Klaag hier over het weer #2

Ohhh dat ik daar niet aan dacht. Lijkt me echt geweldig.

1 like

Heb nu alweer een zweet naad en tetten.
Ben nog niet eens buiten geweest.
Wordt wat als ik zo moet gaan werken

1 like

Vergeleken met nu is dit toch juist fijn voor degenen die het te heet vinden?

3 likes

Ik hou van de zomer en t kan mij niet lang genoeg duren. Maar deze vieze nederlandse plak zomer vind ik niks.

2 likes

ik vind het zo’n gek idee dat het morgen 10 graden koeler wordt, zit hier nu letterlijk met een natte lap in m’n nek te werken op zolder

4 likes

Het is zeker een vooruitgang! Maar na voorspellingen van een graad of 21 toch een beetje een teleurstelling.

2 likes

Zo te zien (hopen) is het maar een korte piek van 2 dagen.

1 like

Nog deze dag doorkomen. Ik ben vanmorgen gaan sporten, toen boodschappen gedaan en nu lig ik voor de ventilator (via het forum, beste aankoop sinds tijden) en wacht tot het morgen is.

1 like

Godverdomme ik ben er zo klaar mee, give me mijn kleedje en pepernoten already :triumph:

5 likes

Ah die 3 graden verschil. Maar ok!

3 likes

Oh wat ben ik hier klaar mee :hot_face::rage:
Gelukkig vannacht werken.

2 likes

Moet je even naar de ah.

2 likes

Bij ons is het nu 29 graden binnen, en straks ws warmer als de zon op onze woonkamer gaat staan. Plat dak en we wonen 2 hoog :pleading_face:

1 like

Het was net in mn kantoor op zolder 31 graden, ik werk vanavond wel verder doei

31 :weary:

Laat dit alsjeblieft de laatste plaknacht zijn :sob:

7 likes

Ja bij mij ook 30 graden, ik kan echt niet wachten tot ik weer eens fatsoenlijk een deken om mezelf heen wil slaan ā€˜s nachts :frowning:

1 like

Het wordt hier nu echt rap koeler buiten. En nu probeerde het naar binnen te laten zonder 1000 muggen.

3 likes

Niet het weer maar het wordt ineens weer een stuk vroeger donker! Vind het zo jammer, hou van die lange lichte dagen

11 likes

Het is hier beneden 27 graden en wij slapen op zolder… (voor vannacht ga ik beneden slapen, ik neem de muggen maar op de koop toe)

1 like