Klaag hier over het weer #2

Het was echt bizar! We schrokken ons ook rot. Moet wel zeggen dat de handdoeken m’n pa’s idee was. Ik had anders helemaal niet aan de auto’s gedacht.
Kreeg al een berichtje door van een vriendin dat haar auto helemaal beschadigd was erdoor, super kut. En de auto van de buurvrouw zag er ook niet fijn uit

Pff hier nu ook, idd continu flitsen en megaharde wind. Kan ook niks doorluchten nu, alle ramen moesten echt dicht.

Wow ik ben er gewoon wakker van geworden, echt mega veel flitsen, donder en regen. Normaal vind ik onweer niet eng, maar dit vind ik toch ook soort van spannend.

1 like

Hier ook ineens megaharde windstoten

1 like

Ik werd ook wakker omdat er ineens allemaal takken tegen mijn raam waaiden. Het houdt ook geen seconde op met flitsen! Zit gefascineerd naar buiten te kijken met mijn kat.

Heb wel even een hoop stekkers uit stopcontacten gedaan. Doe dat eigenlijk nooit, maar dit voelt wel serieus.

5 likes

Wow hier gaat het ook ineens los! Was net weer aan het inslapen, heb ook veel stekkers er uit gehaald just in case. Wel mijn ventilator aangezet want het is me toch warm! Ben wel blij dat ik wakker was en alles dicht kon doen :sweat_smile: En dat ik de tuin geen water heb gegeven :pray:

Ben alleen thuis en zooooo bang :sob::sob::sob:

Ik had dit niet moeten zeggen :joy:. Net met noise canceling koptelefoon en ogen dicht op de bank gezeten door de onweer en bliksem. Nu inderdaad wel lekker afgekoeld en alles open gezet.

2 likes

Ik ben ook doodsbang :sob::sob: was mn kat kwijt die zat ergens onder waar ze normaal niet onder gaat. En gelukkig alles dicht kunnen doen omdat ik wakker werd maar die knallen en flitsen zijn niet normaal???

Hier is eigenlijk geen echt harde knal geweest terwijl het continu aan het flitsen was

2 likes

Ik ben net weer terug boven, hebben een ruim half uur mer z’n allen beneden gezeten. Het ging zo onwijs tekeer, we durfden gewoon niet boven te blijven. Wat een onweer, doodeng.

1 like

Het onweer heeft ook eindelijk Twente bereikt. Kijken hoe lang het duurt voordat het naar binnen regent :crossed_fingers:

Edit: nou het viel hier gelukkig allemaal erg mee

1 like

Ik had al 3 nachten in de woonkamer geslapen en wilde gisteren weer in de slaapkamer slapen. Het was zo benauw doordat alles dicht moest dat ik weer heel snel naar beneden ben gegaan.

Ik ben zo op van al die bloedhete nachten en nu zie ik dat het over een week weer 29 graden wordt hier :sob:

2 likes

Ik ook! Slaap zo enorm slecht :confused:

1 like

Zo bizar om dit te lezen. Wij hebben echt helemaal niks gehad, nul komma nul.

1 like

Ik ben overal doorheen geslapen. Normaal word ik van ieder geluid wakker en nu met die hitte slaap ik opeens heerlijk diep overal doorheen?

3 likes

Hier niks gehad, ben teleurgesteld haha

1 like

De hele nacht alleen maar onweer en hagel en meer dan 60 mm water :sweat_drops: zoveel water, alles staat nog blank

Grappig om te lezen dat je 2 kampen lijkt te hebben. Mensen die door die hitte heel goed slapen, en mensen die heel slecht slapen. Behoor zelf helaas tot het laatste kamp. Zo moe door al die slechte nachten. Wordt steeds wakker van de benauwdheid/klammigheid. Niet chill.

1 like