Het is hier 21 maar het voelt als 16 ofzo, heb ‘m maar op 22 gezet maar eigenlijk vind ik t echt onzin maar heb het zooo koud
Neeeee ik wil de verwarming niet aan ivm de prijzen. Maar heb het nu al zo koud… de herfst moet nog beginnen
Over een x aantal dagen zijn we wel weer meer gewend aan deze temperaturen. Het is vooral die overgang van heel warm naar dit die zo groot is. Anyways blij dat er weer regen valt maar ik mis de zomer nu al
Hoe kunnen mensen nou houden van de herfst. Wat een takke weer
Ik denk dat niet veel mensen hele dagen regen hebben gewenst, maar gewoon droge koudere, frisse dagen en vallende bruine blaadjes
Edit: vergeef me @Lula
Wow oké Blush, wist niet dat we gingen schelden!
Nou ja heel simpel: eindelijk zweet ik me niet meer de pleuris en ik vind warme kleren en een regenjas dragen geen punt.
Twee dagen geleden had ik het nog warm in bed en sliep ik met de ventilator aan. Toen één ‘normale’ nacht gehad en vannacht waren m’n voeten alweer ijsklompjes
Het weer in Nederland weet wel vaker geen midden te vinden, maar nu is het wel heel extreem. Heel lang minstens 25 graden of meer dat door sterke zon aanvoelde als rond 30 en nu 15 graden dat aanvoelt als veel minder. Waar is de 20 graden die aanvoelt als 20 graden met rustig zonnetje?
Het is koud buiten zeg
En @EllaFitzgerald jaaa ik kan wel redenen bedenken natuurlijk haha, maar het was ook niet echt een vraag. Ik wilde m’n haat richting de herfst en dit weer vooral kwijt
Hier kun je je toch op kleden? Warme lagen tegen de kou en regenkleding/paraplu tegen de nattigheid. Aan dat gezweet in de zomer is gewoon niet te ontkomen.
Ik weet dat dit topic hier niet voor is maar ik ben dolgelukkig met dit weer en dat het langer donker is
Ik ook, ben dit hele weekend mega aan het genieten!
Nja zeiknat valt dus enorm mee met de juiste kleding en daarbij vind ik dat gewoon niet erg.
De overgang is ook gewoon heel groot hoor.
Amper 2 weken terug was het nog 30+ graden en het zo ontzettend lang zo heet geweest, geen wonder dat je lichaam er even aan moet wennen!
Maak lekker een warme kruik voor jezelf, dan warm je zo op.
Verder is gewoon een kwestie van voorkeur natuurlijk. ik word oprecht ongelukkig van hitte, tegen het depressieve aan. Maar kan me voorstellen dat het voor andere mensen omgekeerd is.
Ik ben ook altijd zo verbaasd dat mensen van de herfst houden in Nederland. Als het a la een pinterest bord is, dan ja tuurlijk! Echter is het 9 van de 10 keer zeikweer, grijs en bewolkt…
Daarnaast ook zoveel meer problemen met zweten in de herfst/winter. In de zomer nooit last van → yay mouwloze kleding, maar in de winter met die laagjes transpireer ik extreem veel terwijl ik het van buiten zo koud heb. Geef mij maar 35 graden…
Dat je je tegen kou kunt kleden vind ik altijd zo’n dooddoener, mijn voeten hebben daar namelijk geen boodschap aan.
Het enige dat echt helpt tegen kou is in beweging blijven maar ja daar heb je weinig aan als zure kantoortrut…
Ik heb het nu al zo koud in huis (slechte isolatie, m’n half verrotte kozijnen zijn ook nog steeds niet vervangen) en het is nog niet eens onder de 10 graden buiten
En vanmiddag dacht ik leuk naar een festivalletje te gaan na m’n werk maar m’n vrienden waren al zo zeiknat geregend en verkleumd (met poncho) dat ze naar huis zijn gegaan. Echt zonde.
Thermosokken for the win.
Wat ik het meeste haat is die vieze natte hondengeur die overal weer hangt. In de bus /trein, supermarkt, kantoor en het ergste je eigen kleding als je in de regen bent geweest. Ugh.