Klaag hier over het weer #2

Ik heb het zo koud vandaag, echt niks meer gewend denk ik maar brrrr :sob:

4 likes

Ik vind het ook koud, maar het is 21 graden
Die hittegolf heeft mijn idee van koud compleet vernaggeld

3 likes

I love it! :heart_eyes:
Vannacht koelde het ook eindelijk weer eens behoorlijk af. Ik wacht op kou, en storm, regen en sneeuw.

3 likes

In het zuiden is het 15, voelt als herfst. Helemaal doordat het de hele dag regent.

1 like

Vond t nog steeds warm. Die regen blijft ook weer zo in t zuiden hangen de afgelopen dagen pfff

5 likes

Waarom heb ik zoveel geklaagd om het warme weer? Moest vandaag de hele dag buiten zijn en had het zo koud en ook steeds die paraplu erbij voor de regen
 deze winter met de hoge energiekosten gaat echt helllll worden.
En ik liep net langs een huis met pompoen versiering echt nee gewoon het is nog september!!!

11 likes

Het is ook ineens zo’n omslag. Wekenlang is het heet, benauwd en plakkerig. En ineens is het gewoon koud
 niks niet even rustig afkoelen, nee gewoon gelijk koud :weary:

10 likes

En donker :sob:

6 likes

Omg de temperatuur in mijn huis is voor het eerst sinds ik weet niet eens hoe lang onder de 20 graden (19,9 lol). Maar ik heb het een beetje koud :grimacing:

6 likes

Ik had het fris op de fiets. Heerlijk :grin:

2 likes

Nou ik hoop dat de zomerhaters blij zijn maar ik mag weer voor de 2e keer deze week m’n regenpak aan gaan trekken en hopen dat er nog iets van m’n make-up overgebleven is als ik op werk aankom (eerder deze week stond ik met panda-ogen en natte plekken op m’n top voor een groep :+1:). Kutherfst.

12 likes

Ja ik ben echt blij :relaxed: thanks

20 likes

Voor het eerst weer een (redelijk dunne) trui aan naar werk :sob:

Kan je iig waterproof make-up aanraden en een goede settingspray. Daarmee kom ik meestal ongeschonden aan.

Hm ja ik dacht inderdaad al: zou dit nou zijn waarvoor je een settingspray nodig hebt? :nerd_face:

1 like

Heb je een tip voor een fijne setting spray? :grimacing:

2 likes

ik ben ook alweer helemaal klaar met die regen, ik werk buiten dus dan moet ik elke keer dat regenpak helemaal meeslepen (want nu al aantrekken is veél te warm) en dan op straat gaan staan strugglen met die broek

2 likes

Urban Decay all nighter, die werkt voor mij echt goed. En dan bij aankomst de regen zacht van je gezicht deppen met een zakdoekje. Ben iedere keer verbaasd hoe goed alles er dan nog op zit.

3 likes

Heb het gewoon koud binnen.:sweat_smile: Laat staan als ik straks in 13 graden verregen.

1 like

En mijn doc Martens :disappointed: