Wat voor werk doe jij? Dat je een lange spijkerbroek moet aan moet? En geen lange linnen broek aan mag?
Lekker met minions en paw patrol gaan.
Ja same ![]()
Mijn plan was elke dag terug naar huis te gaan, maar ik overweeg nu toch een bed in een hostel te boeken met airco (binnen budget), of een kamer in een hotel met zwembad en airco (kan ik eigenlijk niet betalen maar klinkt zo lekker op dit moment )
Oh dat klinkt als een topidee! Als je niet helemaal failliet gaat zou ik dat doen.
Ik moet wel elke dag heen en weer vanwege mijn kat, anders zou ik zoiets ook wel overwegen. Maar ik hoef in elk geval niet in een bloedhete tent. ![]()
Het festival heeft ook beloofd te zorgen voor schaduw, vernevelaars en je mag water meenemen, dus dat is wel fijn.
Ik heb morgen een teamactiviteit op het strand en niemand die het afblaast manmanman. Vind het echt onverantwoord.
Ik zou niet gaan. Wat is de reactie als je zegt dat je het niet verantwoord vindt?
Ik heb vrijdag eigenlijk een borrel van een collectief waar ik graag heen wil, maar ik denk niet dat ik dat aankan??
Ik heb geen idee wat de reactie is maar ik weet wel dat ik beroerd thuis kom, en dat is het me echt niet waard!
Overdag in de volle zon? Dan zeker niet verantwoord idd. Ga je nou vergaderen in een strandtent met airco of in de avond bbqen vind ik het een ander verhaal.
Jup, zo’n spel op het strand. Voelt alsof ik de enige ben die er zo over denkt? En eens, dan vind ik het ook anders. Dit is tussen 2 en 4 ofzo.
Het is ook gewoon code oranje dus zou niet gaan. Activiteit in de zon op het heetst van de dag lijkt me nou niet erg verstandig.
Wat gek dat er verder niemand bezwaar maakt! Ik zou ook niet gaan, lijkt me echt niet verantwoord.
Raad eens wie twee weken geleden dacht dat vanuit een midweekje Brugge het best leuk was om even twee dagen Frankrijk mee te pakken?
Vandaag 37 graden en morgen 38 en geen airco in het hotel ![]()
Gelukkig heb ik mijn vriend gedwongen om een ventilator mee te nemen.
Ook voor het eerst. 30 graden op de slaapkamer. Joe
Plantenspuit naast je bed zetten en jezelf af en toe even natsproeien helpt enorm!
Ik heb plantenspuit met waaier ![]()
Maar wil gewoon een koele kamer haha
Ik heb vanavond op t terras gezegen en was de hele tijd zo plakkerig niet te doen. Meteen in de douche gestapt toen ik thuis kwam.
Antihistamine bedoel je? Of wat voor pillen bedoel je?
Asking for mijn vriend is door immunotherapie eigenlijk normaal geen last meer heeft van zijn hooikoorts maar nu toch spontaan weer begint te niezen ![]()
Mijn tip is toch levocetrizine van de huisarts. Geef ik altijd aan mensen die klagen dat ze moe worden van hooikoortsmedicatie en daarna hoor ik ze niet meer!