Mijn fiets stond in de volle zon hele dag en ik kon gewoon niet op het zadel zitten omdat het zo heet was
. En had een jurk, fietsbroekje en onderbroek aan.
Het zogenaamde geavanceerde supersonische klimaatsysteem op kantoor. In de praktijk is het elke dag 25 graden en nu met de hitte nog erger.
Als ik hier ooit weg ga, solliciteer ik bij een bibliotheek hoor.
Gelukkig is mn hooikoorts weer booming met dit weer
Voel er altijd zo opgesloten door tijdens die hete dagen. Kan niet eens even frisse lucht opsnuiven in de avond
Ja ik probeer wel leuke buitenactiviteiten te blijven doen, maar heb t 9/10 keer echt niet naar mn zin ![]()
Neem pillen van de Lidl. Life saver! Vraag me niet hoe. Maar dit werkt duizend keer beter dan al het zware spul van de huisarts. Iedereen die ik dit aanraad beaamt het. ![]()
Het wordt nu vrijdag 39(!!!) graden, niet normaal.
En morgen en overmorgen moet ik werken met een lange spijkerbroek aan, niet te doen hoor. Er is wel airco, maar door een deur die constant open gaat voel je daar weinig van.
Ik heb vorige week tomaten gekocht voor tomatensoep en dat maak ik altijd door tomaten te roosteren in de oven (met een bol knoflook voor gepofte knoflook) maar ze liggen er nu nog want geen zin om m’n oven drie kwartier op 200 te hebben staan. Ga ze dan toch maar in de pan een beetje aanbakken. Moeilijk leven dit.
Heb je niet toevallig een airfryer? Ik gooi daar alles in omdat het 4x zo snel gaat als de oven
Ja same. Voor m’n gevoel hebben die dingen altijd 3 weken nodig om te acclimatiseren en tegen die tijd is het al niet meer nodig. Waardoor het een vriescel is als het buiten weer normaal is
Mensenkinderen ik ben gewoon al vanaf half 7 vanochtend aan het zweten, wat een vreselijk weer
Gelukkig kan ik op kantoor werken vandaag en morgen waar het hopelijk een beetje goed te doen is qua temperatuur maar dit is echt niet fijn ![]()
Nee.
Pff ik heb vrijdag een uitvaart op een natuur begraafplaats en ook de ceremonie is buiten. Vandaag op jacht naar een waaier want alles wat ik heb heeft paw patrol of minions etc erop staan
Met 35 graden denk ik dat een Minion op je waaier je wel vergeven wordt. Gewoon lekker meenemen zou ik zeggen.
Jammer haha. Of een gril apparaat en dan buiten in de schaduw aanzetten.
Ik kan je komen helpen, niet normaal.
Ik weet gewoon ff niet meer wat ik met mezelf aanmoet. Al 2x zitten huilen vanochtend, omdat ik gewoon niets waard ben nu. Vandaag gelukkig vrij, maar morgen en vrijdag werken.
Kantoor heeft geen airco en alleen een lamme ventilator, dus daar is het kut. Maar op mn werkkamer thuis is het nu ook al 29 graden, dus ja… helemaal kut. Ga denk ik alsnog wel thuis zitten, want dan kan ik met een koud voetenbadje, een werkende ventilator en in mn ondergoed zitten, haha.
Ja ik vind een koud voetenbadje vaak wel goed helpen als je echt last hebt van de hitte. Ik heb gisteren mn benen maar in een emmer water gedaan haha
Lekker 3 dagen festivallen vanaf morgen!!
![]()
Een hydrofiele doek of washandje natmaken en die steeds een beetje verplaatsen van nek/armen/benen helpt hier ook wel. Zou je dat mogen op kantoor? En inderdaad een voetenbadje. En waterijsjes.
Ja hoor, we zijn gelukkig niet zo moeilijk met elkaar. Vrij informeel allemaal. We hebben net afgesproken met elkaar dat we morgen allemaal thuis werken, want op kantoor is het gewoon niet te doen.