Klaag hier over het weer #2

Het is hier nog steeds 30 graden binnen, de warmte blijft echt zo lang hangen :sob: ik hoop zo dat het zondag iets is afgekoeld voor de hel die volgende week weer begint

2 likes

Het regent hier! En precies zo zacht dat niet alles naar binnen regent, maar wel alle koele lucht doorwaait :heart_eyes::heart_eyes:

4 likes

Ja, ik vind zon fijn, maar ik ben echt klaar met die echt hoge temperaturen. Het is hier binnen de afgelopen weken niet onder de 25 graden geweest :frowning:

1 like

Gisteren vond ik het best lekker (maar halve dag bij het water gehangen), maar vandaag ben ik al 6 keer gesmolten van de luchtvochtigheid, man. Als ik tropische benauwdheid wil ga ik wel naar het tuincentrum of een vlindertuin. :melting_face: Net ook even de vloer staan dweilen, maar ik kon mezelf daarna meteen onder de douche gooien.

1 like

Ik ben zo klaar met de hitte :confused: Wil gewoon regen! Op kantoor is het niet te doen, loopt het al snel boven de dertig graden als het ook maar een beetje warm wordt en als ik dan thuis kom ga ik eerst een kwartier onder de plafondventilator liggen :thumbsup:

2 likes

Het is zooo benauwd in mn huis. Zit constant raam open en dicht te doen omdat het buiten ook warm ja. Ik zie dat het morgen wat koeler wordt eindelijk, dan kan ik alles open zetten tegen elkaar.

2 likes

Het is niet eens echt extreem warm maar zo oncomfortabel klam en benauwd dat ik echt niet meer weet in welke nieuwe posities ik mijn ledematen nog kan buigen dat het verkoelend aanvoelt.

2 likes

Ik vind t nu heerlijk! Maar we kwamen uit 2.5 week lang 39+ graden.

Ik zat me vandaag hetzelfde af te vragen, maar vroeger had je 2 maanden vrij. Lag ik heel de nacht wakker van de warmte (en leefde ik mn main character droom door bij het open raam snachts in mn dagboek te schrijven en mijmerend de nacht in te staren) en kon ik heel de dag uitslapen, hoefde je alleen maar naar het zwembad en tegen je ouders te klagen als je moest helpen met de vaatwasser
Nu moet je allemaal stomme dingen en wil ik snachts slapen want werk en kind en een leven UGH

30 likes

Nog even genieten van het lekkere weer dit weekend, volgende week wordt het weer vreselijk warm😭

5 likes

Omg dit is zo spot on

2 likes

Ik wil dit niet. Kan t niet gewoon zoals vandaag blijven?

8 likes

geen klacht maar goed nieuws:

https://www.gelderlander.nl/binnenland/geen-plaknachten-tijdens-komende-hittegolf-s-nachts-koelt-het-heerlijk-af~a640bc37/?fbclid=IwAR0PGmZ3gbkkiWhJ4htAYSG0EmRO-LWNoqLsv6OMbN-KwF1LVdykO7xHtug

Niet alleen overdag is het beter te doen, ook ’s nachts kunnen mensen het dus een stuk beter uithouden. De aankomende twee nachten komt het kwik gemakkelijk onder de 15 graden. Daarna loopt het elke nacht iets op, maar blijft de minimumtemperatuur dik onder de 20 graden.

13 likes

Ik weet dat dit bericht beter in een “Vertel hier dat het wel meevalt” topic past maar ik vind deze warmte echt heel aangenaam tot nu toe. Het is inderdaad niet vies of plakkerig en binnen hangt er ook niet zo’n verstikkende walm.
Als zomers zo zouden zijn, helemaal prima. Wel fijn dat deze hittegolf blijkbaar zo blijft.

12 likes

op dit soort dagen in Zeeland zitten is echt een droom voor mij haha

5 likes

Echt I love dit weer :heart:

5 likes

Ik vind het wel jammer dat je als volwassenen zo weinig mee krijgt van de zomer. Ik zit heel de dag binnen en ‘s avonds ben ik te moe. Waar is de tijd van 6 weken vakantie

27 likes

Nou inderdaad. Voor je het weet is het om.

1 like

Ja straks is het weer donker om 17:00 :sob:

2 likes

Stopppp ugh zo geen zin in

3 likes