Klaag hier over het weer #2

Heb de afgelopen dagen ook door stortregen moeten fietsen, ben er wel echt klaar mee nu. Gisteren was ik in de sportschool en daar hebben ze zo’n plat dak met van die plastic platen en het hagelde zo hard dat het pijn deed aan mijn oren :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear:

EN HET IS ZO BENAUWD, alleen maar plakken, bleh!

1 like

Probeer de 4daagse te lopen. 4 dagen lang. Non stop door de klote regen gelopen.

Wat is deze regen omg :sob: Moest 2 minuten naar mijn auto lopen en was doorweekt

Het is nu al ZO fucking benauwd!!! Helemaal bezweet van 10 min fietsen. Echt geen zin in de komende dagen :weary::weary:

6 likes

Ik ben een zweterd en hoewel het niet fraai blijft, heb ik dat over mijn gezicht haren en rug wel geaccepteerd inmiddels.
Maar ik zie erg op tegen moeten fietsen in warm weer en wat dan de staat van mijn broek is na dat uur. In plaats van te letten op het juiste tshirt “hoe groot is de kans op zweetvlekken” is het al geëvolueerd naar “krijg ik in dit tshirt een natte rug?” En nu is het ook nog goed opletten met wat voor broek ik aandoe. Het liefst zwart of print. Maar zwart is weer niet fijn qua warmte opnemen.
Wat een gezeik.

6 likes

Kun je je omkleden als je klaar bent met fietsen?

4 likes

Vandaag in de bloedhitte een kinderfeestje met bowlen en the floor is lava. Ik heb het zooooo warm nu

1 like

Ik zweet zo erg in mijn gezicht, ik ga dan gewoon 5 min naar de wc (heb je toch echt overal?) en even mn gezicht deppen. Ik zou voor een uur fietsen een sportoutfit aandoen en dan omkleden.

Edit ik schreef deppen maar eigenlijk bedoel ik gewoon wassen, en snel opmaken.

3 likes

Ik heb een lichte zonnesteek opgelopen omdat ik 40 minuten fietste met 30 graden. Tuurlijk is het mijn domme fout, maar ik geef toch het weer de schuld :expressionless:

6 likes

Een avondvierdaagse kan ik ook niet aanraden.

Ik ga zo slecht op dit weer man man man

En elk jaar weer denk ik ik moet een airco aanschaffen in de herst en elk jaar weer VERGEET IK HET

3 likes

Gisteren ook gelopen, 7km :hot_face:

3 likes

waarom is het nog steeds 31 graden, ben er nu wel ff klaar mee. ik heb koppijn en wil mijn huis afkoelen

2 likes

Wow gaat hier (Rotterdam) te keer!

4 likes

In Den Haag begint het nu ook… Konden eindelijk de ramen open om de boel af te laten koelen, kan alles nu weer dicht omdat het zo hard waait.

1 like

Ik hou de laatste jaren best van de warmte in Nederland want vaak is het lekker koel in de schaduw maar nu is het gewoon overal stikheet. Niet te doen. Ook een Avondvierdaagse gelopen vandaag en ik heb zelden zo gezweten, gatver.

Plafondventilator blijft wel de beste aankoop ooit :heart:

Eerst nog even de laatste bloedhete zonnestralen meegepakt, om vervolgens tot mn onderbroek natgeregend te worden. Moest gewoon mn haar fohnen :skull:

Wat een onweersbui. Echt lang geleden dat ik het zo heb meegemaakt

4 likes

Ja bizar, check deze kaart:

7 likes

Ik ben niet snel bang voor onweer maar dit is wel heel erg heftig. Continu flitsen en het waait ineens keihard.

1 like