Klaag hier over het weer #2

gadver, ik ben er nu klaar mee. Het onweerde hier vanmiddag dus ik ging net ff naar buiten voor een wandeling met mijn spijkerbroek en blouse maar ik fikte alweer weg :hot_face: voel me zo gaar en opgezwollen

2 likes

Ik ben gewoon helemaal opgezwollen door de warmte, zo voelt het. Onweer is hier al afgezwakt, wel veel regen en straks en morgen 20 graden :partying_face::partying_face::partying_face:

2 likes

Mag hier ook goed nieuws? Daarbij zit verstopt ook een klacht over het weer de afgelopen dagen.

Het wordt vannacht onder de 20 graden!!! :smile:

6 likes

Het heeft hier net even geregend en het is alleen maar heter geworden. Zo goor.

Ja zeg, moet ik de tuin nu gaan sproeien of komt er echt regen

4 likes

Dankjewel. Donut is mix breed

Het is hier buiten nu koeler dan in huis. Alle ramen staan open maar staat totaal geen wind dus tocht hier 0,0 door nu :sob:

4 likes

Ik heb ook alles open staan maar het koelt maar niet af?? Hij blijft 30+ aangeven bij m’n slaapkamer ook. En ondertussen zit ik wel lekker in de rooklucht van de buren die buiten op het balkon weetikhetwat aan het roken zijn :angry:
Al hoor ik nu volgens mij druppels dus hopelijk komt er een bui aan en worden ze naar binnen gejaagd

2 likes

Ik hoop dat het snel gaat waaien en afkoelen hier. Opzich was het prima te doen in huis met 27 graden, maar ben toch blij dat het morgen maar iets van 20 graden wordt :smile:

2 likes

het ging vanavond regenen en onweren dus ik zat buiten klaar voor de verkoeling, heeft het amper gedrupt hier :rage:

3 likes

Blegh, heb spijt dat ik mijn raam vannacht heb open gehad. Tis vies benauwd nu in de slaapkamer.

1 like

Het regent hier en heb de terrasdeuren open gegooid, we hebben een overkapping dus dat kan gewoon. Ben zelf weer in bed gaan liggen met m’n buitendeur op de slaapkamer open :green_heart:

1 like

Het heeft hier flink geregend, had alles openstaan en sliep onder een laken en nu heb ik het KOUD.

2 likes

Ik heb het ook koud😶 maar ik denk dat zodra ik de ramen weer dicht zou doen het nog steeds takkeheet is hier

2 likes

Ik had ook het raam in de woonkamer opengezet zodat het lekker af kon koelen, maar het is nog steeds 24,5 graadā˜¹ļø

Wat is het vreselijk donker binnen ineens zeg :joy:

4 likes

Bij mij juist licht nu alle gordijnen en ramen weer open zijnšŸ˜…

1 like

Same here :joy:

2 likes

Dinsdag leek het nog zo onmogelijk: maar ik heb het alweer koud! En ik was vanmorgen bijna met sandalen van huis vertrokken :open_mouth:

Maarja alles beter dan die bloedhete dinsdag hoor.

3 likes

Omggg waarom moet het nou weer zo waaien???

Ik ben wel blij dat die vreselijke hitte even weg is maar waaaarom dan meteen weer die wind???
Kan het nou nooit eens normaal :neutral_face::sob: