Ik heb een Duux Whisper ventilator en die is echt heel erg stil. Misschien een tip als je toch iets wil proberen
Ik ben inmiddels in de lege badkuip gaan liggen waar ik niet eens in pas omdat dat enigzins koel is en ik overweeg om bij de buren aan te kloppen en te vragen of ik + kind in hun zwembad mogen
Heb alleen geen zin om random lange tijd met hun te chillen dat is het enige wat me tegenhoudt
Jaa dit is echt een aanrader @Ananas! Sinds ik dit ding heb slaap ik gewoon tijdens hete nachten en ik ben echt een zeikerd met geluid enzo
Ben echt blij dat ik maar 3 nachtdiensten heb (waarvan ik er nu 2 op heb zitten) want slapen is een absoluut drama door de aanhoudende hitte.
Ondanks dat ik s nachts het dakraam volledig open kan zetten doordat ik er toch niet ben waait het voor geen meter door en koelt het niets af. Kan wel janken
Ja ik heb een ventilator maar ik krijg daar altijd zo’n droge neus en keel van dat ik hem niet op me ga richten. En ik heb nog een partner waarmee ik hem moet delen.
En nouja een ventilator koelt ook niet écht af natuurlijk.
Lag het dus niet aan mij dat ik zo vaak wakker ben geworden vannacht. Wel nog gesport rond een uur of 10 maar met de ventilator op me gericht dus dat was nog wel oké. Als ik kies voor de hitte, trek ik het wel. Maar zo 's nachts ben ik echt pissig
De temperatuur was toch vannacht wel afgekoeld tot 29 graden in m’n slaapkamer… ik ben zo klaar met die schijt hitte 's nachts
Net een uur gebivakkeerd in de winkel om boodschappen te doen. Over een paar uur misschien een andere winkel uitzoeken en hangjongere spelen.
@Ananas ik wil je hoop niet verpesten maar ik heb dat duux ding ook gekocht na aanraden hier op het forum en vind het dus echt niet stil genoeg om te kunnen slapen met mijn autistenbrein
voor de rest is het wel een heel lekkere ventilator moet ik bekennen
Ik haat onweer normaal gezien echt, maar ben nu zo blij dat het even regent na de hele week elke dag 32 graden in de stad
Ohhh yes een topic om te klagen, kan ik het even hier kwijt ipv voor de duizendste keer tegen de mensen om me heen:
IK. HAAT. DEZE. HITTE. ZO. ERG!!!1!1!!!
Ben ook gewoon niks waard, kan niet helder nadenken, heb nergens energie voor en die hitte is gewoon tastbaar. Echt ga weg met je vieze plakkerige handen.
Waar??
Vond de hitte tot nu toe wel te doen, maar vandaag was echt mijn breekpunt. Buiten voelde het klam, maar wat ik vooral aan die warmte niet te doen vind is dat je in je eigen huis geen verkoeling kan zoeken Slaap in een studio op de bovenste verdieping waar ook de zon nog vol opstaat vanaf het eind van de middag. Een ventilator helpt niet genoeg. Zie steeds meer slangen in de buurt door ramen naar buiten komen, maar hier mag een airco niet vanwege de energiekosten en het is ook slecht voor het milieu natuurlijk…
Overigens vind ik zomerse dagen nog steeds beter dan regen, je kan veel meer leuke dingen doen (als je puf ervoor hebt)
Parijs!
Ahhhh men ik dacht o er is nog hoop haha
Zie alweer op tegen deze nacht
Dit wordt een plaknacht dat voel je aan alles. Ik mag niet klagen, ben op een Waddeneiland en ook nog bovenop een duin, dus als er wind is, kan ik m vangen. Maar het plakt en het koelt niet echt af.
Het is nog steeds 32 graden binnen. Ik kan echt niet meer. Het lijkt nu ook wel benauwder dan de vorige dagen. Was het maar veilig om in een ijsbad te slapen.
Douchen met dit weer is ook altijd een enorme deceptie. Ik voel me vaak viezer dan voor het douchen
Vooral dat je dan die eerste paar seconden uit de douche denkt “ahh verfrissing, schoon, nice” en dan na 1 minuut ben je weer kletsnat van t zweet en voel je je weer goor