Vannacht is het op zijn koelst 21 gradenš
Gelukkig maar 1 nacht, overmorgen alweer 13 graden 's nachts
Sorry klaagtopic, I know
Heerlijk vooruitzicht!
Hier dinsdag op woensdag ook nog 21gr 's nachtsā¦
Ja hier staat 18, maar de nacht daarna 13 gelukkig. Is nog de vraag of dat klopt, maar hopelijk iig een stuk koeler dan 21
Mooi die verschillen binnen het land dan: vannacht hier 22-23gr, morgennacht 21-23gr en die nacht erop 19-20gr en pas donderdagnacht 15gr
Het is kurkdroog en volgens de weermodellen blijft dat de komende tijd nog zo. Er valt hooguit wat in het uiterste noorden van het land ![]()
Staat er dan bij donderdag als minimumtemperatuur 15? Want dat is de nacht van woensdag op donderdag, waar hier 13 staat. Als het echt pas donderdag op vrijdag is, is het verschil wel heel groot ja
Wel bizar om te merken hoe snel je hier ook aan gaat wennen. Twee maanden geleden dacht ik echt van hoe de fuck ga ik 35 graden overleven (vooral in mijn warme huis) en nu denk ik ook wel van irritant (ook dat het 's nachts niet zo afkoelt), maar ben er wel minder over in paniek ofzo. Maar hoefde niet naar buiten vandaag overdag, dat scheelt.
Ik dacht⦠wat hoor ik toch een raar geluid? Blijkt het regen te zijn!! Ken het hele geluid al niet meer
Over 2 uur gaat het hier los zie ik ![]()
(sorry geen geklaag)
Ik kom net hier in de topic om hetzelfde te typen, heerlijk dat geluid!
(Ik wilde eerst soort van klagen namelijk)
Hier zelfs een beetje onweer!
Omg ik ging met hoop naar buienradar
maar hier niks helaas
Wat een vieze nacht was dit.
denk dat het vandaag pittig gaat worden qua benauwdheid poeh
Nou, zachtjes gezegd. Nog 1 dag en hopelijk vanavond wat afkoeling. Jaloers op de regen bij anderen gisteravond.
Hier heeft geregend en ben natuurlijk blij voor de natuur (al was het nog veel te weinig). Maar het is daardoor niet afgekoeld helaas ![]()
Vandaag nog even uitzitten en dan zijn de temperaturen gelukkig weer normaal
Voor even, volgende week woensdag en donderdag staat hij hier ook alweer op 30 graden