Klaag hier over het weer #2

Ik smelt hier helemaal weg. Ik probeer te werken, maar het is zo warm in mijn woonkamer dat ik er koppijn van krijg, zelfs met de gordijnen dicht en de ventilator aan.

En weerplaza mockt me met een pushbericht over regen en onweer op aankomst: “Hoe groot is de kans op buien bij jou in de buurt”. Beter is het 100%, Weerplaza. :angry:

4 likes

Dit ja. Fuck dit :sob:

1 like

Ik wil niet meer :sob: Bij alles wat ik doe loopt het zweet me over de rug dankzij de hormonen. Het is september en ik heb in onze slaapkamer de airco weer aangezet om een dutje te kunnen doen zonder badend in het zweet wakker te worden.

5 likes

O my GOD :heartpulse:

3 likes

Ik zie geen enkele bui :sob:

2 likes

Airco in m’n auto is kapot en moest net 50 minuten rijden. Vervolgens ben ik boodschappen gaan doen en toen ik weer in de auto zat merkte ik gewoon dat m’n stoel nat was van zweet :sob::sob::sob::sob: geef sneeuw pls

1 like

Ja ik zie op instagram ook gesponserde posts over wat je kan doen om de egeltjes een beetje te redden :pleading_face::pensive:

2 likes

Die regen zou morgen beginnen en nu dus al eind van de week :+1:

1 like

De weermensen in Hilversum vinden dit zeker een boeiend fenomeen. Weerrecords die per dag worden verbroken, terwijl de mensen in de hitte creperen. Dan lijkt het of er (eindelijk!!!) een bui komt. En dan komt ie…NIET!!! En dan droog vertellen: helaas pindakaas. Volgende week evt beter (not).

Ik heb zin in ijsdagen waarbij de temperatuur niet boven 0 uitkomt.

13 likes

Ik heb ook behoefte aan die bui (ookal wordt hij hier uberhaupt niet voorspeld maar oke), het is zo droog

Maar vriezen moet ik ook echt niet aan denken nog hoor, pff alleen het idee al dat donker en de gasprijzen/crisis straks brr

3 likes

Ik moet zeggen dat het qua warmte in huis wel echt veel scheelt dat die dagen niet meer zo lang zijn.

1 like

Hahahaha lol daar kunnen zij toch niks aan doen

Het onweert hier ineens :fearful: maar (nog) geen regen

2 likes

WoW wat een regen en onweert hier zo verschrikkelijk hard ineens :scream:

5 likes

Waar is hier, ik wil ook :weary:

4 likes

Het gaat hier ook goed los in ieder geval :zap:

Wel veel donder en bliksem, maar nul regen. Het is iig al wel heerlijk afgekoeld!

4 likes

Hier een beetje regen en wat onweer. Maar alsnog een plaknacht. Nog 2 dagen als het meezit…

Hier mega regen en onweer al! Meh.

2 likes