Het gaat ook de hele week regenen toch? Bij mij tenminste, van ma t/m zo regen + onweer
Ja maar nog maar zien waar en hoeveel. Kunnen ook gewoon buien van 1 minuut zijn. De grond heeft langdurige regen nodig.
Ik voel lichamelijk paniek bij die vooruitzichten. Ik. Wil. Niet. Meer.
Ik betrap mezelf erop dat ik er bijna een beetje boos van word Er was koeler weer beloofd en alsof er dan nu een afspraak niet wordt nagekomen ofzo echt dom, voel me echt zo’n stampende kleuter. Maargoed ja we doen het er maar weer mee
Ik was al klaar met deze zomer rond half juli toen 40 graden werd voorspeld, blijft deze ellende zeker nog 1,5 maand voortduren. Je kan me in deze tijd ook echt opvegen en kom pas aan lastige/grote activiteiten toe als het pas echt weer koel wordt. Duurt veel te lang
Ah top, maandag is alweer opgehoogd naar 31 graden
Er is wel eindelijk regen voorspeld voor volgende week
Zo zijn de voorspellingen al weken, steeds “deze week nog warm, vanaf volgende week normaal”. Ik vertrouw het niet, tantaluskwelling is het.
ja daarom dat ik blijf zagen over indian summers ( De nazomer , oudewijvenzomer of sint-michielszomer (soms ook wel als Été Indien of Indian Summer aangeduid) is de periode van eind september tot half november waarin het nog zomerachtig weer kan zijn. Weliswaar daalt in deze tijd van het jaar de gemiddelde middagtemperatuur flink, maar er zijn ook regelmatig perioden die volledig aan de zomer doen denken.) naar mijn gevoel is dit iets dat we nu al bijna 10 jaar hebben half september? Altijd kei kut vochtig weer en dan koelt he s nachts wel fel af
Er was vandaag voor mijn regio 70% kans op regen voorspeld. Gewoon volop zon! Ik ben hier zooooo klaar mee, vooral omdat ik steeds met hoofdpijn rondloop
Wat is goor benauwd joh
Ik heb m’n ‘fall eastatic’ Pinterest board nieuw leven in geblazen want ik heb meer herfst nodig. Nu!
Goeie kans dat die voorspellingen weer dagen opschuiven …
Ben er echt klaar mee hoor. Sochtends is het lekker buiten, 18-22gr helemaal prima voor deze tijd van het jaar. Maar smiddags vlucht ik het liefste naar binnen. Was echt vies plakkerig weer vanmiddag hier.
Ik vind die ‘lage’ minimum temperaturen ook maar een wassen neus. Komende dagen 16 graden 's nachts staat er dan, wat uiteindelijk betekent dat het pas rond 2 uur 's nachts onder de 20 komt en dan om 5 uur 's ochtends eventjes de 16 aantikt, en dan is het om 8 uur alweer 18/19 graden. Bij lange na niet genoeg om het binnen wat af te laten koelen iig.
Ik vind het de laatste dagen eigenlijk wel lekker? Vandaag stond hier ook een lekker windje. Van mij mag het wel zo blijven eigenlijk! Totaal geen zin in de herfst en regen.
Je zit in het verkeerde topic
Kan dit door het weer komen?
Ik heb ook al een paar dagen hoofdpijn maar kon niet bedenken waar het door kwam
Ik heb volgend weekend nog een laatste festival en de voorspelling geeft nu heel veel regen aan