Is het elders ook zo vies vochtig? Het is bij mij niet megawarm, maar met een halfuurtje (rustig) wandelen naar een afspraak was ik kletsnat. Bah bah, ik ga echt niet lekker op deze luchtvochtigheid.
Helaas wel en ook geen zuchtje wind. Ik ben vandaag ook oprecht chagrijnig erdoor (niet alleen vandaag overigens haha)
Vandaag is hemels. Ben nu mijn huishouden aan het inhalen en ik leef weer een beetje.
Zeker! Het is bewolkt, maar na een half uurtje shoppen voelde ik al een straaltje zweet op mijn rug lopen
Kan die klamme boel niet even weg gaan met een storm of opfrissende regen ofzo?
Een klaagtopic, ik weet het.
Maar echt genieten deze dagen! Gister nog wat benauwd in de ochtend, maar vandaag is echt hemels. Alles en iedereen komt weer tot leven, hoor zelfs alle vogels weer fluiten.
Zeg, doe dit even lekker in het zomertopic! ![]()
Geintje hoor, ik ben gewoon chagrijnig met milde hoofdpijn en liters rugzweet door de beklemmende vochtigheid hier in Gelderland.
Ik baal er zoooo van dat de warmte binnenshuis zo blijft hangen… ondanks het ‘luchten is het nu weer 25 graden.
Hier ook 25, nog iets maar voelt al zoveel beter dan de 30+
ik heb het koud ![]()
Ik word echt gek van die harde wind😖
Ja, ik lag net in de hangmat in mijn tuin en had het ook koud ![]()
De zon, ik word helemaal gek van de zon. Het is teveel licht, de hele tijd. De temperatuur vind ik fijn hoor, maar ik heb echt meer bewolking nodig
Een klacht richting mezelf: ik slaap al weken onder een dekbedovertrek, zonder dekbed erin. Vannacht werd ik meerdere keren wakker doordat ik het koud had maar wilde ik alsnog door slapen en niet opstaan om een deken erbij te pakken. Uiteindelijk na 5x wel gedaan maar toen was dat dekbed weer te warm
Voor vannacht dus maar twee overtrekken over elkaar heen ofzo?
Hetzelfde probleem hier. Heb een soort katoenen gebreid dekentje dat normaal aan het eind van het bed ligt. Heb die maar gebruikt. Maar dat was eerst ook te warm, maar dan weer te koud. Er was geen peil op te trekken :’)
Bamboe zomer dekbed kopen! Is vaak in het seizoen betaalbaar bij Lidl shop oid te bestellen, is echt méga fijn @NothingAboutSam
Ik heb vannacht een deken van de bank er overheen gegooid!
Jaaa bamboe zomerdekbed is zo fijn. Ik heb er een van het merk Cinderella via bol.com gekocht ooit.
Temperatuur is echt dikke prima, niet te warm en niet te koud (al heb ik het wel wat sneller fris sinds die 40 graden). Maar ik heb 2 stappen gezet en mijn kleding is helemaal nat. Haat die hoge luchtvochtigheid zo erg.
Wat is deze wind zeg.
Waai bijna weg hier
Ja zelfs met één raam open wordt mijn huis een windtunnel, heel vervelend.