Zo, echt intens deze regen. De app zegt ook 50mm p/u.
Ik ben zoooo bang voor onweer en ben ook nog eens alleen thuis… duimen dat mijn kind niet wakker wordt want wil die angst niet over dragen.
Oh man ik had vrijdag een bruiloft in de hitte, was echt intens voor iedereen (wel een mooie dag). Op de terugweg 1,5u gereden door die heftige regen en onweer. Heb nog nooit zo veel onweer gezien, het leek wel alsof er een stroboscoop aan stond.
Ik weet niet wat ik naarder vind. Tietzweet of zweet op mijn schedel dat zich nestelt tussen die haarzakjes op mijn kop.
Gelukkig nog geen last van snor zweet
Heb gewoon witte zoutvlekken in mijn zwarte topje door al het tietzweet ![]()
Ik voel me zoooo vreselijk met deze temperaturen en het vooruitzicht van komende week maakt echt gek. Ik heb het super heet en zweet veel vanwege medicatie, ben continu misselijk en voel me mega opgeblazen. Ik functioneer gewoon niet en heb het gevoel alsof het leven stilstaat omdat je niks kan. Vraag me altijd echt af hoe anderen hier gewoon chill mee lijken te dealen of er zelfs BLIJ door worden??? ![]()
Elke keer als ik de weer app open en zie dat het weer langer gaat duren en nog heter wordt heeft het zo’n invloed op m’n humeur. Ik word hier dus echt down en depri door.
En afkoelen door te zwemmen ofzo vind ik ruk want ik zit totaal niet lekker in m’n lijf 🫠
Ik lig er ook gewoon af met dit weer. 's Ochtends even naar buiten, zo vroeg mogelijk boodschappen doen, en dan de rest van de dag op de bank hangen, dan gaat het nog wel. Maar verder gaat alles en iedereen inderdaad gewoon door en worden er vrolijk activiteiten gepland voor de dag dat het 34+ graden wordt …
Ik vind dat deze dagen echt dezelfde status moeten krijgen als die sneeuw- en ijsdagen in januari en dat alles gewoon plat moet en thuisblijven allemaal.
Ja vreselijk toch. Ik moet elke dag met de metro naar werk, zonder airco en hij rijdt 25 min bovengronds pal in de zon… ik word dan gewoon echt kots misselijk en ga bijna out?? Maar ik moet naar m’n werk?? Waar ook geen airco is?? 🫠
Ik verbaas me ieder jaar weer wat dit weer met mijn uiterlijk doet. Suuuuuper pluizig haar, rood gezicht, optisch 10 kg extra. En dan zie ik andere mensen en die zien er hetzelfde uit als altijd ![]()
Same haha
Waarschijnlijk zie jij er voor andere mensen ook gewoon zoals normaal uit!!
Die nachttemperaturen ook ![]()
Ik moet dit weekend verhuizen met dit weer, ook echt heerlijk 🫶🏼
Ik woon (nu nog) vlakbij een boerderij en kan niet wachten om weg te gaan hier. Alles even lekker open om enigszins te luchten, wordt er weer mest uitgereden. Echt, I can’t.
Je zal maar ongesteld zijn met dit weer ![]()
Denk dat je met m’n tiet,- en snorzweet serieus een kinderbadje kunt vullen ![]()
Ja ik heb sinds dit jaar ook ineens boob sweat? Mijn moeder zegt dat dat komt omdat mijn borsten wat meer zijn gaan hangen (?) maar dat is helemaal niet zo ![]()
Ik vind dat hij deze week een weekje moet gaan meelopen met een pakketbezorger
Komt gewoon omdat het steeds elk jaar warmer is 🫠