Gisteren vond ik het best wel lekker, maar vandaag niet, want zo weer buiten werken in de bloedhitte
Ik zie echt op tegen deze dag. Het kdv waar ik werk is open en we hebben wel minder kinderen maar alsnog wel veel kindjes waarvan ik ook denk dat ze pas om 18:30 opgehaald worden.
Ik heb het nu al warm. Straks lekker plakkende baby’s tegen me aan
Ik heb dat ook gedaan en ik ga nu al slecht op de warmte
Ik kijk ook echt op tegen vandaag echt geen zin in, weet gewoon niet waar ik het zoeken moet.
Binnen is kut, buiten is kut. Slapen vannacht is kut want het is nog 28 graden om 00:00 hier.
Hier ook inmiddels toch wel een beetje bang om straks te gaan werken. Krijg net een appje dat ik ook pas om half 11 kan beginnen (werk ook buiten), hoop dat ik voor 2 uur toch wel weer thuis ben
Deze timing zorgde er uiteindelijk voor dat mijn huis dus tm vanochtend potdicht zat (want ik was weg) waardoor het lekker opgelopen is binnen onder het platte dak, en ik nu op de heetste dag thuiskom in een appartement waar het al 30 graden is Ik wil echt in de koelkast gaan wonen ofzo, wat een ellende dit.
Dat is normaal al horror en bloedheet, laat staan nu
ik heb om half 6 vanochtend mijn ramen opengezet voor het eerst in 24 uur ofzo, en dat briesje heeft mijn levensvreugde met 100% hersteld. het was zo lekker het rook ook lekker haha. is nu alweer een ver verleden natuurlijk nu de apocalyps is begonnen
Ging hartstikke dood net
Gelukkig bijna klaar, vanmiddag nog twee mensen en dan op naar mijn zwembadje thuis
Hoera voor jou!! Respect.
Ben vanochtend vroeg met de hond naar het bos geweest en dat was nog heerlijk, nu een beetje zenuwachtig voor de hitte zo. Voelt als huisarrest ofzo, dat je weet dat het gaat komen.
Ik zit op Ameland momenteel dus luxe positie maar het is wel zeer onaangenaam. Zelfs aan zee.
Niet zozeer het weer. Wel de combinatie 32 graden en een kat die per se tegen je aan wil liggen. Doe normaal hoor.
Is het binnen zo heet bij jou? Of zit je buiten?
Buiten maar binnen wil hij ook. Ga weg man.
Waarom is iedereen (of in ieder geval de media) zo betrokken bij het Britse warmterecord. Who gives a fuck.
Hier ook, 17-18 wordt het 37 graden. Is nu 36.
Maar morgenochtend vanaf 9 uur regen. Ik ga niet meer klagen, mijn man komt net volledig bezweet en oververhit van een uurtje op zolder een videocall doen.
Ik woon in de buurt van de kust en er staat voor morgen nu 22 a 23 graden dus dat scheelt wel echt veel al! Misschien is het morgen dus beter weer om naar het strand te gaan dan vandaag vanuit heel veel regio’s;)
Nog maar 1 graad erbij en dan zijn we op het toppunt van deze ellende. Daarna wordt het alleen maar beter
Tot volgend jaar en over 10 jaar gewoon de halve zomer dit
Sorry
Nou ik wil niet naar doen maar er komt nog een volle maand augustus aan hoor, die zijn vaak nog t heetst.