Ik heb het ook zo koud pff
Nou ik heb gewoon in de zon gezeten!!
Nou precies dit, ik ben er helemaal klaar mee! Wij hadden vandaag een uitje gepland met familie maar dat hebben we maar uitgesteld vanwege de voorspellingen. Ik wil de lente terug ![]()
En volgend weekend gewoon zomers! Wij gaan naar Beekse Bergen nouuuu echt pech met het weer.
Ik hoop in ieder geval maar dat de natuur een opkikkertje krijgt hiervan maar wel erg jammer van het lange weekend
Gelukkig zien de voorspellingen voor het pinksterweekend er wel goed uit! ![]()
Oooo ik kan me nu al druk maken om het komende weer. Waarom gaan we opeens van 13 graden naar 26+ graden? ![]()
Edit: ook al verschillende keren gehoord: “eindelijk lekker weer!!!”. Nee, 30 graden is geen lekker weer.
30 graden kan lekker weer zijn, maar niet in Nederland. Dan wordt het gelijk zo klammig en benauwd.
Als ik de voorspellingen zie denk ik cant wait maar ik weet gewoon dat ik op t moment zelf zwetend loop te vloeken ![]()
He gatver ik vind het nu al veel te warm. Kan er helemaal niet van genieten :(.
Ik kwam ook hierheen om dit te zeggen haha, het kan ook nooit normaal ![]()
sowieso in appartement wonen met plat dak met 30 graden is echt niet chill
Ik vind dit weer echt heerlijk als ik niets hoef behalve onder een parasol wijndrinken, maar ik liep net met boodschappen te sjouwen en ik stierf echt duizend doden. Moet alweer een schoon shirt gaan aandoen en de middag moet nog beginnen ![]()
Ik mis met dit weer vooral een tuin of balkon :’( Ik ga zo wel naar het water of het park, maar moet er echt even zin in maken om er naar toe te gaan.
Ja snap ik heel goed. Ik ben naar mn ouders met tuin gevlucht.
Ik kan nu al niet wachten tot het september is. ![]()
Tijdje geleden verhuist, wilden de ventilator aandoen want meer dan 28 graden boven. Kunnen we nergens het snoer vinden om hem mee op te laden ![]()
Ik houd echt van dit weer, alleen heb ik dagelijks pijnen waarbij een hete kruik de beste remedie is en dat is bij dit weer wel wat veel ![]()
Deze hitte vandaag echt ![]()
Echt niet normi, buiten is het nu wel lekker afgekoeld, maar binnen hangt nog alle warmte (was vanavond niet thuis).
Ik vind dit weer heerlijk, alleen 's nachts mag het wél lekker koud zijn, alleen ik zie dat dat vanavond dus niet echt het geval gaat zijn. Bummer
Ik vond vandaag het weer echt gewelllldig, wat een dag. Zon, en niet te heet. Binnen ook prima nu. Woon wel helemaal in het noorden. En verkeerde topic😝