Dit was altijd de lifehack van mn vader toen ik klein was š„¹
Het was vannacht windstil en we hebben hier geen ventilator dus buiten was het op zān koelst heerlijk 18 graden maar in de slaapkamer gewoon nog 30 graden, zó slecht geslapen.
Probleem is ook dat de warmte helemaal in de muren zit. Bij mij in huis is het ook niet te harden nog. Goed blijven luchten, dan gaat het langzaam hopelijk wel omlaag.
Het is zoān lekker weer buiten ![]()
Ik had ook gehoopt op een beetje nacht. Maar heb het echt nog warm gehad. Het waaide ook totaal niet door.
Nu kan ik gelukkig wel even alles open zetten, hoop dat het wat verder afkoelt in huis.
Ja echt genieten! Al 2 lange wandelingen gemaakt want ben om 5 uur opgestaan om alle ramen tegen elkaar open te zettenš¤£
Jaaa heerlijk! Ik ga ook zo wandelen
. Wij hebben een baby van 4 weken dus de afgelopen week vooral binnen gezeten maar eindelijk kan ik hem weer een stukje mee wandelen nemen.
Ja het is net een soort oven. Als ik alles dicht doe stijgt het hier zo weer naar 29 graden. Gelukkig kunnen we nu wel buiten afkoelen en komt er weer een beetje frisse lucht binnen. Ik vind het echt verstikkend om alles dicht te houden.
Misschien is de Midea PortaSplit in de toekomst een optie? Nu erg duur op bol.com, maar op Hornbach etc is die rond de 800 euro (nu daar uitverkocht, maar wellicht in het najaar weer beschikbaar). Deze schijnt veeel beter te werken dan een mobiele airco en de unit op je balkon/raam kun je er weer afhalen. Bij mij was het vrijdag 35 graden (ook zon van 3 tot zonsondergang mte grote ramen) maar bij mijn buurman in hetzelfde appartement was het 23 graden met dat ding
Ja dat wordt het alternatief als de woningbouw negatief reageert op mijn vaste airco verzoek
. Ben helemaal in het algoritme van dit apparaat geraakt op de socials ![]()
Allebei dezelfde gedachte want ik zat ook al dagen binnen met een peuter en baby van 7 weken. Doet ook direct veel met mijn humeur.
Ik heb een enorme drang om alles op te ruimen en te dweilen na een week in survival modus te hebben gezeten, ik kom weer tot leven ![]()
Same! Ik heb vanochtend het hele huis een beurt gegeven en lekker alle ramen en deuren tegen elkaar open. De zon staat wel weer vol op de woning, en de thermostaat loopt langzaamaan weer op, maar ik verkies toch het windje door het huis boven dat verstikkende gevoel met alles potdicht.
Ik vraag me echt af wat er na deze week gaat gebeuren want lees op sommige apps/websites dat het na dit weekend weer 30+ graden wordt maar ik ben daar zo niet klaar voor ![]()
Joh dat is zo ver weg, dat kunnen ze nog niet accuraat voorspellen. Weervoorspellingen zijn vooral goed in het weer voorspellen van gisteren
Het is hier nu zo lekker afgekoeld, ik leef weer ![]()
Jaaa zoo heerlijk
Ik had zoān zin in deze week, maar voel me echt genept. Was vandaag alsnog takkeheet.
Goedzo, moet meer geklaagd worden hier. Al die positiviteitā¦
Ik baal ergens ook dat ze dit weekend geen hele hoge temperaturen opgeven. Die hitte was steeds een goed excuus om niet met de buitenkozijnen aan de gang te gaan. Nu moeten we wel ![]()