Ik voel dat dit een plaknacht wordt
Sinds die hittegolf is t hier rustig rond de 25 graden binnen gebleven. 24.8/25.2
Nog prima te doen met ventilatortje maar brooo heb geen zin in het weer vanaf vrijdag.
Ik vind het behoorlijk warm vannacht, dat wordt nog wat de komende nachten als het huis verder opwarmt
Waarom stopt het in de nacht met waaien?! De hele dag wind en dan in de nacht kan alles open maar stopt het met waaien ![]()
![]()
Nog 5 dagen heet, dan weer onder de 30 ![]()
![]()
Dit is (bijna) altijd zo. Helaas ![]()
5 dagen klinkt echt oneindig voor mij. Ben het zo zat. En de zomer is nog niet op de helft ![]()
Ik vind het echt kut dat het vanaf volgend weekend weer een stuk minder wordt. Heb maar 1 week vakantie deze zomer en die begint dan net en keek zo uit naar lekker varen, chillen op de boot, beetje zwemmen, beetje zeilen. En varen en chillen kan nog steeds, maar ik wil gewoon de hele week in bikini rondlopen en daar is het dan te koud voor ![]()
![]()
Ah ja jammer is dat he! Je moet met vakantie in Nederland echt maar net geluk hebben. Maar misschien gaat het meevallen!
Ja dat herken ik heel erg. Elke zomer kom ik er weer achter dat ik een hekel heb aan de zomer
Dit weer en een gips poot is echt klote hoor. Gelukkig gaat het er vrijdag ff af om de zwelling te bekijken en kan ik het (hopelijk) even wassen want ik voel me zo tering goor
En ja ja there’s people that are dying maar ik heb het ook niet makkelijk
Huh wat is er gebeurd :o Ik vind dat je met gips echt wel mag klagen, lijkt me sws verschrikkelijk maar zeker in een hittegolf. Jeukt het ook?
Misstap door een stoepje met hakken aan. En dronken haha. Het jeukt niet! In ieder geval niet super erg.
Op drie plekken gebroken, ik word 20 juli geopereerd en dan na twee weken hopelijk loopgips
Omg sterkte ermee!! Balen zeg in de zomer. ![]()
omg ik ben echt totaal geen weerklager en ik heb pas zelfs nog gepost dat ik het irritant vind dat alles altijd maar over het weer gaat. maar ik heb echt een soort ptss van die ene extreme hittegolf haha ik ben telkens bang dat het weer 38 graden wordt
terwijl ik gewoon normale warmte (30 enzo) prima te doen vind. dus ik ben nu ook helemaal obsessief weerapps aan het checken alsof het nu ineens wekelijks gebeurt haha
Het werkt natuurlijk ook niet mee dat in de weer app (van iPhone) elke dag ‘code geel/oranje wegens hoge temperaturen’ staat
Heel irritant vind ik!
Voor mij mag het gerust een hele week 20 graden met regen worden
Ja ik herken dit helemaal. Die hittegolf was echt niet normaal, ik had daar ook echt mentale klachten van (klinkt misschien overdreven maar nouja het was gewoon zo). Durf bijna niet te schrijven/zeggen dat ik dit veel beter te doen vind omdat het in de avond rond 20/21u gewoon al afkoelt en de nachten gewoon afkoelen waardoor het in huis iedere ochtend gewoon weer 23 graden is, het loopt niet op ofzo dus veel beter vol te houden. Dus ja hoop dat ik het niet jynx nu. ![]()
Waarom niet?