Klaag hier over het weer #2

Ik slaap ook verrassend goed met de hitte, maar mijn vriend met wie ik op vakantie ben slaapt er slecht door waardoor ik er ook slecht door slaap :+1: morgen weer lekker naar mijn eigen huis

Had gehoopt, dat als ik dan de halve nacht bang wakker zou liggen, ik er in ieder geval in de ochtend profijt van zou hebben… maar kan zo alle deuren alweer dicht gaan doen ivm de warmte. Laatste dag even afzien :hot_face:

Werd rond 2.30 wakker omdat ik natgeregend werd op bed, toen ging t wel hard tekeer ja. Maar niet erger dan die storm van 2 weekjes terug ofzo vgm

4 likes

Denk dat de mensen die er doorheen slapen ook zó op zijn van de warmte, ik heb eerst een week amper geslapen en gewerkt in de hitte dus nu slaap ik soort van als een coma ook al heb ik het nog veel warmer dan een week geleden.

1 like

Hier twee kampen binnen één relatie :sweat_smile: Ik slaap normaal heel licht en lig vaak wakker door het gedraai en de geluiden van mijn vriend. Hij kan niet zo goed tegen de warmte dus slaapt hij beneden in de woonkamer. Ik slaap nu heeeeerlijk op de slaapkamer zonder zijn gedraai en met de ventilator aan als white noise.

Normaal gesproken ben ik teleurgesteld als ik zie dat het overal in Nederland losgaat en bij ons niet, maar gisteravond was ik zo blij dat er niks was. Ik gaf namelijk een tuinfeestje voor 25 man en een aantal kinderen en we hebben zoveel geluk gehad met het weer!! In de middag even een dikke plensbui, maar precies op het moment dat we de tuin moesten klaar zetten voor het feestje stopte het met regenen. Zelfs nog een zonsondergang zonnetje gehad en in de avond konden we met z’n allen kijken naar het mooie lichtspektakel wat zich verderop afspeelde. Best wel speciaal!
Het voelde ook heel onrealistisch toen ik in bed lag en alle nieuwsberichten las van het noodweer en gecancelde evenementen.

En in de middag was er wel een donder en ik heb het in mijn hele leven nog nooit zo hard meegemaakt.

6 likes

Ik vind het vandaag eigenlijk nog steeds helemaal niet te doen zowel binnen als buiten, door al die regen is het zo benauwd. En ik wil er leuk uitzien als ik iets moet doen maar ik kan echt niet werken met zoveel zweet :joy: Hebben jullie ook steeds zo’n mooie :sparkles:glow :sparkles: Geen highlighter meer nodig

1 like

Gisternacht was zo benauwd boven, en niks open omdat her ging stormen, maar dat werd steeds later en later. En daarna wakker met een doodsbang kind en ik bang want ander kind was op kamp in een bos. Wel van 8 tot half 10 geslapen vanochtend. Hopelijk gaat het nu iets afkoelen. En bijna mn hele tuin ligt plat…

Vannacht rond 2 uur flitsen, donder, hele harde wind en heel veel regen. Vanmorgen alles open gezet en er komt EINDELIJK een beetje frissere lucht naar binnen, kan weer een beetje ademen. Zometeen alles weer dicht.

Alle airco’s die ik op mijn lijstje heb staan zijn uiteraard uitverkocht, duimen dat ik er snel toch een kan aanschaffen. De zomer is nog maar net begonnen en dit houd ik geen maanden vol :sweat:

3 likes

Het waaide dus inderdaad te hard om de ramen open te houden

Natuurlijk begin t de extreemrechtse propaganda machine nu met opinies over de hittegolf alsof links er een cultuuroorlog van maakt moet airco s en klimaatopwarming te benoemen. Maarten Boudry is echt een engnek.

4 likes

Ik heb een hele :sparkles: glowy :sparkles: rug 🫠

2 likes

Zodra ik maar voel hoe warm de zon alweer is, krijg ik echt de neiging om iets te meppen. Ik trek deze warmte echt niet meer. Er staat geen zuchtje wind, dus er is niks om m’n huis mee af te koelen. Ik wil een week lang bewolking en 19 graden

8 likes

Het is in de nacht heerlijk afgekoeld in huis tot 30 graden. Weet niet of ik er om moet lachen of janken

2 likes

29,5 hier! Heerlijk!

3 likes

Hier was het vanmorgen afgekoeld tot 28, nu alweer 29.5 :sob: Het enige troostende vind ik dat het buiten in de schaduw nu best lekker is met een windje, hopelijk is dat bij jou ook zo

Het grote onweer is er bij ons gelukkig niet geweest. Maar wel de hele nacht dikke flitsen en ik ben normaal helemaal niet bang voor onweer maar ik dacht na een tijdje toch wel van: hmm zou dit een voorteken zijn dat het zometeen keihard gaat inslaan ergens?

Denk dat ik morgen ga janken van blijdschap als dit voorbij is (als ik nog vocht over heb dan).

1 like

Het was hier vanochtend ook echt niet te doen omdat alllll die regen aan het verdampen was. We zijn lekker naar de plas gegaan en daar hadden we het koud(!) :joy: Het is nog wel warm binnen, maar gelukkig echt al een stuk aangenamer.

Het is koel in huis met de ramen open zonder airco aan 🥹

5 likes

Ik word altijd helemaal lek gestoken door die kut muggen maar ben er vannacht achtergekomen dat nestosyl erop smeren vet goed werkt!