We wonen in een ultra groen dorp, de buuf kiest zelf ook schaduwroutes, en begrijpt zijn afkeer van andere hondjes en hij vind haar heel leuk dus hij luistert goed. Zij zou nooit iets doen wat niet goed is voor een dier. Vandaag was ik gelukkig vrij dus kon m zelf uitlaten
Wo mijn moeder zegt : zet even alles open dan kan het afkoelen. Ik: nou het is hier nog gevoelstemperatuur 38. Bij haar 28?! Jaloers, allemaal naar Zeeland
Gisteren gooiden we rond deze tijd ook de deuren open en accepteerde ik de eventuele warmte in ruil voor een briesje. Net weer gedaan, er is alleen geen zuchtje wind ![]()
![]()
Ik stapte de deur uit na een hele middag in ons relatief koele huis en het voelde echt alsof ik midzomer het vliegtuig naar Turkije uitstapte 🫠🫠 Echt bizar!
Ik ben nu in Engeland, heel warm maar 10 graden minder dan bij mijn ouders in Limburg. Hier zijn echter veel koelingen in de grote supermarkten leeg of aan het lekken. Ook superveel treinen die uitvallen of gecanceld worden alvast van tevoren. Dit land kan echt niks hebben qua weer.
Mijn vriend is turks en die zei dit ook vanmiddag haha
Het is 22 uur en nog steeds 30 graden. Het weer heeft niet door dat het bedtijd is en hij uit moet.

Echt hoor, ik ging kijken wanneer ik kan luchten (wanneer het buiten kouder is dan binnen): vanaf 1 uur vannacht 🥹🥹 ik wil naar bed
En in hoe verre is er nog sprake van luchten als het niet kouder dan 23 graden wordt?
Gisteren zou de warmste nacht ooit zijn, maar voor mijn gevoel is het juist deze nacht erger. Lig onder de ventilator maar ik zweet me alsnog kapot.
Ja hier (Twente) is het ook warmer dan gisteren! De gevoelstemperatuur is nu (22:33) nog 33. Gisteren had ik op dit tijdstip de ramen en deuren al open.
Net terug van een verjaardag die ik niet kon cancelen. Lekker in een tegel tuin gezeten met 37 graden. Crisis!
Ik vind het nu ook echt nog 10x heter dan gister. Twee ventilatoren hier, voel ze bijna niet eens.
Ik heb net uit pure wanhoop weer een bericht gestuurd naar de woningbouw of ik toch echt aub geen vaste airco mag laten installeren in mijn appartement ![]()
. Dit is echt onleefbaar zeker als dit frequenter wordt en dat wordt het…
Ik groet u vanuit mijn crematorium
Vannacht op de bank geslapen voor het open woonkamerraam, met de ventilator op standje vrieskist. Werd wakker omdat ik het koud had ![]()
Ik houd wel een beetje van die warmte… maar na deze extreem warme nacht, waarna je je bed uitbrand om vervolgens buiten te komen en dat het dan nog net zo warm is ![]()
Onze arme hond kan ook helemaal niet afkoelen. Gister in de bakfiets (thank god voor dat ding) met hem naar een plas gefietst zodat hij kon afkoelen maar met 30 graden is het natuurlijk nog steeds bloedheet. Ik wil ook gewoon een keer slapen ![]()
Kijk een beetje op tegen deze dag😅
Hier is het buiten al warmer dan binnen ![]()
Mijn vriend moet werken en in zijn auto al 25 graden.
Huh bedoel je andersom? En 25 is toch niet bijzonder?