Klaag hier over het weer #2

Nou ze kunnen wel meer rekening houden met mensen die last hebben van de hitte in plaats van de hele tijd kletsen over ‘goed strandweer’ of ‘weer een heerlijke zomerdag’.

Heb je daar echt last van? Van die weermensen bedoel ik, niet van het weer.

1 like

Het weer sowieso, maar het is ook de manier hoe je het brengt. Kijk een enkel keertje ‘lekker zomerweer’ zeggen is geen probleem. Maar maanden achtereen gaat te ver. Afgezien dat mensen er last van hebben, zeggen ze te weinig wat voor ellende dat is voor de natuur. Was zelfs op het rtl nieuws keer te lezen dat ze minder plaatjes moeten kiezen van vrolijke mensen op het strand en meer plaatjes van de impact van dit weer, zoals de droogte

4 likes

Haha same. Zo’n zin in de winter en om al mijn zomerkleding uit mijn kast weer om te wisselen voor dikke truien.

6 likes

Toen ik vanmorgen mijn gordijn opendeed was de straat nat?? Terwijl er geen regen voorspeld was hier. Het rook ook heerlijk fris. Ik moet zeggen dat ik het ook ergens wel weer jammer vind dat de zomer nu binnenkort echt afgelopen lijkt te zijn.

3 likes

dit is belgië maar in 2021-2022 is er inderdaad nog geen ijsdga geweest, 2020-2021 ook slechts 5 Frank Deboosere - IJsdagen Ukkel

De winter was letterlijk 1 klein weekje ergens in februari ofzo. Bijna alle maanden eromheen waren bovengemiddeld warm, grijs en regenachtig.

2 likes

1 april sneeuwde het nog!

1 like

Ohja!!! Nu je t zegt, dat was trouwens een giller want het duurde een tijdje voor de Lente opgang kwam en toen dacht “iedereen” nog dat we een niet warme, natte zomer zouden krijgen etc.

2 likes

Ik kan toch niet slapen met zoveel onweer joh. Hou op.

2 likes

Het bliksemt als een gek, maar zonder donder. Mooi schouwspel, maar echt raar om te zien

Waaar?

1 like

Ooh heerlie dit onweer, zo gezellig

2 likes

Hier komen de donders echt om de haverklap voorbij.

Heb een paar ramen dicht moeten doen omdat het echt hard naar binnen regent, maar nu toch het niet meer lekker door

Al deze flitsen verlichten steeds mn hele slaapkamer

2 likes

In Utrecht gaat t lekker los. Verpest m’n nachtrust behoorlijk :skull:

2 likes

Rond kwart voor 1 zou het ver weg zijn…nog even!
Ik ben normaal ook niet bang maar dit vind ik ook wel echt heftig. Continue flitsen en (hele) harde donder.
Was een grote rode strook op weerplaza.

1 like

Ik moest net op de fiets door dit weer. Gelukkig toen nog niet echt onweerzoals nu. :flushed: Overigens kon ik ook met de bus en dat heb ik zeker overwogen.

Het leek wel of de wereld verging… brrr…

1 like

Nou doe die kanon maar met Carnaval liever!
Ja trilde behoorlijk door… Lang niet meer meegemaakt zoiets… En rommelt nog… pfff…

1 like