Hier is het al soort van los gegaan en volgens de thermostaat is het niet koeler in huis, maar voelt wel een stuk koeler. Hopelijk ook snel bij jou
Ik was echt dom want het was binnen 23 graden en echt lekker koel en ik dacht oh het is buiten net zo warm, niet dus. Dus alles opengezet want dacht ff lekker wat frisse lucht; maar het is alleen maar benauwd geworden (niet heel warm) omdat de luchtkwaliteit ruk is.
Ik heb echt het gespikkeld koperdraad niet uitgevonden hè, common sense who she
Het komt hier nu echt met bakken uit de hemel! Snel les open gezet in de hoop dat het binnen ook wat afkoelt. Er is hoop!
Deur maar even open gezet voor nieuwe lucht, geen frisse want het is net zo warm als binnen en buiten. Volgens weer app pas rond 22.00 hier keer regen.
Same here.
Ah ik had verwacht dat het hier al wat afgekoeld zou zijn dus ik had me aangemeld voor bootcamp zo lekker zweten, ik ben benieuwd
En ik zie in de Weeronline app dat er morgen een luchtvochtigheid van bijna 90% wordt verwacht dat is echt zo hoog. Gelukkig maar 1 dag, ik heb liever hitte dan zo klam en regen.
Ik hoor de donder in de verte maar het is hier nu nog zonnig en echt qua temperatuur het ongemakkelijkst van de afgelopen dagen, heb echt zo’n idee dat het over een uur 2 minuten los gaat en dat het dan de ultieme plaknacht wordt.
gadver, ik ben er nu klaar mee. Het onweerde hier vanmiddag dus ik ging net ff naar buiten voor een wandeling met mijn spijkerbroek en blouse maar ik fikte alweer weg voel me zo gaar en opgezwollen
Ik ben gewoon helemaal opgezwollen door de warmte, zo voelt het. Onweer is hier al afgezwakt, wel veel regen en straks en morgen 20 graden
Hier zou het eigenlijk ook gaan regen vanmiddag. Maar waar het eerst op 14.00 stond, schuift het steeds een uur op en heeft het nu nog steeds niet geregend. Nu staat het vanaf 22.00 voorspeld, het zal mij benieuwen. Hopelijk wel, dan kan ik iig nog even de deur openzetten voordat ik ga slapen in de hoop dat het enkele graden afkoelt. Onweer zou hier ook komen, zelfs alarm voor afgegeven, maar is niet gebeurd en staat ook niet meer in de voorspelling.
Heb het vandaag iig zwaarder dan gister, ook omdat de temperatuur binnen steeds verder blijft oplopen ondanks dat het “maar” 30 ipv 40graden is vandaag.
Mag hier ook goed nieuws? Daarbij zit verstopt ook een klacht over het weer de afgelopen dagen.
Het wordt vannacht onder de 20 graden!!!
Het heeft hier net even geregend en het is alleen maar heter geworden. Zo goor.
Ja zeg, moet ik de tuin nu gaan sproeien of komt er echt regen
Dankjewel. Donut is mix breed
Het is hier buiten nu koeler dan in huis. Alle ramen staan open maar staat totaal geen wind dus tocht hier 0,0 door nu
Ik heb ook alles open staan maar het koelt maar niet af?? Hij blijft 30+ aangeven bij m’n slaapkamer ook. En ondertussen zit ik wel lekker in de rooklucht van de buren die buiten op het balkon weetikhetwat aan het roken zijn
Al hoor ik nu volgens mij druppels dus hopelijk komt er een bui aan en worden ze naar binnen gejaagd
Godver fris joh. Lig onder mijn open raam met mijn zomerdekbed.
Ik hoop dat het snel gaat waaien en afkoelen hier. Opzich was het prima te doen in huis met 27 graden, maar ben toch blij dat het morgen maar iets van 20 graden wordt
het ging vanavond regenen en onweren dus ik zat buiten klaar voor de verkoeling, heeft het amper gedrupt hier