Echt een gek gevoel buiten joh, doet me denken aan de hitte in Las Vegas
Ik herken het gevoel!
Heb je toevallig een bad? Wat mij hielp was lekker in lauw water in bad gaan zitten. Niet te koud want dan gaat je lichaam juist weer tegenreageren en opwarmen. Gewoon lauw. Heb dat toen het een keer zo heet was in de zomer echt vaak gedaan, met een boek erbij of mân laptop. Of nog beter samen met mân toen lief, zo gezellig.
Als je geen bad hebt, kun je misschien wel op de grond gaan zitten van je douche, en af en toe wat lauw water over je heen!
Heb je een plantenspuit? Dan zou je jezelf zo nu en dan ook kunnen besproeien. Of misschien een opblaasbadje in je badkamer zetten als je dat hebt.
Ik heb mijn postronde overleefd, maar damn, wat was het warm (en vandaag uiteraard veel post
). Blij ook dat ik een liter cola mee had genomen voor de nodige suikers en een plantenspuit. Nu mezelf opgesloten in huis, al wil deze gek zo gaan koken.
Ik herken het qua huis, hoor. Ik woon ook nog eens naast een kruispunt en op de bovenste verdieping met een plat dak. Jaren op een extreem hete zolder geslapen en had hoop hier vanwege de isolatie, maar helaas. En ik zit inmiddels in mijn ondergoed en korte pyjamabroek voor de ventilator haha.
Dit is trouwens niet mijn eerste zomer als bezorger, dus inmiddels weet ik tijdens mijn werk redelijk wat ik moet doen (en wat niet vooral ook). Ik heb gelukkig dus veel bomen en heb vandaag het warmste deel eerst gedaan.
Jezus zeg ik was net ff naar de supermarkt en het briesje dat hier lijkt te staan is gewoon een soort hete lucht, echt vergelijkbaar met wanneer je de oven open trekt. Dat je eigenlijk de oven zsm weer dicht doet en je gezicht weg trekt omdat het té heet is. Merk dat ik buiten een beetje paniek voel ook, het gevoel van alleen maar hete lucht inademen is echt heel naar.
Nederlands warm is ook vies warm. Zodra je buiten bent, lijkt het wel alsof je in een warme natte scheet loopt.
Ja precies! Vandaag ook van airco naar airco, net als daar.
Heb de hele dag voor mijn doen weinig over de hitte geklaagd, maar ik kan nu niet slapen door de warmte ondanks dat er een ventilator aan staat en daar word ik echt chagrijnig van. Vind het helemaal niet erg dat het morgen alweer voorbij is en het weer wat koeler wordt
Leuk die 3 dagen afkoeling kan ik met Donut ook weer sâmiddags lopen nu doen ik sâochtends vroeg 2 uurtjes en sâ avonds laat een ronde maar de warmte blijft hangen in huis en vanaf zondag weer 26 geraden
Heet jouw hond donut?
Waarom is mijn huis nog steeds super heet? Ik dacht dat ik vandaag lekker in de koelte zou kunnen zittenâŠ
Kan je niet alles tegenover elkaar open zetten?
Ik heb vanochtend meteen alle ramen en deuren (tegenover elkaar) open gezet en dat heeft best wat geholpen. De ergste warmte is daarmee wel weg, zeker omdat het een klein beetje wind is, maar dat kan ook komen omdat ik aan de kust woon, die wind.
Ook voor @SpeedOfSound
Ja hier staat op de thermometer ook nog steeds 27 graden binnen. Echt niet te doen . De plek waar ik werk heeft ook geen airco, dus daar is het ook echt wegsmelten.
Maar inderdaad wat je zegt, als het afkoelt moet het weer warmer worden. Het is ook nooit goed .
Vandaag trek ik het veel minder dan gisteren. Het is op mijn werk zo heet en thuis ook en ik ben supermoe van 2 nachten weinig slapen en voel me helemaal slap. Ben benieuwd hoeveel ik gedaan ga krijgen vandaag. Einde klaagzang
Hopelijk stellen de onweersbuien niet teleur later vandaag.
Het is hier nog steeds zo warm. Binnen en buiten. Ben blij dat ik gisteren alsnog even snel een fan heb gekocht.
Ik hoop dat de onweersbuien verkoeling brengen en niet dat het heel benauwd daardoor gaat worden.
Nou volgens mij zijn die al op voor ze hier zijn. Geloof niet dat ze komen.
Gelukkig waait t hard.
Ik had gisteren echt zoân gruwelijke swamp ass dat er nog net geen Shrek vescheen daar beneden
Ik zit vandaag op kantoor en hier binnen is het 26,5 graden. Het is niet te doen. Collegaâs vinden al dat ik er erg moe uitzie e.d.
Ik trek dit weer zo slecht.
Hier alle regen weggehaald, pas morgenochtend om 09:00