Klaag hier over het weer #2

Fucking 38 graden momenteel buiten. Doe even normaal hoor.

Zijn er eigenlijk codes afgegeven? Hier was het 35 graden op het hoogtepunt, maar verder heb ik niks over weercodes gehoord.

Terwijl in juli code rood was afgegeven met vergelijkbare temperaturen

2 likes

Code geel voor het hele land zie ik op knmi website. In juli was het veel langer achter elkaar zo heet volgens mij, denk dat dat het verschil maakt. Voor zondag staat hier alweer 23 op de planning, en afgelopen dinsdag was het hier ook 26 geloof ik.

Toen was het wel al een paar dagen heel warm

1 like

Ja plus hele warme nachten

1 like

Dat was eind juni, ik denk dat het ook wel verschil maakt dat de dagen toen op z’n langst waren. De nachten zijn in elk geval veel aangenamer dan toen.

Wat een verschrikkelijk hete dag was dit. Sinds mijn bevalling heb ik mega snel een natte zweetbuik :persevere:

Maar om positief af te sluiten: komende week staat er bijna elke dag een regenwolk in mijn weer app, zo fijn voor de grond en planten! :green_heart:

1 like

Baal wel een beetje dat de temperatuur vannacht niet echt zakt, ik lig op zolder en dat blijft in de zomer, ondanks 't open zetten van boven tot onder, altijd warmer dan buiten . Heb 2 ventilatoren op me gericht maar het blaast alleen maar warme lucht op het moment.

Heb maar 2 koelelementen gepakt, eentje ligt nu op m’n borst en eentje geklemd tussen m’n benen :sweat_smile:

2 likes

Nouja het is nu om kwart voor 12 nog steeds 22 graden buiten. Vind dat nog steeds behoorlijk warm.

3 likes

Ik vond vandaag eeeeeecht niet te doen.

@Eileen Bij welke verkoper had je die stof en benodigdheden besteld? En hoe was je ervaring? Ik wil dit ook heel graag doen.

1 like

Heb gewoon wakker gelegen door het onweer.

OMG had jij onweer? Zou ik een moord voor doen :sob::sob::sob: het was zoooooo warm vannacht nie normaal

4 likes

Ja hier ook lekker onweer en goede bui :heart_eyes:

2 likes

Ja het regent ook flink.
Heb ik wek beneden op de bank geslapen vanwege de warmte boven.

1 like

Ik heb de stof hier besteld: https://www.afdekzeilwinkel.nl/

2 likes

Ja, dat is ook zo! Maar eind juni waren er meerdere zeer warme nachten. Nu was de nacht van (ik geloof) dinsdag op woensdag nog vrij koud met rond de 10 graden.