Klaag hier over het weer #2

Nou voor 8 uur s’ochtens wel warm al, vind ik haha. Trouwens buiten temp is dat wat de auto aangeeft. En bedoel wel buiten warmer.
Vond vannacht warmere nacht dan de nacht ervoor.

Hier is het nu bewolkt en dat is zo fijn!

5 likes

JA MENSEN!! HALLELUJA ik zie gewoon REGEN voorspeld??? En het is straks ineens nog maar 24 graden? Kan wel janken zo blij :partying_face:

(Knmi app, Rotterdam)

5 likes

30 km van Rotterdam af :sob:

2 likes

Elke keer als ik op de knmi app kijk staat er weer iets anders :sob:

2 likes

Woei regen en onweer.

Hopelijk straks geen zon want dan wordt het heel vies.

1 like

Er komt hier straks 1 mega bui. Alles staat al open, kom maar door!

1 like

Groningen, nog geen regen in het zicht… zo benauwd ook de hele tijd! :hot_face:

3 likes

HET REGENT HIER! :pray:t4::pray:t4::pray:t4:

6 likes

Het regende hier maar het is nog net zo warm :woozy_face:

3 likes

Ik denk dat ik vannacht maar met mijn 2 kinderen in de woonkamer ga kamperen. Het is boven 31 graden en echt niet vol te houden. Hier beneden staat de mobiele airco aan en gaat het op zich best oke. Matrasjes op de grond en hopelijk gaat dat een beetje :crossed_fingers::crossed_fingers:

3 likes

De warmte begint me nu echt aan te vliegen, ook al weet ik dat het volgende week beter wordt (of zou moeten). Er is gewoon geen een plek in huis waar je eraan kan ontsnappen :sweat:

7 likes

ik heb zo slecht geslapen, het voelt echt alsof ik mijn temperatuur niet meer kan regelen :melting_face:

2 likes

Kan iemand die regen doorsturen naar amsterdam pls

2 likes

Er waren ook mini klapjes van onweer. Echt blij met de bewolking en regen die nog komt.

Ik zit ook in Rotterdam, en bij mij staat de app heel de dag nog op 32 graden.

Maar door de bewolking en aangenaam windje is het goed te doen

1 like

Ik hoop zo dat het hier gaat regenen en waaien. Het is nu nog vol zon en 36 graden :sob:. Binnen inmiddels alweer 28,2.

Ik ben echt een angsthaas als het op onweer aankomt en die supercel (wat dat ook mag zijn) maakt me echt bang. Maar at this point kom maar hoor, ik trek deze klamme tyfus hitte geen moment meer.

Morgen ook nog 30 hier :headstone:

3 likes

Mijn laminaat boven voelt ook gewoon aan alsof ik vloerverwarming heb, zo warm 🥹

2 likes

De voorspelde regen vanavond is weer verdwenen. Kan wel janken

3 likes