‘iedereen’ tipt deze altijd hier en daarom kocht ik hem ook maar vind hem helemaal niet zo fijn.
Zal net als alle andere cosmetica per huid/persoon verschillen of het werkt. Misschien ligt het er ook aan wat je er van verwacht. Mijn make-up blijft echt niet de hele dag perfect zitten, maar wel aanzienlijk beter dan zonder. Wel in combinatie met een primer trouwens.
Maar wat betreft regen, daar is hij echt heel goed voor. Ik kan echt door een hoosbui fietsen en dan ziet het er allemaal nog heel goed uit.
Zo ja de overgang van het warme weer naar dit is echt even heftig. Ik heb een trui over een t-shirt aan en het nog koud terwijl mijn thermostaat 21 graden aangeeft
Is hooikoorts rond deze tijd van het jaar nog een ding of zijn het de temperatuursverschillen waardoor ik de laatste dagen steeds ineens een loopneus krijg buiten
Ja hoor, er bloeit nog zat. Mijn hooikoorts is echt pas laat in de herfst een beetje weg
Ik werk al sinds maart door drukte op werk ieder weekend erbij en nu ben ik eindelijk eens een weekend vrij, had het helemaal bedacht dat ik gezellig met de kinderen naar het bos/zandduinen zou gaan, herfst dingen zoeken en ja hoor, 2 dagen het grootste rot weer/ Vind koud/guur niet erg maar al die regen
Gevoelstemperatuur 9 graden hier (noorden). Doe normaal. En beneden was het net 17,8
Lekker 2 dagen tennissen.
Gisteren viel overigens mee, maar vandaag…
Het is hier 21 maar het voelt als 16 ofzo, heb ‘m maar op 22 gezet maar eigenlijk vind ik t echt onzin maar heb het zooo koud
Neeeee ik wil de verwarming niet aan ivm de prijzen. Maar heb het nu al zo koud… de herfst moet nog beginnen
Over een x aantal dagen zijn we wel weer meer gewend aan deze temperaturen. Het is vooral die overgang van heel warm naar dit die zo groot is. Anyways blij dat er weer regen valt maar ik mis de zomer nu al
Hoe kunnen mensen nou houden van de herfst. Wat een takke weer
Ik denk dat niet veel mensen hele dagen regen hebben gewenst, maar gewoon droge koudere, frisse dagen en vallende bruine blaadjes
Edit: vergeef me @Lula
Nou ja heel simpel: eindelijk zweet ik me niet meer de pleuris en ik vind warme kleren en een regenjas dragen geen punt.
Twee dagen geleden had ik het nog warm in bed en sliep ik met de ventilator aan. Toen één ‘normale’ nacht gehad en vannacht waren m’n voeten alweer ijsklompjes
Het weer in Nederland weet wel vaker geen midden te vinden, maar nu is het wel heel extreem. Heel lang minstens 25 graden of meer dat door sterke zon aanvoelde als rond 30 en nu 15 graden dat aanvoelt als veel minder. Waar is de 20 graden die aanvoelt als 20 graden met rustig zonnetje?
Het is koud buiten zeg
En @EllaFitzgerald jaaa ik kan wel redenen bedenken natuurlijk haha, maar het was ook niet echt een vraag. Ik wilde m’n haat richting de herfst en dit weer vooral kwijt
Hier kun je je toch op kleden? Warme lagen tegen de kou en regenkleding/paraplu tegen de nattigheid. Aan dat gezweet in de zomer is gewoon niet te ontkomen.
Ik weet dat dit topic hier niet voor is maar ik ben dolgelukkig met dit weer en dat het langer donker is
Ik ook, ben dit hele weekend mega aan het genieten!