alles :face_holding_back_tears:. Maar lopen in verse sneeuw vind ik niet leuk maar best oke. Ik hoop alleen zo zo erg dat het niet weer spiegelglad wordt hiero, en ja overal in nederland uiteraard

1 like

Zo, hier aan de kust is bijna al het sneeuw alweer verdwenen en blijft het vandaag flink boven nul. Wel fijn qua gladheid.

6 likes

hier in de wijk wordt ook niet gestrooid, echt heel glad is het nu buiten ja!

2 likes

Echt een klein probleem maar ik hoop dat ik mijn containers vandaag weer open krijg :rofl:

1 like

Ik vandaag op het voetpad:
IMG_5740

Het is echt een grote ijsbaan. Gelukkig is het fietspad wel brandschoon

6 likes

Dan moet je wel heeeeeel slap zijn? Natuurlijk lukt je dat je schud het eraf en opent de klep weer smh

3 likes

Ik denk dat het niet om de sneeuw gaat die op de klep ligt, maar het feit dat de klep vastgevroren is aan de kliko zelf.

9 likes

Ik heb echt een paar minuten gekeken naar dit plaatje om te zien waar de kat op ligt om zo te glijden. Kom er nu achter dat het een pinguĆÆn is…

12 likes

Oh joh gooi je toch gewoon heet of kokend water tegenaan.
Ik heb ze zelf in de garage staan maar kan me voorstellen dat die dingen bevriezen.

4 likes

Bij kliko’s werkt het meestal wel goed om even goed op de bovenkant te slaan.

Van de week was wel de zijdeur van onze schuur vastgevroren. En daar ligt de sneeuwschep in. Uiteindelijk heb ik die deur ontdooid door een zakje warm water langs de zijkanten te halen.

4 likes

Haha ja het kwam omdat het was vastgevroren :joy: Maar ze zijn ontdooit hoor!! Dus het is me gelukt, met sneeuw en al 🫔

2 likes

Geen irritatie maar ik ga zoooo goed op deze berichtgeving, heerlijk!

4 likes

Was vanmiddag bij de tandarts afgezet met de auto maar ging terug naar huis lopen dus was totaal gekleed op deze poolexpeditie met mega dikke skisokken, een extra legging onder m’n broek en een dikke fleecetrui want gevoelstemp -3!!!

De verwarming stond in de wachtkamer al op ong 23 graden en ben verder echt de hele dag vergaan van de hitte. Ook buiten tijdens het lopen BLOEDHEET en ging nog even wat winkels in tussendoor naaaaaaah ik HAD het niet meer. Totaal vergist in de temperatuur, zweet parelde werkelijk op m’n voorhoofd :joy::joy::joy::joy: Wat is dat toch RUK met dit soort temperaturen, net als in een bloedhete trein met je winterjas :hot_face::hot_face:

2 likes

Hier is alle sneeuw ook nagenoeg weg. Ik vind het gewoon bijzonder hoe snel dat kan gaan zeg. Wel heel erg blij mee.

Hier ligt nog best veel sneeuw, en het regent nu. Klinkerwegen zijn echt glad hier omdat het opvriest :sob:

2 likes

Zit 5 km van de kust, er lag al niet veel sneeuw, maar wat er lag was gisteren al weggesmolten. Vandaag wat lichte sneeuw gehad en verder alleen maar regen. Vrees wel dat het morgen enorm glad gaat zijn omdat alles vannacht natuurlijk gaat opvriezen.

1 like

M’n weerapp voorspelde gisteren dat het deze ochtend heel koud met stralende zon zou zijn, dus ik had mij verheugd op een mega lange wandeling maar het is echt grauw en lelijk buiten :joy:

Nouja kan ik wel lekker binnen blijven

3 likes

Ja, ik verheugde me ook op een koude, maar zonnige dag :angry:

4 likes