Klaag hier over het weer #2

Blegh, heb spijt dat ik mijn raam vannacht heb open gehad. Tis vies benauwd nu in de slaapkamer.

1 like

Het regent hier en heb de terrasdeuren open gegooid, we hebben een overkapping dus dat kan gewoon. Ben zelf weer in bed gaan liggen met m’n buitendeur op de slaapkamer open :green_heart:

1 like

Het heeft hier flink geregend, had alles openstaan en sliep onder een laken en nu heb ik het KOUD.

2 likes

Ik heb het ook koud😶 maar ik denk dat zodra ik de ramen weer dicht zou doen het nog steeds takkeheet is hier

2 likes

Ik had ook het raam in de woonkamer opengezet zodat het lekker af kon koelen, maar het is nog steeds 24,5 graad☹️

Wat is het vreselijk donker binnen ineens zeg :joy:

4 likes

Bij mij juist licht nu alle gordijnen en ramen weer open zijn😅

1 like

Same here :joy:

2 likes

Dinsdag leek het nog zo onmogelijk: maar ik heb het alweer koud! En ik was vanmorgen bijna met sandalen van huis vertrokken :open_mouth:

Maarja alles beter dan die bloedhete dinsdag hoor.

3 likes

Omggg waarom moet het nou weer zo waaien???

Ik ben wel blij dat die vreselijke hitte even weg is maar waaaarom dan meteen weer die wind???
Kan het nou nooit eens normaal :neutral_face::sob:

Ik vind echt een kutzomer

2 likes

Huhh? Het is al weken 20+ graden! Klagen mag altijd hier natuurlijk haha maar deze zomer is zoveel beter dan de flutzomer van vorig jaar

4 likes

Oh echt in mijn beleving was het vorig jaar juist een stuk beter, misschien woon ik aan de verkeerde kant van het land maar het is hier echt constant bewolkt ook als het warm is.

Vorig jaar heeft het zowat de hele zomer geregend en was het onder de 20 graden. :grimacing: Ik ben toen verhuisd en heb mijn zomerkleding bijna niet nodig gehad. Van ellende ben ik na 1,5e week kamperen ergens weggegaan omdat alles zo nat was (vooral de grond) en er maar geen verbetering kwam.

3 likes

Kan ik me niet meer herinneren zo eigenlijk, wel dat het niet top was maar heb vaker in de tuin kunnen liggen dan nu. Wel rot van dat kamperen zeg toen :pleading_face:

1 like

Ik vind het altijd zooo zonde als het weekend is en geen lekker weer is. Had naar het strand kunnen gaan :cry:

1 like

Jaa, het was mijn eerste keer kamperen na heel wat jaren en mijn vriend wilde me weer enthousiast maken. Het weer dacht daar anders over haha

1 like

Wat een saai weer… Beïnvloed ook zo hoe ik mij voel, zo stom.

7 likes

Ik ben nu al helemaal bezweet, gadver. Werken met dit weer is zo stom, wil gewoon vrij zijn

3 likes

Pff bijna 23:00 en nog 25 graden buiten, binnen 29 en het waait 0 dus dit wordt weer een natte handdoek nacht verwacht ik. Ik ben echt niet gemaakt voor dit weer :hot_face: Hoop echt dat de 3 graden koeler die het morgen wordt een klein beetje te voelen is.

4 likes