Ik kan toch niet slapen met zoveel onweer joh. Hou op.
Het bliksemt als een gek, maar zonder donder. Mooi schouwspel, maar echt raar om te zien
Waaar?
Ooh heerlie dit onweer, zo gezellig
Hier komen de donders echt om de haverklap voorbij.
Heb een paar ramen dicht moeten doen omdat het echt hard naar binnen regent, maar nu toch het niet meer lekker door
Al deze flitsen verlichten steeds mn hele slaapkamer
In Utrecht gaat t lekker los. Verpest mān nachtrust behoorlijk
Rond kwart voor 1 zou het ver weg zijnā¦nog even!
Ik ben normaal ook niet bang maar dit vind ik ook wel echt heftig. Continue flitsen en (hele) harde donder.
Was een grote rode strook op weerplaza.
Ik moest net op de fiets door dit weer. Gelukkig toen nog niet echt onweerzoals nu. Overigens kon ik ook met de bus en dat heb ik zeker overwogen.
Het leek wel of de wereld verging⦠brrrā¦
Nou doe die kanon maar met Carnaval liever!
Ja trilde behoorlijk door⦠Lang niet meer meegemaakt zoiets⦠En rommelt nog⦠pfffā¦
Hier in 't oosten gaat t ook lekker tekeer. Heb het deksel van de wc maar dicht gedaan want altijd als er na lange tijd weer regen valt stroomt t riool over en wil t via de wc (en de wasbak enzo) omhoog komen.
Maar dit is eigenlijk geen klacht verder want luv dit
Heerlijk! Wel jammer dat het mijn nachtrust verpest haha
Ik sliep echt al heel vroeg maar het werd me niet gegund gelukkig kwam mijn kat tegen me aan liggen, die vond het ook nogal wat
Schrok me kapot vanacht, knallen waren echt heel hard. Dacht echt even dat er oorlog was toen ik wakker werd, heel eng
Hier alleen regen vannacht. En pokkewarm. Van de week waren de nachten beter te doen.
onweer zonder regen deze nacht, wat een hel, ik voel me zo brak
Ik zat vannacht om 1 uur uit het raam te staren naar alle flitsen met de kat naast me. Die vond het ook interessant, haha. Ik houd echt van storm en onweer. Vind het alleen zo jammer dat waar ik woon, we zelden echt het āmiddenstukā meemaken en alleen het staartje meekrijgen. Ik wil ook is een goede storm
Wow wat is het benauwd buiten (en daardoor ook binnen) getssssss