Jeetje zo heftig bedoelde ik het niet hoor.
Dacht dat geklaag in een weer-topic wel met een korreltje zout genomen werd.
Jeetje zo heftig bedoelde ik het niet hoor.
Dacht dat geklaag in een weer-topic wel met een korreltje zout genomen werd.
Buienradar is gek geworden, dinsdag weer 30 graden?
Heerlijk deze koelte buiten, ik geniet.
Waar dan? Midden v/h land maar 24 gelukkig
Noord Holland. Ze hebben t nu verandert naar maandag 27 en dinsdag 26. Mafkezen.
Normaal trek ik wel vrij snel iets uit de kast maar ik heb ineens een kledingcrisis. Ik weet gewoon niet wat ik aan moet trekken, en heb ineens het idee dat ik natuurlijk weer eens helemaal geen kleding heb blabla.
Gelukkig, anders trek ik het niet meer hoor
Moet nog wel even verhuizen, want mijn locatie is wat minder gunstige voorspelling.
EINDELIJK REGEN!!
Hier ook grrr. Vannacht en vanochtend regen, dat zou het heel de dag gaan doen dus lekker alles open, benauwdheid het huis uit. Maar het is echt weer vies buiten. En volgende week weer 25+ graden wat is er mis met 22 gr in september
Nou het dondert en het bliksemt, weer! Wat een zieke klappenš±
Stuur maar door.
Ik zie hier nu wat laffe flitsjes
Ik heb echt heel de zomer lopen zeuren om regen en kou. En nu ga ik 1x een weekend kamperen op een festival en dan gaat het de hele tijd regenen en onweren
Waar dan? Zie echt nergens in het land voorspelling voor hele dagen regen.
Laat me weten waar het is, want dan kom ik er naar toe!
Tiel! Wel in die app op mān iPhone. Die doet altijd wel iets dramatischer dan het daadwerkelijk is geloof ik.
Sorry maar vind dit echt vreselijk weer. Met jas zweet ik me dood zonder jas heb ik t koud.
Ik wil of koud of warm niet dit stomme tussenweer.
Ja ik ben ook standaard veel te warm gekleed iedere keer ofzo? Ik snap dit weer niet
Ja en dan moet je ook nog een zonnebril en paraplu tegelijk meeslepen en een tas als je niet de hele tijd met je jas in de hand wil lopen.
Ben nu wel weer klaar met de regen
Ik zal vast niet de enige zijn, maar ik word zo slaperig van het geluid van regen
We spoelen weg hier volgens mij. @Schaakmat ik lig er nu juist door wakker haha. Het klinkt alsof het qan alle kanten door het huis heen lekt en wordt daar zooo onrustig van.