Klaag hier over het weer #2

Ohhh yes een topic om te klagen, kan ik het even hier kwijt ipv voor de duizendste keer tegen de mensen om me heen:

IK. HAAT. DEZE. HITTE. ZO. ERG!!!1!1!!!

Ben ook gewoon niks waard, kan niet helder nadenken, heb nergens energie voor en die hitte is gewoon tastbaar. Echt ga weg met je vieze plakkerige handen.

19 likes

Waar??

4 likes

Vond de hitte tot nu toe wel te doen, maar vandaag was echt mijn breekpunt. Buiten voelde het klam, maar wat ik vooral aan die warmte niet te doen vind is dat je in je eigen huis geen verkoeling kan zoeken :weary: Slaap in een studio op de bovenste verdieping waar ook de zon nog vol opstaat vanaf het eind van de middag. Een ventilator helpt niet genoeg. Zie steeds meer slangen in de buurt door ramen naar buiten komen, maar hier mag een airco niet vanwege de energiekosten en het is ook slecht voor het milieu natuurlijk…

Overigens vind ik zomerse dagen nog steeds beter dan regen, je kan veel meer leuke dingen doen (als je puf ervoor hebt)

6 likes

Parijs! :sweat_smile:

1 like

Ahhhh men ik dacht o er is nog hoop haha

2 likes

Zie alweer op tegen deze nacht :tired_face:

1 like

Dit wordt een plaknacht dat voel je aan alles. Ik mag niet klagen, ben op een Waddeneiland en ook nog bovenop een duin, dus als er wind is, kan ik m vangen. Maar het plakt en het koelt niet echt af. :face_vomiting:

Het is nog steeds 32 graden binnen. Ik kan echt niet meer. Het lijkt nu ook wel benauwder dan de vorige dagen. Was het maar veilig om in een ijsbad te slapen.

2 likes

Douchen met dit weer is ook altijd een enorme deceptie. Ik voel me vaak viezer dan voor het douchen

4 likes

Vooral dat je dan die eerste paar seconden uit de douche denkt ā€œahh verfrissing, schoon, niceā€ en dan na 1 minuut ben je weer kletsnat van t zweet en voel je je weer goor

13 likes

31,7 op mn slaapkamer, hoe ga ik ooit slapen dan :angry:

tot stand 3 vind ik hem echt geruisloos, op hogere standen hoor je wel de wind ja, maar alsnog geen geratel ofzo. ik denk dat het lastig is om een nog stillere te vinden

1 like

Vandaag echt mijn breekpunt met dit weer. Ik trok het nog relatief goed, tot vanmiddag. Misschien de opgebouwde vermoeidheid of gewoon mijn lijf dat het niet meer trekt? Zelfs mentaal heel erg geĆÆrriteerd in alles, geen motivatie, op de bank hangen, moe,…
Doe mij maar 21 graden met een koele nacht

1 like

Ik kan echt wel janken om de wetenschap dat dit weerbeeld steeds ā€œnormalerā€ gaat worden de komende jaren.
Geef het nog een jaar of 10 en Nederland is in de zomer een straight up mini Florida.

5 likes

Ik zweet mn bed uit.

Dit is echt de ergste nacht tot nu toe

11 likes

Het lucht ook gewoon totaal niet door binnen. Ik ben maar weer in de tuin gaan liggen. Prima qua temperatuur daar, maar dat wordt weer geen lange nacht slaap :sob:

2 likes

Mijn God, ik heb t zo heet! Ik kan echt niet slapen…

3 likes

Word iedere keer wakker van de warmte. Ben maar op het balkon gaan liggen. Heb van twee tuinstoelen een soort hard bed gemaakt. Ligt voor geen meter. Moet zo om 06.30 op voor werk. Echt :+1:.

1 like

Ook regen is vaak een deceptie na dit soort warme dagen helaas… het zal eerst een bepaalde benauwdheid geven voordat het echt gaat afkoelen. Wel goed voor de natuur trouwens!!

1 like