Klaag hier over het weer #2

Bleh ik voel me ook helemaal een beetje suf en weeïg door deze plakkerige benauwdheid :expressionless: Als ik hier de voorspellingen zie gaat het ook tot morgenavond niet echt afkoelen. Ja morgen overdag nog ‘maar’ 26 graden maar komende nacht ook gewoon nog plak en warm met minimaal 21 graden :sob: Hoop echt dat dit de laatste nachten zijn van dit zomerseizoen dat het zo warm blijft. Overdag 30+ met dan nachten van 16 ofzo zijn echt een stuk beter te handelen vind ik.

4 likes

Dan zit ik in scandinavie waar het een prima 20 graden is😄

1 like

Ja en die nacht staat bij mij ook weer op 20 graden :sob:. Het is inderdaad veel beter te doen als het ‘s nachts meer afkoelt.

Pff, vanochtend was het nog ok te doen, maar ik heb nu toch echt last van de hitte. Ik heb hoofdpijn, m’n maag is van slag en ik moet nog naar buiten ook

4 likes

Gvd vanaf zaterdag weer allemaal rond de 30 graden voorspeld echt fliiiiiikker op. Hoop echt dat de airco man volgende week komt :sob::sob::sob:

5 likes

Zo ontzettend klaar met deze hitte. Overal pijn, duizelig en ik kan 0 afleiding zoeken zoals ik normaal doe. Grrrrrrrr ik had gehoopt op flinke bui maar alles is alweer van de radar verdwenen

2 likes

Ik overweeg bijna een emigratie maar ik denk dat ik -20 in de winters ook echt slecht trek. Met global warming is het over een paar jaar misschien wel perfect daar :stuck_out_tongue:

1 like

Het is hier wel flink afgekoeld ook al is er geen regen gevallen, daar niet?

1 like

Ik weet niet waar @Hippe_kikker zit maar hier is het iig nog 26 graden momenteel. Binnen 25,5 dus heb toch alles maar open gezet. Hoop eigenlijk wel dat het droog blijft vannacht want dan kan alles openblijven.

@mikselke nachten blijven wel koel (rond de 15 graden zie ik hier) dus dat scheelt al wel veel denk ik. En 30 of 35 (wat het vandaag en gisteren was) scheelt ook wel wat. Ja ik ben er ook klaar mee maar ik probeer het wat te relativeren.

2 likes

Het was zo fucking heet op kantoor dat m’n tomaten naar soep smaakten :sob:

2 likes

Vannacht stroomdr het zweet uit mijn knieholtes dus ben maar op de bank gaan slapen. Maar bwah haat aan dit soort nachten.

3 likes

Ik ben inmiddels zo klaar met dit warme weer. Vanwege longproblemen heb ik het continu benauwd. En inmiddels zit ik onder de rode bulten en vlekken door warmte eczeem, zonneallergie en muggenbulten.

3 likes

Het waait hier super hard, is opzich wel ff lekker maar ik heb toch liever even regen

1 like

Het is hier echt te koud, zie ook op de weer app dat het vier graden kouder voelt dan het is.

1 like

Ja hè, weet echt niet wat me overkomt! Ik overweeg een lange broek aan te trekken?

Kappen met die wind!!

2 likes

Ik weet dat het een klaagtopic is, maar hoe heeeeerlijk dat het gewoon maar 11 graden is nu

7 likes

Mijn klacht is dat het hier nog 15 graden is. Ik wil ook 11!

Ja helemaal eens.
En de klacht is dat het zondag wéér 30 wordt, en a.s wo-do-vr wéér 30-36, en de zondag erna wéér 30. Ja I know misschien klopt het wel niet zo ver vooruit maar ik kan me niet herinneren dat we een zomer hadden waarin het zo lang zo heet was. Meestal begon het warm en dan stopte het halverwege, of het begon koel en dan werd het vanaf half/eind augustus nog een paar weken warm. Maar dit, pff, het blijft maar gaan en ik ben er echt wel behoorlijk klaar mee inmiddels.

15 likes

Ja dit! Het stopt gewoon niet! Ik vind het ook echt afschuwelijk. En dat met een oververhitte newborn die echt niet tegen de temperaturen kan en zelf vind ik het ook kut om met een baby de hele dag binnen te moeten blijven.

4 likes