Ik wil dit niet. Kan t niet gewoon zoals vandaag blijven?
geen klacht maar goed nieuws:
Niet alleen overdag is het beter te doen, ook ’s nachts kunnen mensen het dus een stuk beter uithouden. De aankomende twee nachten komt het kwik gemakkelijk onder de 15 graden. Daarna loopt het elke nacht iets op, maar blijft de minimumtemperatuur dik onder de 20 graden.
Ik weet dat dit bericht beter in een “Vertel hier dat het wel meevalt” topic past maar ik vind deze warmte echt heel aangenaam tot nu toe. Het is inderdaad niet vies of plakkerig en binnen hangt er ook niet zo’n verstikkende walm.
Als zomers zo zouden zijn, helemaal prima. Wel fijn dat deze hittegolf blijkbaar zo blijft.
op dit soort dagen in Zeeland zitten is echt een droom voor mij haha
Echt I love dit weer
Ik vind het wel jammer dat je als volwassenen zo weinig mee krijgt van de zomer. Ik zit heel de dag binnen en ‘s avonds ben ik te moe. Waar is de tijd van 6 weken vakantie
Nou inderdaad. Voor je het weet is het om.
Ja straks is het weer donker om 17:00
Stopppp ugh zo geen zin in
Ik vind het echt ondragelijk, dit weer.
Het is 31 graden in huis.
Overdag ging het wel, maar heb nu het idee dat ik totaal oververhit ben.
Dit weer is ook een ramp voor m’n PDS, ik ben zo opgezwollen dat ik wel 6 maanden zwanger lijk.
Toch bizar dat een paar jaar geleden 25 graden nog heet leek, en nu kijk ik uit naar de verkoeling van 25 graden😩
Ik vind het ook niet te doen nu hoor. Misschien speelt zwanger zijn ook een rol. Ik kijk echt uit naar de herfst!
Heb alles open maar het koelt voor geen meter af
Ik word gewoon elke drie kwartier wakker van de warmte, er is hier geen zuchtje wind en het is nog steeds 30 graden hier in huis. Gisterennacht waaide het in ieder geval nog.
Normaal vind ik het wel te doen maar deze nacht trek ik slecht. Echt zin in maandag, al zie ik nu ook dat het alsnog 27 graden is. Maar dan met onweer, dus dan zal het ook wel waaien.
Het is 33 graden, ik heb een muggenbult aan de onderkant van m’n voet en ik wil gewoon heel graag slapen maar ik word steeds wakker van de hitte
Ik heb een ventilator op m’n slaapkamer en merk dat dat echt helpt, ik slaap op zolder dus het is er echt warm. Hebben jullie geen ventilator?
Zelfs dan is het heet. Ik slaap gelukkig wel, maar lekker chill zondagochtend in bed blijven chillen is er niet bij.
Hebben we wel maar daar kan ik niet mee slapen. Hoor dan telkens het geluid. Ik word al wakker van de vogels s ochtends. Voor mij moet het goed donker (slaap tegenwoordig met slaapmasker op) en stil zijn. Anders slaap ik niet
Nou de ellende begint nu pas als je t mij vraagt. Tot donderdag benauwd en plakkerig met nachten rond de 20 graden. Heb dan liever zoals afgelopen week de droge warmte met nachten die nog te doen zijn.
Ja dit is vooral irritant. Zodra het langer dan 2 dagen warm is, gaat de luchtvochtigheid omhoog en dán wordt het gewoon niet te doen.