Hier ook grrr. Vannacht en vanochtend regen, dat zou het heel de dag gaan doen dus lekker alles open, benauwdheid het huis uit. Maar het is echt weer vies buiten. En volgende week weer 25+ graden wat is er mis met 22 gr in september
Nou het dondert en het bliksemt, weer! Wat een zieke klappen😱
Stuur maar door.
Ik zie hier nu wat laffe flitsjes
Ik heb echt heel de zomer lopen zeuren om regen en kou. En nu ga ik 1x een weekend kamperen op een festival en dan gaat het de hele tijd regenen en onweren
Waar dan? Zie echt nergens in het land voorspelling voor hele dagen regen.
Laat me weten waar het is, want dan kom ik er naar toe!
Tiel! Wel in die app op m’n iPhone. Die doet altijd wel iets dramatischer dan het daadwerkelijk is geloof ik.
Sorry maar vind dit echt vreselijk weer. Met jas zweet ik me dood zonder jas heb ik t koud.
Ik wil of koud of warm niet dit stomme tussenweer.
Ja ik ben ook standaard veel te warm gekleed iedere keer ofzo? Ik snap dit weer niet
Ja en dan moet je ook nog een zonnebril en paraplu tegelijk meeslepen en een tas als je niet de hele tijd met je jas in de hand wil lopen.
Ben nu wel weer klaar met de regen
Ik zal vast niet de enige zijn, maar ik word zo slaperig van het geluid van regen
We spoelen weg hier volgens mij. @Schaakmat ik lig er nu juist door wakker haha. Het klinkt alsof het qan alle kanten door het huis heen lekt en wordt daar zooo onrustig van.
Ik heb het zo koud vandaag, echt niks meer gewend denk ik maar brrrr
Ik vind het ook koud, maar het is 21 graden
Die hittegolf heeft mijn idee van koud compleet vernaggeld
I love it!
Vannacht koelde het ook eindelijk weer eens behoorlijk af. Ik wacht op kou, en storm, regen en sneeuw.
In het zuiden is het 15, voelt als herfst. Helemaal doordat het de hele dag regent.
Vond t nog steeds warm. Die regen blijft ook weer zo in t zuiden hangen de afgelopen dagen pfff…
Waarom heb ik zoveel geklaagd om het warme weer? Moest vandaag de hele dag buiten zijn en had het zo koud en ook steeds die paraplu erbij voor de regen… deze winter met de hoge energiekosten gaat echt helllll worden.
En ik liep net langs een huis met pompoen versiering echt nee gewoon het is nog september!!!
Het is ook ineens zo’n omslag. Wekenlang is het heet, benauwd en plakkerig. En ineens is het gewoon koud… niks niet even rustig afkoelen, nee gewoon gelijk koud
En donker
Omg de temperatuur in mijn huis is voor het eerst sinds ik weet niet eens hoe lang onder de 20 graden (19,9 lol). Maar ik heb het een beetje koud