Ik wilde ook een stuk wandelen, maar ik ben gisteren bijna onderuit gegaan, omdat het overal zo glad was. Ik ga morgen wel weer naar buiten
Ja hier ook, ik verwachtte door de voorspellingen een strakblauwe lucht met een zonnetje, maar de lucht is net zo wit als de sneeuw en geen zon te zien. ![]()
Dit idd! Ik ga zo alsnog wel even, want wil dat mn baby elke dag even buiten komt, maar man, ik zag mezelf al met sjaal en zonnebril lopen, haha. Die combi betekent lekker weer voor mij, dus echt domper dat het nu zonder die combi is.
Allemaal maar naar Groningen, ik zit heerlie in het zonnetje nu. ![]()
Midden van het land ook grijs. Gister al de hele dag binnen gezeten en dat is echt niet goed voor me. Ik blijf er zo duf van, alsof ik niet helemaal goed wakker word als ik niet buiten geweest ben. Echt niet fijn. Ik wil dus wel heel graag even naar buiten, maar ook echt bang dat het glad is. Meh.
En er ligt overal nog “mooi” sneeuw, echt heerlijk!
Ik heb net buiten hardgelopen, de doorgaande wegen en de fietspaden zijn “gewoon” schoon. Niet de leukste ronde of de mooiste route om te wandelen misschien, maar binnen blijven zitten is echt een keuze.
Je hebt gelijk! Ben buiten geweest en voel me echt beter en normaler nu. Het stukje de wijk uit was wel echt glad, maar daarna inderdaad prima.
Ik hoop dat alle treinwissels van het traject dat ik morgen moet reizen bevroren zijn en ik nog een dag extra weekend heb. ![]()
Update: bijna op bestemming dus weekend is afgelopen ![]()