Klaag hier over het weer #2

Voor halverwege volgende week staan er alweer 3 dagen met 26 en 27 graden. Op naar hittegolf nummer zoveel denk ik dan, aangezien het iedere keer zo begint en dan naarmate de tijd verstrijkt iedere keer weer hoger uitvalt.
Sorry ik heb echt 0 ruimte meer voor optimisme wat het weer betreft :confounded:

5 likes

Hallooo het is september! Dat warme weer hoeft niet meer zo.
Elke x lijkt het erop dat het wat koeler wordt en dan kijk je een dag later weer bij de voorspellingen, en ja hoor wéér boven de 25 graden volgende week, pffff.
Vind de zomer normaal best lekker (als t max 25 graden is…) maar ben er nu wel zo klaar mee :weary:

3 likes

het is zooo tering benauwd gadver!! zweet :sob:

2 likes

saaaaame. Ik wil truien aan, leren broeken, laarzen en geeeeeen blote benen meer.

4 likes

Ben echt confused weer

2 likes

nou ja, mn regenton is in ieder geval weer vol

2 likes

Ik hoop dat alle klagers van de afgelopen tijd blij zijn. Wat een deprimerend rotweer is het zeg :sob: Ben er nu al zat van. Het is hier hartstikke donker en harde regen.

13 likes

Ja echt heerlijk!!! Ik hoop dat het nog kouder wordt, nog langer regent, en nog donkerder wordt.

Jeetje, alsof de mensen die last van de warmte hadden persoonlijk verantwoordelijk zijn voor rothumeur…

25 likes

Ga ik mijzelf nat laten regenen of trek in een jas aan zodat ik mijzelf lekker nat kan zweten :thumbsdown: en vanmiddag gaat ook nog eens de zon schijnen :thumbsdown:

Sterkte de komende maanden.

2 likes

Ik vind wat regen niet eens zo erg maar het is nu zo vies benauwd en alles plakt gadver

3 likes

Jeetje zo heftig bedoelde ik het niet hoor.

Dacht dat geklaag in een weer-topic wel met een korreltje zout genomen werd.

11 likes

Buienradar is gek geworden, dinsdag weer 30 graden?

Heerlijk deze koelte buiten, ik geniet.

1 like

Waar dan? Midden v/h land maar 24 gelukkig

2 likes

Noord Holland. Ze hebben t nu verandert naar maandag 27 en dinsdag 26. Mafkezen.

1 like

Dat is om @morange weer tevreden te stellen :stuck_out_tongue:

3 likes

Normaal trek ik wel vrij snel iets uit de kast maar ik heb ineens een kledingcrisis. Ik weet gewoon niet wat ik aan moet trekken, en heb ineens het idee dat ik natuurlijk weer eens helemaal geen kleding heb blabla.

5 likes

Gelukkig, anders trek ik het niet meer hoor :crazy_face:

Moet nog wel even verhuizen, want mijn locatie is wat minder gunstige voorspelling.

1 like

EINDELIJK REGEN!! :partying_face: