Klaag hier over het weer #2

Ik erger me zo aan artikelen die beweren dat we dit weekend nog even van een “Indian Summer” kunnen genieten. Het is gewoon nog zomer en die Indian Summer is eind september/maand oktober.

8 likes

Bij mij is het, toeval of niet, vaak bij hoge luchtdruk. Net deze keer in combinatie met ongesteldheid, waardoor ik een migraine aanval van 3 dagen achter de rug heb. Wanneer het lage druk is en regent dan heb ik daar dus amper last van

1 like

Ik was net in een winkel zonder airco waar maar 1 kassa open was en ik dacht echt dat ik flauw ging vallen, het was zo ontzettend benauwd en heet. Echt zin in de herfst

Het is zo fucking heet. Waar is het verfrissende windje heen? :triumph:

2 likes

Die heb ik meegenomen op vakantie. (Hier in de UK aan de kust waai je bijna weg.)

2 likes

Ik kreeg net mijn ringen niet af want mijn vingers waren helemaal opgezwollen door de warmte :sweat_smile:

2 likes

Dit is geen klacht over het weer hier maar ik ken veel mensen die in LA wonen en daar is nu een hittegolf en ze klagen natuurlijk erover, maar ik vind het best bizar dat de max temperaturen dan net zo hoog zijn als in Nederland toen tijdens die ene hittegolf met 39 graden. Je zou toch verwachten dat het daar veeeel warmer wordt dan hier.

3 likes

Jonge er komt geen eind aan…

3 likes

Net gedoucht maar kom er met klam zweet weer onder vandaan 🫣😭

2 likes

Ik ook niet, durf er bijna geld op te zetten dat het vrijdag gewoon vol zon en minimaal 28 graden is.

2 likes

Het wordt daar niet zozeer warmer dan hier, het is alleen heel lang heel warm.
De warmte is daar sowieso veel beter te doen dan die gore benauwde ellende van hier

2 likes

Ik was al bijna vergeten dat dit letterlijk waar was omg
Voor mn gevoel is het wel al heel lang heel warm maar 39 is zon surrealistisch getal

Oh ik vond dat echt tegenvallen toen ik daar woonde, alles boven de 30 was ook vies. Vooral in de stad, aan het strand is het beter te doen.

1 like

Ik heb soms ook plekken dat ik denk… nog 5 minuten hier en ik ga out. Vraag me dan altijd af hoe de medewerkers zich daar staande houden.

1 like

Nou zie ik voor morgen weer 28 graden staan. De koelere dagen schuiven steeds verder op :cry:

Ik wil echt niet meer :cry::cry::cry::cry::cry:

5 likes

Het is ook écht heet vandaag. Gisteren vond ik het nog wel meevallen, maar het is nu weer echt standje oven. :hot_face:

4 likes

Aan het eind van de week komt er echt megaveel regen, dus dan kan ik eindelijk weer eens gaan klagen over het weer.:crazy_face:

1 like

wel voor de egeltjes :pleading_face:

image

43 likes

Dit is toch photoshop. Een egel heeft niet zulke oren.

3 likes