Omggg het is echt nog zo warm in huis. Kan geen oog dichtdoen door de hitte
Urghhh ik zit niet lekker in mijn vel en dit weer verergert het alleen maar. Heb een hele dag laveloos voor de ventilator gelegen en de wekker staat weer om 5.00. Maar omdat ik geen zak heb uitgevreten vandaag + de warmte in huis slaap ik voor geen meter uiteraard
Ik ben zĂł blij dat het niet constant zo viezig heet is. Ik word er mega kei kut chagarijnig van.
Bloedhitte op de slaapkamer dus ramen wagenwijd open. Klamboe opgehangen in die hitte. Zitten er gewoon 2 muggen Ăn de klamboe. Wat een nacht
Het zou hier nu 23 graden moeten zijn maar het is half bewolkt, super benauwd en voelt als 27 ofzo.
Volgende week bijna de hele week 29/30/31 graden
Nu al 25,5 graden binnen
Wordt hier echt niet goed van, ben nu al stront chagrijnig
T was echt ellende vannacht. Zweet in alle kieren en holtes en vandaag is t hier weer 30 graden. Hoop dat t vanavond afkoelt.
Natte handdoek over je heen 's nachts met de ventilator aan is best een aanrader, dat koelt echt een beetje af, ik stopte met zweten erdoor iig (wel goed uitwringen natuurlijk anders wordt je bed nat)
Ik hoop dat het vandaag bewolkt blijft, want mijn woning is nu al 28.5 graden
Gelukkig kan ik volgende week eindelijk door mijn vakantie genieten van het mooie weer
Het is hier nog steeds 30 graden binnen, de warmte blijft echt zo lang hangen ik hoop zo dat het zondag iets is afgekoeld voor de hel die volgende week weer begint
Het regent hier! En precies zo zacht dat niet alles naar binnen regent, maar wel alle koele lucht doorwaait
Ja, ik vind zon fijn, maar ik ben echt klaar met die echt hoge temperaturen. Het is hier binnen de afgelopen weken niet onder de 25 graden geweest
Gisteren vond ik het best lekker (maar halve dag bij het water gehangen), maar vandaag ben ik al 6 keer gesmolten van de luchtvochtigheid, man. Als ik tropische benauwdheid wil ga ik wel naar het tuincentrum of een vlindertuin. Net ook even de vloer staan dweilen, maar ik kon mezelf daarna meteen onder de douche gooien.
Ik ben zo klaar met de hitte Wil gewoon regen! Op kantoor is het niet te doen, loopt het al snel boven de dertig graden als het ook maar een beetje warm wordt en als ik dan thuis kom ga ik eerst een kwartier onder de plafondventilator liggen
Het is zooo benauwd in mn huis. Zit constant raam open en dicht te doen omdat het buiten ook warm ja. Ik zie dat het morgen wat koeler wordt eindelijk, dan kan ik alles open zetten tegen elkaar.
Het is niet eens echt extreem warm maar zo oncomfortabel klam en benauwd dat ik echt niet meer weet in welke nieuwe posities ik mijn ledematen nog kan buigen dat het verkoelend aanvoelt.
Ik vind t nu heerlijk! Maar we kwamen uit 2.5 week lang 39+ graden.
Ik zat me vandaag hetzelfde af te vragen, maar vroeger had je 2 maanden vrij. Lag ik heel de nacht wakker van de warmte (en leefde ik mn main character droom door bij het open raam snachts in mn dagboek te schrijven en mijmerend de nacht in te staren) en kon ik heel de dag uitslapen, hoefde je alleen maar naar het zwembad en tegen je ouders te klagen als je moest helpen met de vaatwasser
Nu moet je allemaal stomme dingen en wil ik snachts slapen want werk en kind en een leven UGH
Nog even genieten van het lekkere weer dit weekend, volgende week wordt het weer vreselijk warmđ
Omg dit is zo spot on