Klaag hier over het weer #2

God het allerirritantste aan dit weer is toch wel als je na het douchen je beha probeert aan te trekken en dat superstroef gaat omdat je alweer klam bent :skull:

22 likes

Pfft ja en ik heb mega pijn aan mn schouders omdat mn beha bandjes niet over mn huid glijden overdag als je van houding veranderd. Dus als dat tiet gewicht hangt dan verkeerd ofzo.

En bij ons zijn er nu 3 huizen om ons heen aan het verbouwen/slopen en door de hitte beginnen ze al voor 7 uur (snap ik vanuit hun) en dat is echt kut wakker worden als je zo matig slaapt.

Haat aan dit weer.

5 likes

Kreeg net lichte paniek. Kan nu al m’n warmte niet kwijt omdat het zooo heet binnen is, en het vooruitzicht op nog zo’n warme nacht en dag maakt me echt gek

1 like

Gisteren was het de warmste nacht! Dus vannacht zal het al ietsje beter zijn!

5 likes

Af en toe een koude douche nemen misschien?

2 likes

Sterkte!

En wat ongevraagd advies: wat mij heel goed helpt om af te koelen is een natte handdoek even in de vriezer leggen en daarna in mijn nek.

1 like

Eerder lauw warm. Bij een koude douche vernauwen je bloedvaten. Waardoor je juist slecht de warmte kwijt krijgt

En verder. Natte handdoek in je nek. Koud water op de polsen en een koel voetenbadje

5 likes

Ja ik snap je gevoel, wanneer je er nergens aan kunt ontsnappen voelt het een beetje claustrofobisch. Een natte doek in je nek is een goede tip!
Ik ben gisteren naar de bib geweest+ in de supermarkt was het ook lekker koel. Cinemazalen zijn normaal ook fris.

5 likes

Dankjewel! Dat helpt inderdaad best goed, ventilator erop en kreeg net even kippenvel :face_holding_back_tears:

3 likes

Je kunt ook wat washandjes oid in de koelkast leggen. Koelt ook enorm maar is iets minder een shock.

1 like

ik heb vannacht voordat ik ging slapen gewoon mijn dekbedovertrek even onder de koude douche gelegd (niet vol aan natuurlijk) en ben daarna gewoon eronder gaan liggen met de ventilator aan. wel beetje klam maar liever dat dan klam van de hitte en het zweet

3 likes

Ik denk niet dat dit klopt hoor :grimacing: Even qua verwachtingsmanagement. Vannacht viel uiteindelijk best mee (voor hoever het mee kan vallen) vanwege de wind maar aankomende nacht komt het op sommige plekken niet eens onder de 25 graden

Hebben meer mensen trouwens kippenvel als het zo warm is? Ik weet niet maar ik voel me echt raar vandaag

4 likes

Dik lang en donkerbruin haar is ook echt geen goede match met dit weer ewl. Mijn haar voelt ook snikheet aan als ik ff buiten ben.

Hoe ziet jullie huis eruit? Haha
Ik kan het echt niet opbrengen om iets aan het huishouden te doen.

11 likes

Ja vreselijk! Heb echt een berg afwas maar ik kan me er niet toe zetten

4 likes

Niet :alien: Ik moet vandaag eigenlijk echt stofzuigen, stel ik al te lang uit, maarja die 1 of 2 dagen extra…

2 likes

Hier moet nodig gezogen worden maar dat wordt ook nog een paar dagen uitgesteld :hot_face:

2 likes

Knalt bij jullie de wifi er ook de hele tijd uit? Ik heb al een ventilator dedicated erop staan en het kastje staat niet eens in een warm hok maar gewoon bij de tv. Al een paar dagen niet te doen zo thuiswerken

1 like

M’n slaapkamer en keuken zijn ontploft. Ik ga het volgende week maar weer opruimen, ik kan het nu echt niet opbrengen

5 likes