Dat is normaal al horror en bloedheet, laat staan nu
ik heb om half 6 vanochtend mijn ramen opengezet voor het eerst in 24 uur ofzo, en dat briesje heeft mijn levensvreugde met 100% hersteld. het was zo lekker het rook ook lekker haha. is nu alweer een ver verleden natuurlijk nu de apocalyps is begonnen
Ging hartstikke dood net
Gelukkig bijna klaar, vanmiddag nog twee mensen en dan op naar mijn zwembadje thuis
Hoera voor jou!! Respect.
Ben vanochtend vroeg met de hond naar het bos geweest en dat was nog heerlijk, nu een beetje zenuwachtig voor de hitte zo. Voelt als huisarrest ofzo, dat je weet dat het gaat komen.
Ik zit op Ameland momenteel dus luxe positie maar het is wel zeer onaangenaam. Zelfs aan zee.
Is het binnen zo heet bij jou? Of zit je buiten?
Hier ook, 17-18 wordt het 37 graden. Is nu 36.
Maar morgenochtend vanaf 9 uur regen. Ik ga niet meer klagen, mijn man komt net volledig bezweet en oververhit van een uurtje op zolder een videocall doen.
Ik woon in de buurt van de kust en er staat voor morgen nu 22 a 23 graden dus dat scheelt wel echt veel al! Misschien is het morgen dus beter weer om naar het strand te gaan dan vandaag vanuit heel veel regio’s;)
Nog maar 1 graad erbij en dan zijn we op het toppunt van deze ellende. Daarna wordt het alleen maar beter
Tot volgend jaar en over 10 jaar gewoon de halve zomer dit
Sorry
Nou ik wil niet naar doen maar er komt nog een volle maand augustus aan hoor, die zijn vaak nog t heetst.
Echt een gek gevoel buiten joh, doet me denken aan de hitte in Las Vegas
Ik herken het gevoel!
Heb je toevallig een bad? Wat mij hielp was lekker in lauw water in bad gaan zitten. Niet te koud want dan gaat je lichaam juist weer tegenreageren en opwarmen. Gewoon lauw. Heb dat toen het een keer zo heet was in de zomer echt vaak gedaan, met een boek erbij of m’n laptop. Of nog beter samen met m’n toen lief, zo gezellig.
Als je geen bad hebt, kun je misschien wel op de grond gaan zitten van je douche, en af en toe wat lauw water over je heen!
Heb je een plantenspuit? Dan zou je jezelf zo nu en dan ook kunnen besproeien. Of misschien een opblaasbadje in je badkamer zetten als je dat hebt.
Ik heb mijn postronde overleefd, maar damn, wat was het warm (en vandaag uiteraard veel post
). Blij ook dat ik een liter cola mee had genomen voor de nodige suikers en een plantenspuit. Nu mezelf opgesloten in huis, al wil deze gek zo gaan koken.
Ik herken het qua huis, hoor. Ik woon ook nog eens naast een kruispunt en op de bovenste verdieping met een plat dak. Jaren op een extreem hete zolder geslapen en had hoop hier vanwege de isolatie, maar helaas. En ik zit inmiddels in mijn ondergoed en korte pyjamabroek voor de ventilator haha.
Dit is trouwens niet mijn eerste zomer als bezorger, dus inmiddels weet ik tijdens mijn werk redelijk wat ik moet doen (en wat niet vooral ook). Ik heb gelukkig dus veel bomen en heb vandaag het warmste deel eerst gedaan.
Jezus zeg ik was net ff naar de supermarkt en het briesje dat hier lijkt te staan is gewoon een soort hete lucht, echt vergelijkbaar met wanneer je de oven open trekt. Dat je eigenlijk de oven zsm weer dicht doet en je gezicht weg trekt omdat het té heet is. Merk dat ik buiten een beetje paniek voel ook, het gevoel van alleen maar hete lucht inademen is echt heel naar.
Nederlands warm is ook vies warm. Zodra je buiten bent, lijkt het wel alsof je in een warme natte scheet loopt.
Ja precies! Vandaag ook van airco naar airco, net als daar.
Heb de hele dag voor mijn doen weinig over de hitte geklaagd, maar ik kan nu niet slapen door de warmte ondanks dat er een ventilator aan staat en daar word ik echt chagrijnig van. Vind het helemaal niet erg dat het morgen alweer voorbij is en het weer wat koeler wordt