Klaag hier over het weer #2

Ik had het fris op de fiets. Heerlijk :grin:

2 likes

Nou ik hoop dat de zomerhaters blij zijn maar ik mag weer voor de 2e keer deze week m’n regenpak aan gaan trekken en hopen dat er nog iets van m’n make-up overgebleven is als ik op werk aankom (eerder deze week stond ik met panda-ogen en natte plekken op m’n top voor een groep :+1:). Kutherfst.

12 likes

Ja ik ben echt blij :relaxed: thanks

20 likes

Voor het eerst weer een (redelijk dunne) trui aan naar werk :sob:

Kan je iig waterproof make-up aanraden en een goede settingspray. Daarmee kom ik meestal ongeschonden aan.

Hm ja ik dacht inderdaad al: zou dit nou zijn waarvoor je een settingspray nodig hebt? :nerd_face:

1 like

Heb je een tip voor een fijne setting spray? :grimacing:

2 likes

ik ben ook alweer helemaal klaar met die regen, ik werk buiten dus dan moet ik elke keer dat regenpak helemaal meeslepen (want nu al aantrekken is veƩl te warm) en dan op straat gaan staan strugglen met die broek

2 likes

Urban Decay all nighter, die werkt voor mij echt goed. En dan bij aankomst de regen zacht van je gezicht deppen met een zakdoekje. Ben iedere keer verbaasd hoe goed alles er dan nog op zit.

3 likes

Heb het gewoon koud binnen.:sweat_smile: Laat staan als ik straks in 13 graden verregen.

1 like

En mijn doc Martens :disappointed:

ā€˜iedereen’ tipt deze altijd hier en daarom kocht ik hem ook maar vind hem helemaal niet zo fijn.

4 likes

Zal net als alle andere cosmetica per huid/persoon verschillen of het werkt. Misschien ligt het er ook aan wat je er van verwacht. Mijn make-up blijft echt niet de hele dag perfect zitten, maar wel aanzienlijk beter dan zonder. Wel in combinatie met een primer trouwens.
Maar wat betreft regen, daar is hij echt heel goed voor. Ik kan echt door een hoosbui fietsen en dan ziet het er allemaal nog heel goed uit.

Zo ja de overgang van het warme weer naar dit is echt even heftig. Ik heb een trui over een t-shirt aan en het nog koud terwijl mijn thermostaat 21 graden aangeeft :neutral_face:

2 likes

Is hooikoorts rond deze tijd van het jaar nog een ding of zijn het de temperatuursverschillen waardoor ik de laatste dagen steeds ineens een loopneus krijg buiten :weary:

7 likes

Ik heb geen idee maar ik loop ook al de hele dag te niezen. Maar ben niet verkouden of wat dan ook.

1 like

Ja hoor, er bloeit nog zat. Mijn hooikoorts is echt pas laat in de herfst een beetje weg

1 like

Ik werk al sinds maart door drukte op werk ieder weekend erbij en nu ben ik eindelijk eens een weekend vrij, had het helemaal bedacht dat ik gezellig met de kinderen naar het bos/zandduinen zou gaan, herfst dingen zoeken en ja hoor, 2 dagen het grootste rot weer/ Vind koud/guur niet erg maar al die regen :unamused:

Gevoelstemperatuur 9 graden hier (noorden). Doe normaal. En beneden was het net 17,8 :cold_face:

1 like

Lekker 2 dagen tennissen.:+1:t3:
Gisteren viel overigens mee, maar vandaag…:sweat_smile: