Klaag hier over het weer #2

Ik ben zo blij dat ik kan werken, airco op de groep! Toevallig ook kinderopvang.
Thuis alles potdicht houden maar.

Pfff die hitte is gewoon niet leuk :sob:
Denk dat ik m’n baas ga vragen of ik mijn dagen mag wisselen en dat ik lekker thuis ga werken. Twee uur in 40 graden fietsen is niet leuk meer

4 likes

Nou, iig niet in de hitte op je balkon in de brandende zon gaan studeren :wink:

3 likes

Wat ook lekker is: een handdoek een beetje vochtig maken (wel goed uitwringen) en deze in de vriezer leggen. Daarna lekker op schoot of in je rug! En natuurlijk zo’n water mist spray kopen!

Ja dit is echt lekker! Fijn ook om aan je voeten te leggen en zo in slaap te vallen.

2 likes

Ik werk op zolder. Denk dat ik t morgen nog wel overleef maar houd mn hart vast voor dinsdag. Kan niet beneden zitten want andere mensen mogen niet in dezelfde ruimte zitten. Dus ik overweeg voor dinsdag een van de slaapkamers. Niet erg ergonomisch en erg kut op mn minilaptop ipv grote scherm. Maar zie het ook niet zitten als t dadelijk 40 graden wordt op zolder.

Het koelt nu al voor geen meter meer af. Alles staat tegen elkaar open, en het is alsnog 26 graden in huis.

Heb geen tips eigenlijk, behalve af en toe met je voeten in koud badje. Dat helpt eventjes.

1 like

Ik heb een mobiele airco op mijn slaapkamer neergezet en ben er nu wel klaar voor denk ik.

1 like

Als het heel warm is in de slaapkamer slaap ik inderdaad ook met zo’n koelelement uit de vriezer, gewikkeld in een theedoek, echt heerlijk
Nu vind ik het nog prima te doen alleen met de ventilator maar morgen- en dinsdagavond zal ik m er wel weer bijpakken :heart:

Als je thuis werkt of op kantoor zonder airco kun je misschien een plek zoeken waar je wel kunt werken met airco? Ik ben eens in een restaurant van vd valk gaan zitten, koffietje bestellen en genieten. Of als het echt 30 plus graden is in je huis een nachtje logeren bij iemand?

1 like

Succes iedereen!

25 likes

Even deze klassieker weer opgedoken

(het liedje klinkt trouwens wel net wat anders dan ik me herinner van de cd van vroeger, dat is dan weer jammer)

4 likes

mijn ventilator heeft het blijkbaar begeven, de vleugels lijken neit meervast te zitten, maakt keiveel lawaai en ik voel amper nog luchtstroom ervan :sob: :sob: :sob:

iemand aanraders voor een zeer stille ventilator die ik ook 's nacht zou kunnen gebruiken?

1 like

Hij komt vaker voorbij op het forum, maar is ook echt een aanrader: Duux whisper.

2 likes

Ik mis de optie: niet vijf keer per jaar met het vliegtuig op vakantie

Oh nee, vakantie telt pas als je in het buitenland geweest bent. Gelukkig kan je het compenseren door een boompje te planten

1 like

oh die klinkt éch goed! 13 db :open_mouth:

Ik ga dood met mijn werk.
Mensen helpen met douchen in een douche van 2m2

1 like

Ulgh deze nacht. Elk uur gezien. Succes vandaag mensen :smiling_face_with_tear: ik wou echt dat ik vrij was zodat ik de hele dag kon zwemmen

1 like

Booh het is nu nog een vieze 25 graden binnen en het idee dat het dus niet kouder gaat worden :sob:

1 like

Heb vanacht alles dichtgelaten maar weet niet of dit slim was, zo muf wordt het dan bleh