Klaag hier over het weer #2

Leuk die 3 dagen afkoeling kan ik met Donut ook weer s’middags lopen nu doen ik s’ochtends vroeg 2 uurtjes en s’ avonds laat een ronde maar de warmte blijft hangen in huis en vanaf zondag weer 26 geraden :hot_face:

1 like

Heet jouw hond donut? :laughing:

2 likes

Waarom is mijn huis nog steeds super heet? Ik dacht dat ik vandaag lekker in de koelte zou kunnen zitten… :rage:

1 like

Kan je niet alles tegenover elkaar open zetten?

Ik heb vanochtend meteen alle ramen en deuren (tegenover elkaar) open gezet en dat heeft best wat geholpen. De ergste warmte is daarmee wel weg, zeker omdat het een klein beetje wind is, maar dat kan ook komen omdat ik aan de kust woon, die wind.

Ook voor @SpeedOfSound

Ja hier staat op de thermometer ook nog steeds 27 graden binnen. Echt niet te doen :cry:. De plek waar ik werk heeft ook geen airco, dus daar is het ook echt wegsmelten.

Maar inderdaad wat je zegt, als het afkoelt moet het weer warmer worden. Het is ook nooit goed :rofl:.

1 like

Vandaag trek ik het veel minder dan gisteren. Het is op mijn werk zo heet en thuis ook en ik ben supermoe van 2 nachten weinig slapen en voel me helemaal slap. Ben benieuwd hoeveel ik gedaan ga krijgen vandaag. Einde klaagzang :grimacing:

Hopelijk stellen de onweersbuien niet teleur later vandaag.

3 likes

Het is hier nog steeds zo warm. Binnen en buiten. Ben blij dat ik gisteren alsnog even snel een fan heb gekocht.
Ik hoop dat de onweersbuien verkoeling brengen en niet dat het heel benauwd daardoor gaat worden.

Nou volgens mij zijn die al op voor ze hier zijn. Geloof niet dat ze komen.
Gelukkig waait t hard.

Ik had gisteren echt zo’n gruwelijke swamp ass dat er nog net geen Shrek vescheen daar beneden :rofl:

Ik zit vandaag op kantoor en hier binnen is het 26,5 graden. Het is niet te doen. Collega’s vinden al dat ik er erg moe uitzie e.d.
Ik trek dit weer zo slecht.

1 like

Hier alle regen weggehaald, pas morgenochtend om 09:00 :smiling_face_with_tear:

Hier is het al soort van los gegaan en volgens de thermostaat is het niet koeler in huis, maar voelt wel een stuk koeler. Hopelijk ook snel bij jou

Ik was echt dom want het was binnen 23 graden en echt lekker koel en ik dacht oh het is buiten net zo warm, niet dus. Dus alles opengezet want dacht ff lekker wat frisse lucht; maar het is alleen maar benauwd geworden (niet heel warm) omdat de luchtkwaliteit ruk is.

Ik heb echt het gespikkeld koperdraad niet uitgevonden hè, common sense who she

3 likes

Het komt hier nu echt met bakken uit de hemel! Snel les open gezet in de hoop dat het binnen ook wat afkoelt. Er is hoop!

2 likes

Jazeker dit is Donut

39 likes

Deur maar even open gezet voor nieuwe lucht, geen frisse want het is net zo warm als binnen en buiten. Volgens weer app pas rond 22.00 hier keer regen.

4 likes

Same here.

2 likes

Ah ik had verwacht dat het hier al wat afgekoeld zou zijn dus ik had me aangemeld voor bootcamp zo :+1:t3: lekker zweten, ik ben benieuwd

En ik zie in de Weeronline app dat er morgen een luchtvochtigheid van bijna 90% wordt verwacht :no_mouth::no_mouth::no_mouth: dat is echt zo hoog. Gelukkig maar 1 dag, ik heb liever hitte dan zo klam en regen.

Ik hoor de donder in de verte maar het is hier nu nog zonnig en echt qua temperatuur het ongemakkelijkst van de afgelopen dagen, heb echt zo’n idee dat het over een uur 2 minuten los gaat en dat het dan de ultieme plaknacht wordt.

1 like