Midden Brabant ook ![]()
Hopelijk valt het morgen mee waar jij zit
God wat kortzichtig, code rood wordt niet gegeven omdat mensen het warme weer vervelend vinden en dat snap je toch zelf ook wel
Mijn AH bestelling van morgenavond is geannuleerd, door het warme weer voor hun bezorgers, maar ook dat de kwaliteit van gekoelde producten niet gegarandeerd kan worden. Kan hier alleen maar 100% achter staan,
Ik CrossFit om 07:00, van de week was het m’n drukste les ooit door de warmte. Ik ga morgen wel, denk dat het dan gewoon nog goed te doen is. Krijg net wel een berichtje dat de box vanaf 10:00 dicht is. Verstandig!
Nog maar 2 dagen bikkelen jongens, zondag daalt het kwik (in het westen iig) weer ruim onder de 30 ![]()
Het enige wat mij op de been houdt is de wetenschap dat het volgende week normaal weer wordt
Nou in verhouding met overdag wel op dit moment ![]()
Er staat wel een lekker windje nu!! Of is dat te positief voor dit topic? ![]()
Wat is je klacht?!!! ![]()
Ik kan echt niet wachten.
Ik kan best goed tegen warmte vind ik maar nu trek ik het ook niet meer zeg… lig nu ook in bed voor de ventilator die alleen maar warme lucht blaast ![]()
Ik mis heel vaak een compliment over het weer topic.
Door jouw bericht ben ik gaan kijken in de app en de mijne is ook geannuleerd (terecht), maar heb hier helemaal geen mail over gehad oid. Hoe weet je dit?
Hier 28 in huis nu ik weet dat t bij anderen nog veel erger is in huis. Maar vind t zielig voor de kindjes, zitten allebei mega ondrt de warmtebultjes dus ook nog zoveel krabben etc.
Ik vond t tot heden wel te doen maar nu het morgen nog erger wordt en zaterdag OOK nog voelt het een soort extra benauwend? Bijna claustrofobisch ofzo?
Maar aan de andere kant, als je er niet teveel over nadenkt en niks doet verder dan wat verkoelen af en toe, (niet naar buiten) is het wel oke.
Denk dat t bij mensen veel weerstand op roept door de maakbare wereld en we hier geen grip op hebben?
Medelijden met mensen die morgen langer dan 10 min naar buiten moeten.
Vooral het idee van waarschijnlijk is dit nog de koelste zomer van de rest van ons leven geeft me paniek. Dat dit soort hittegolven niet uitzonderlijk zijn en alleen maar erger worden.
Verder idd dat het nog 2 dagen erger is dan vandaag, dat het afkoelen van je huis daarna ook weer een week duurt. De benauwdheid in je huis, nergens koele lucht kunnen inademen behalve in de supermarkt oid. Whaa.
Ja hoe langer ik erover denk hoe gekker eigenlijk, mensen hebben ooit huizen gebouwd voor comfort. Buiten is nu meer comfort dan binnen, maar toch gaan we in zo’n heet hok liggen afzien ipv de frissere lucht. Voelt ook heel raar om nu buiten op een matras in je tuin te gaan liggen (+muggen).
Ik mis ook het idee van frisse lucht / zuurstof ofzo?
En dat geluid van die waaaier raak ik ook overprikkeld van.
Princes op de erwt ![]()
Een vriendin vertelde het. Keek in de app en had ook een bericht. Ook geen melding van gekregen. Gek hè?
Ik ben niet onder de indruk van jullie geklaag.
Probeer eens een hittegolf zonder koelkast!!!
Ik haat alles op dit moment. De warmte, de benauwdheid, mensen waarbij het in huis koeler is. Weer een dag op 2,5 uur slaap
.
Heb geen schaamte meer. Ga straks een dutje doen bij mijn moeder want daar is airco en heb me voor de derde keer in een week half zelf bij een vriendin uitgenodigd die airco en een zwembad heeft ![]()