Pff heb hier elk jaar weer moeite mee. Volgende week maar weer met mān daglichtlamp starten.
De wind staat perfect en het is al drie graden afgekoeld naar 26 graden. Ik heb het bijna fris haha, ik zit hier op de tocht. Maar wel genieten.
Heb je een ventilator? dat is tot nu toe mijn beste tip. Muggen houden niet van wind.
Al moet ik eerlijk toegeven dat ik de laatste jaren rook en misschien dat ook een reden is om minder de dupe te zijn van muggen
Oe thanks, zet ik die erbij aan!
30 graden weer binnen toen ik thuiskwam vanavond. Zit nu op mān balkon en het begint ineens te waaien, echt lekker wel even (hoewel ik het nog steeds warm heb). Morgen 26 hier en regen, zal wel benauwd zijn maar sowieso koeler, scheelt 8 graden met vandaag dus dat ga ik wel voelen
Het waait zo lekker
Ik wil echt winter en ik wil het nu
(Ja het is afgekoeld buiten, maar het is binnen nog steeds facking ranzig warm op mān zolderkamer. En het gordijn is hysterisch aan het flapperen door de wind nu dus die kan ook niet echt lang open blijven denk)
Gadverdamme ik ben zo klaar met die vieze hitte. Ben aan het verhuizen en ik hoef maar een doos op te tillen en ik zweet me alweer helemaal kapot. Zoān kletsnat gezicht voelt zo goor
Nu is het al lekker een stuk afgekoeld. Toch mis ik de zon. Het is ook nooit goed hĆØ?
Ik vind het ook niet goed
Gister was het vies benauwd en 's avonds niet echt zonnig dus je had helemaal niks aan die warmte want het was alleen maar vermoeiend en drukkend
En vandaag is het gewoon gelijk grijs, grauw en koud
Oja kutweer
Werken voor je geld Willem!1!!!1
WƔt een verademing deze frissere dag.
Om toch te klagen: lastig kleden met dat overgangsweer. Heel zomers kleden is nu te fris. Je moet rekening houden met de regen. En je raakt nog steeds snel bezweet.
Dit is geen klacht maar: IK HEB NET EEN DEKENTJE GEPAKT
Ik had het gewoon fris!
Ik hoop vannacht weer onder mijn dekbed te kunnen slapen!
Voordat ik echt een oma in de supermarkt laat struikelen omdat ik zo chagrijnig ben.
Het is in mijn huis echt nog veel te warm om zelfs maar aan een deken te kunnen denken.
Hele dag al alles open, maar de warmte zit voorlopig nog wel in de muren.
Ik kijk nav jouw post ff naar de voorspelling en jezus ja, zondag en maandag gewoon weer 29 graden
Ze hadden regen beloofd voor morgen, maar dat is naar dinsdag opgeschovenā¦
Tjee ik dacht ook dat het vanaf nu ging afkoelen, duurt gewoon nog een week (if weāre lucky).
Ik vind het niet perse vervelend voor mezelf, want het koelt sāavonds genoeg af nu de dagen wat korter worden, maar we hebben die regen zo hard nodig. Echt overal waar je gaat stuift het van de droge grond!